КАФЕДРА ГЕРМАНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ

ІСТОРІЯ Й СЬОГОДЕННЯ КАФЕДРИ

Колектив кафедри забезпечує освітній процес для студентів філологічного факультету коледжу зі спеціальності 014 Середня освіта (Мова та зарубіжна література (англійська)) (але до 2023р. Мова і література (англійська)) та з 2020 року зі спеціальності 035 «Філологія (Германські мови та літератури (переклад включно), перша ‒ англійська)».
У вивченні предметів спеціалізації акцент зроблено на використання британських і американських підручників, матеріалів мережі Інтернет, відеокурсів, DVD, застосування сучасних технічних засобів навчання. Пошук оптимальних шляхів реформування дистанційної форми взаємодії із здобувачами освіти знайшов своє втілення в роботі над впровадженням електронних мультимедійних комплексів навчальних дисциплін на інтерактивній платформі Google Classroom.
Завдяки участі Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно- педагогічний коледж» у спільному проекті Міністерства освіти і науки України та Британської Ради «Шкільний учитель нового покоління» було розширено перелік дисциплін із методики викладання іноземних мов, упроваджено низку

інноваційних спецкурсів, спрямованих на оновлення змісту й форм підготовки майбутніх учителів англійської мови.
Під керівництвом викладачів кафедри активно працюють студентські гуртки, філологічні студії та наукові проблемні групи, де студенти мають змогу глибше опановувати спеціальні знання відповідно до своїх науково-пізнавальних інтересів. Здійснюється підготовка студентів до участі у Всеукраїнських науково-практичних конференціях (доктор філол. наук Войцехівська Н. К., канд. пед. наук Головська І. В., канд. пед. наук, доцент Марценюк О. Г., канд. пед. наук Кушнір А. С., канд. пед. наук Киливник В. В., ст. викл. Михальчук О. М., канд. пед. наук, доцент Мовчан Л. Г.), керівництво курсовими та бакалаврськими роботами. Результатом кропіткої праці викладацького складу кафедри з обдарованою молоддю є участь студентів філологічного факультету у Всеукраїнському конкурсі перекладачів «Львів Європейський 2021», фіналістами якого стали Деревенко Олександра, Мельник Ярослава, Воїнська Ірина (керівник канд. пед. наук, доцент Мовчан Л. Г.).
Кафедра забезпечує керівництво різними видами педагогічної практики студентів філологічного факультету, до яких належать практика в літніх оздоровчих таборах, спостереження та пробні уроки з англійської мови, практика з науково-педагогічних досліджень, навчальна практика з усного перекладу, навчальна практика з письмового перекладу тощо.
Члени кафедри активно співпрацюють із Національним агентством із забезпечення якості освіти від вишів комунальної форми власності (канд. пед. наук, доцент Марценюк О. Г.); є експертами з визначення порогового рівня із зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови (канд. пед. наук, доцент Марценюк О. Г., викл. Юрченко М. В.), екзаменаторами, які перевіряють відкриті тестові завдання ЗНО з англійської мови (канд. пед. наук Кушнір А. С., канд. пед. наук, доцент Марценюк О. Г.; канд. пед. наук, доцент Мовчан Л. Г., спеціаліст вищої категорії, старший вчитель Дрейчук О. В., спеціаліст вищої категорії, старший викладач Юрченко М. В.).

Плідною є тісна співпраця кафедри з Міжнародним освітньо-методичним центром Dinternal Education, освітніми та культурними організаціями й установами м. Вінниці, а саме: Академією безперервної освіти, Вінницьким торговельно-економічним інститутом КНТЕУ, Вінницьким національним технічним університетом, Вінницьким національним медичним університетом ім. М. І. Пирогова, Вінницьким державним аграрним університетом, Вінницьким фінансово-економічним університетом, а також із інформаційним центром «Вікно в Америку», Вінницьким обласним українським академічним музично-драматичним театром ім. М. К. Садовського, загальноосвітніми школами міста тощо. Колектив кафедри налагодив тісні зв’язки з вишами та науковими установами інших регіонів, як-от: Національною академією наук України, Українським центром оцінювання якості освіти, Хмельницькою гуманітарно-педагогічною академією, Уманським державним педагогічним університетом ім. Павла Тичини, Київським університетом ім. Б. Грінченка, Київським національним педагогічним університетом ім. М. П. Драгоманова, Донецьким національним університетом ім. В. Стуса (м. Вінниця), Кам’янець- Подільським національним університетом ім. Івана Огієнка.

Науково-педагогічні працівники активно публікують власні напрацювання у фахових виданнях у царині філології та педагогіки, є постійними учасниками міжнародних і всеукраїнських конференцій, круглих столів, семінарів, тренінгів, зокрема за кордоном.
Повсякденна напружена праця викладачів кафедри задля піднесення престижу професії вчителя-філолога, що невдовзі творитиме історію нашої держави й сприятиме її інтеграції в європейський світовий простір, втілюється в організації студентських конференцій і семінарів на базі коледжу, зокрема Міжколеджної студентської науково-практичної конференції «Сучасна лінгводидактика в початковій школі: проблеми, пошуки, здобутки» (2019, 2020, 2021, 2022 рр.) та засідань студентських філологічних студій «Теоретична та дидактична лінгвістика: ключові аспекти філологічної освіти» (2019, 2020, 2021, 2022 рр.). Кафедра є організатором обласних конкурсів з іноземних мов, зокрема
«Регіональний конкурс есе англійською мовою для здобувачів базової та повної загальної середньої освіти Вінницької області «Vinnytsia Thinks English»», творчого конкурсу з іноземних мов серед здобувачів закладів фахової передвищої освіти Вінницької області «Світ мов та мови світу», міжвузівського

фестивалю з перекладознавства (за участю здобувачів вищої освіти КЗВО
«Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» та Черкаського державного бізнес-коледжу).
Викладачі постійно працюють над підвищенням рівня фахової підготовки через участь у семінарах та тренінгах Міжнародного освітньо-методичного центру Dinternal Education , у вебінарах National Georgaphic Learning and Linguist; у заходах асоціацій TESOL, IATEFL; у регіональних навчально-методичних семінарах-тренінгах із методики підготовки випускників шкіл до ЗНО з англійської мови; он-лайн курсах і вебінарах Британської Ради в Україні, он-лайн конференціях видавництва Macmillan «The Macmillan Education Online Conference»; у тренінгах із інноваційних методик викладання іноземних мов тощо; регулярно проходять підвищення кваліфікації у вишах Вінниці та України; дають відкриті та показові заняття.
Помітно активізувалась робота в напрямку розроблення авторських лекційних курсів, написання підручників і навчальних посібників. Якісними та виконаними на високому науково-методичному рівні є словники й методичні вказівки для практичних занять і самостійної роботи студентів філологічного факультету. Серед викладачів кафедри є чимало кураторів академічних груп, які в процесі виховної роботи зі студентами організовують цікаве дозвілля для своїх вихованців: екскурсії Вінниччиною та Україною, внутрішньогрупові та загальноколеджні виховні заходи. Студенти є постійними відвідувачами Вінницького українського академічного музично-драматичного театру імені М. К. Садовського, місцевих музеїв і кінотеатрів, заходів інформаційного центру
«Вікно в Америку», освітнього ярмарку Посольства США в Україні тощо. Викладачі-куратори залучають своїх вихованців до здорового способу життя через прогулянки на катері, пікніки на природі, катання на роликах і ковзанах тощо. Започатковано традицію проведення серед студентів філологічного факультету лінгвокраїнознавчого фестивалю «October-fest in Ukrainian style». Проводяться зустрічі студентів філологічного факультету з представниками Корпусу миру із США.

ГОЛОВСЬКА ІРИНА ВАСИЛІВНА

Завідувач кафедри германської та слов’янської філології.
Кандидат педагогічних наук (2012 р.).

Параметри наукового дослідження: кандидатська дисертація «Моральне виховання молодших школярів в процесі взаємодії загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладів і сім’ї» (2012 р.).

Спектр наукових уподобань: методичні засади викладання англійської мови в загальноосвітніх навчальних закладах, новітні технології навчання, теорія і методика виховної роботи.
Викладає дисципліни: «Методика викладання іноземних мов»,
«Комунікативні стратегії англійської мови», «Інтерактивні технології навчання іноземної мови і культури».
Педагогічне кредо: «A good teacher can inspire hope, ignite the imagination and instill a love of learning» (Brad Henry)

Публікації:

  • Головська І. В., Мовчан Л. Г. Розвиток іншомовної читацької компетентності студентів-філологів. Науковий журнал «Молодий вчений». Вінниця: Видавництво «Молодий вчений», 2020. Вип.№11.1 (87.1). С. 9-13.
  • Головська І. В. Використання техніки колажування у підготовці майбутніх вчителів до інтерактивної взаємодії з учнями на уроці іноземної мови. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2023. Випуск 2 (43). C. 120-123.
  • Natalia Dmitrenko, Oksana Voloshyna, Tetiana Melnychuk , Iryna Holovska, Hanna Dutka. Case method in quasi-professional training of prospective teachers. / Independent Journal of Management & Production Special Edition (Integration System of Education, Science and Production) Vol. 13 No. 3 (01 May 2022), p. 1-17.
  • Головська І. В., Михальчук О. М. Виховання кроскультурних цінностей у системі професійної підготовки вчителя іноземної мови / Науковий журнал «Молодий вчений». № 4.1 (104.1) квітень 2022 р. С. 14-17.
  • Головська І. В. Теоретичні засади використання інтерактивних методів на уроках іноземної мови. Науковий журнал «Молодий вчений». № 3.1 (79.1) березень 2020 р. С. 18-21.

ВОЙЦЕХІВСЬКА НАТАЛІЯ КОСТЯНТИНІВНА

Заступник директора з наукової роботи (2022 р.)
Доктор філологічних наук (2019 р.).

Параметри наукового дослідження: докторська дисертація «Конфліктний дискурс в українській художній літературі: структурний, семантичний, комунікативний і лінгвокогнітивний аспекти» (2019 р.).

Спектр наукових уподобань: когнітивна лінгвістика і прагмалінгвістика, дискурс-аналіз, гендерлекти.
Викладає дисципліни: «Країнознавство», «Стилістика», «Практична граматика», «Практичний курс англійської мови».
Педагогічне кредо: «Той, хто мало знає, і навчити зможе мало…»

Публікації:

  • Войцехівська Н. К. Конфліктний дискурс: структурно-семантичний і комунікативно- прагматичний аспекти: Монографія. – К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2018. – 404 с.
  • Войцехівська Н. К. Формування мовленнєвої компетентності студентів коледжу засобами гейміфікації. Інноваційні тренди в освіті та науці: від теорії до практики : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Київ, 16 листопада 2022 р.) / Відповідальний редактор проф. Т. Ю. Дудка. Київ, 2022. С. 31–36.
  • Войцехівська Н. К. Формування дискурсивної компетентності студента- філолога в умовах особистісно зорієнтованої освіти. Multidisciplinary Scientific Notes. Theory, History and Practice : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (Едмонтон, Канада, 01–04 листопада 2022 р.) Едмонтон, 2022. С. 440–445.
  • Oseredchuk O., Drachuk O., Demchenko O., Voitsekhivska N., Sabadosh Y., Sorochan M. Application of Information Technologies as a Necessary Condition for Qualitative Monitoring of Higher Education and Modernization of Educational Process / International Journal of Computer Science and Network Security. Vol. 22, No. 3, March 2022, P. 501–510
  • Науково-дослідні роботи з германської філології: навчально-методичний посібник для студентів освітнього ступеня «бакалавр», спеціальності 014 «Середня освіта (Мова і література (англійська))», спеціальності 035 «Філологія (Англійська мова та література. Переклад.)» / уклад. Н. К. Войцехівська. Вінниця, ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2021. 44 с.
  • Войцехівська Н. К. Лінгвокраїнознавство: тексти лекцій / авт.-уклад. Н. К. Войцехівська – Вінниця, ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2021. – 140 с.

ДРЕЙЧУК ОЛЕСЯ ВАЛЕНТИНІВНА

Спеціаліст вищої категорії, старший вчитель.

Параметри наукового дослідження: удосконалення професійно-педагогічної
підготовки студентів ВНЗ шляхом використання інноваційних методів вивчення іноземних мов за професійним спрямуванням з метою формування полікультурно компетентного вчителя іноземних мов.
Викладає дисципліни: «Іноземна мова», «Практичний курс англійської мови»,
«Друга іноземна мова (німецька)», «Практична граматика англійської мови».

Педагогічне кредо: «Knowledge is a comfortable and necessary retreat and shelter for us in advanced age; and if we do not plant it while young, it will give us no shade when we grow old».

Публікації:

  1. Дрейчук О.В. Lovely English Stories: Boost Your Vocabulary and Listening Skills. Part I: Career and Professional Growth. Вінниця: ВГПК, 2023.
  2. Дрейчук О.В. Lovely English Stories: Boost Your Vocabulary and Listening Skills. Part II: Entertainment. Вінниця: ВГПК, 2023.
  3. Дрейчук О.В. Lovely English Stories: Boost Your Vocabulary and Listening Skills. Part III: History. Вінниця: ВГПК, 2023.
  4. Дрейчук О. В., Ільченко О. А. Мова та комунікація в аспекті глобалізації культур Науковий журнал «Молодий вчений». Вінниця: Видавництво «Молодий вчений». 2022. Вип. № 1.1 (113.1). С.10-13.

КИЛИВНИК ВІКТОРІЯ ВІКТОРІВНА

Кандидат педагогічних наук (2019 р.).

Параметри наукового дослідження: кандидатська дисертація «Формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови в системі педагогічного коледжу» (2019 р.)

Спектр наукових уподобань: значення інформаційно-комунікативних технологій у формуванні соціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови, новітні технології навчання.
Викладає дисципліни: «Теоретична граматика», «Іноземна мова»,
«Практичний курс англійської мови».

Педагогічне кредо: «There is no royal road to learning».

Публікації:

  1. Kylyvnyk V., Malyshevska I, Pavelkiv K, Polishchuk H, Hudovsek O, Zhuravska N. Professional Training of Future Foreign
    Language Teachers: Socio-Cultural Aspect. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 2022. 14 (1), pp.176-195. https//doi.org/10.18662/rrem/14.1/513
  2. Inessa Viznіuk, Serhii Dolynnyi, Anna Polishchuk, Victoria Kylyvnyk. The main results of the initial diagnosis of socio-cultural competence of future foreign language teachers. Modern Science-Moderní věda. Praha. Česká republika, Nemoros, 2022.
    № 4. р.11-18.
  3. Inessa Viznіuk, Serhii Dolynnyi, Anna Polishchuk, Victoria Kylyvnyk. Structural and functional model of formation of socio-cultural competence of future foreign language teachers. Modern Science-Moderní věda. Praha. Česká republika, Nemoros, 2022. № 5. р.108-116.
  4. Киливник В. В., Лебедь Ю. Б. Соціокультурні аспекти компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Науковий журнал «Молодий вчений». Вінниця: Видавництво «Молодий вчений. 2023. Вип. № 1.1 (113.1). С.19-22
  5. Киливник В. В. Соціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземної мови в аспекті професійної підготовки. Вінниця: Видавництво ТОВ
    «Друк», 2020. 280 с.

КОЛОМІЄЦЬ ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА

Кандидат філологічних наук (2017 р.).

Параметри наукового дослідження: кандидатська дисертація «Семантико-синтаксична реконструкція газетних синоптичних текстів (на матеріалі англійської, німецької, польської та української мов)» (2017 р.)

Спектр наукових уподобань: когнітивна лінгвістика, когнітивна лінгвокомпаративістика, порівняльно-історичне і типологічне мовознавство.
Викладає дисципліни: «Загальне мовознавство», «Теоретичні і практичні аспекти двостороннього перекладу», «Практична граматика», «Практична фонетика», «Англійська мова за професійним спрямуванням».
Педагогічне кредо: Tomorrow belongs to those who prepare for it today.

Публікації:

  1. Коломієць О. М. Методологічні установки вивчення текстів як конструктів різної
    природи. Закарпатські філологічні студії, 2022. Вип.25. Том 1. С.211-215.
  2. Коломієць О. М. Реконструкція універсальних іконічних елементів масмедійних текстів. Гілея : науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. К. : ПП «Видавництво «Гілея». 2020, Вип.158. С. 17-21.
  3. Коломієць О. М. Реконструкція біблійних образів як складників релігійної картини світу. Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. К.: ПП «Видавництво «Гілея». 2020, Вип.156. С.169-173.
  4. Коломієць О. М. Reconstruction of the plan of expression of compositional and semantic elements of business correspondence texts as macrosigns of cultural nature. Колективна монографія: Виклики та досягнення країн Європи в галузі філологічних досліджень. Університет Ка Фоскарі, Венеція, Італія. 2020, С. 298- 315.
  5. Коломієць О. М. Реконструкція культурної природи текстів Г. Сковороди як структурованої монади етнічного простору. Гілея: науковий вісник: збірник наукових праць / гол. ред. В. М. Вашкевич. К.: ПП «Видавництво «Гілея». 2019, Вип.150. С.30-35.

КОЛОНЮК СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Доктор філософії (2024 р.), перекладач двох іноземних мов, викладач перекладу (англійської, німецької), викладач двох іноземних мов і літератури (англійської і німецької).
Параметри наукового дослідження: «Паремійна вербалізація етнокультурного концепту ПОДОРОЖ (МАНДРІВКА) / TRAVEL (JOURNEY) в українській і англійській лінгвокультурах» (2024 р.).

Спектр наукових уподобань: Лінгвокультурологічні аспекти перекладу: вплив культурних особливостей на переклад. Дослідження технік перекладу спеціалізованих текстів (наукових, юридичних тощо). Машинний переклад та штучний інтелект у перекладі.
Викладає дисципліни: «Практичний курс англійської мови», «Практична граматика», «Основи перекладу з другої іноземної мови», «Новітні технології лінгвістичних досліджень».
Педагогічне кредо викладача: «A different language is a different vision of life»- Federico Fellini.

Публікації:

  1. Колонюк С. Трактування евфемізму в сучасному мовознавстві. Полігранна філологія без кордонів: колективна монографія / відп. ред. докт. філол. наук Т.Ф. Осіпова, докт. філол. наук Н.В. Піддубна, докт. філол. наук О.В. Халіман. Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2022. С. 229–235.
  2. Колонюк С.М. Базові поняття лінгвокультурології: лінгвокультура й лінгвокультурема. Лінгвістичні дослідження. 2021. Вип. 54. Ч. І. С. 220–228.
  3. Космеда Т., Колонюк С. Багатоликий статус паремії та аспекти її дослідження. Лінгвістичні студії Linguistic Studies. 2022. Вип. 43. С. 20–31.
  4. Колонюк С.М. Вербалізація концепту МАНДРІВКА (ПОДОРОЖ) (на матеріалі збірки «Українські приказки, прислів’я і таке інше», укладеної М. Номисом). Лінгвістичні дослідження. 2023. Вип. 59. С. 31–51.
  5. Колонюк С.М. Етнолінгвокультурний концепт ПОДОРОЖ: історія вивчення. The ХVII International Scientific and Practical Conference “Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice”. Tokyo, May 03–06, 2022. Pp. 807–809.

КУЛИК АНЖЕЛІКА ІГОРІВНА

Бакалавр філології за спеціалізацією (Германські мови і літератури (переклад включно), перша – англійська).
Параметри наукового дослідження: магістерська робота «Вербалізація концепту ЛЮБОВ / LOVE в англійській та українській мовній картині світу» (2024 р.).

Спектр наукових уподобань: германська філологія, когнітивна лінгвістика.
Викладає дисципліни: «Практична граматика», «Практична фонетика»,
«Друга іноземна мова (німецька)», «Іноземна мова».
«Щоб мати право вчити інших, потрібно постійно вчитися самому».

Публікації:

  1. Марценюк О. Г., Кулик А. І. Вербалізація концепту РУХ/MOTION в англійській та українській мовах. Молодий вчений. 2023. Вип. 1.1 (113.1). С. 50- 53.
  2. Кулик А. І. Афіксальне вираження конотації в англійській мові. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2022. Вип. 2 (40). С. 16-20.
  3. Марценюк О. Г., Ременяк С. В., Кулик А. І. Варваризми в сучасній українській мові. Молодий вчений. 2022. Вип. 4.1 (104.1). С. 39–42.
  4. Кулик А. І. Фразеологізми на позначення погоди в англійській та українській мовах. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми міжкультурної комунікації». 10 квітня 2024 року. Луцьк, 2024. С. 116–118.

КУШНІР АЛІНА СЕРГІЇВНА

Кандидат педагогічних наук (2021 р.). Спеціаліст вищої категорії, старший викладач.
Параметри наукового дослідження: дисертаційне дослідження «Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до застосування Smart- технологій у професійній діяльності» (2021 р.).
Спектр наукових уподобань: когнітивна педагогіка, гейміфікація.
Викладає дисципліни: «Теоретична фонетика», «Країнознавство»,
«Практичний курс англійської мови».
Педагогічне кредо: «The best teacher is your last mistake» (Ralph Nader).

Публікації:

  1. Кушнір А. С., Шевченко Л. С. Smart-технології в освіті як чинник цифрового розвитку суспільства. Становлення особистості майбутнього фахівця в умовах підготовки до професійно-педагогічної діяльності: діалог зі стейкхолдерами : монографія. Вінниця: ТОВ «Друк» , 2022. С. 247-262.
  2. Кушнір А. С. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів філологічних спеціальностей до застосування Smart-технологій у професійній діяльності, Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць, К. : НАУ, 2022. С. 156-159.
  3. Кушнір А. С. Онлайн-квест з елементами гейміфікації: когнітивний аспект: методична розробка. Вінниця: АКцентр, 2021. 58 с.
  4. Кушнір А. С., Лебедь Ю. Б. Збірник завдань-кейсів для розвитку іншомовної компетенції у студентів-філологів. Вінниця: Твори, 2021. 76 с.
  5. Кушнір А. С., Лебедь Ю. Б. Застосування технологій дистанційного навчання в закладах вищої освіти: методичні рекомендації. Вінниця: ФОП Рогальська І. О., 2021. 40 с.

МАРЦЕНЮК ОЛЕНА ГЕОРГІЇВНА

Декан філологічного факультету.

Кандидат педагогічних наук (2003 р.), доцент (2005 р.)., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
Параметри наукового дослідження: кандидатська дисертація «Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності студентів немовних ВНЗ на матеріалі вивчення англійської мови» (2003 р.), грантовий проект Вінницької обласної державної адміністрації
«Віртуальна лабораторія закладів дошкільної, початкової та загальної середньої освіти у ракурсі практичної підготовки здобувачів вищої педагогічної освіти» (2021р.)

Спектр наукових уподобань: германська філологія, психолінгвістика, методика викладання англійської мови, лінгводидактика.
Викладає дисципліни: «Лексикологія», «Лінгвістичний аналіз тексту»,
«Методологія наукових досліджень з іншомовної лінгводидактики та літературознавства».
Педагогічне кредо: «Вчитель залишається вчителем, доки вчиться сам».

Публікації:

  1. Марценюк О. Г. Стратегія розбудови наукової роботи в час освітніх перетворень» Науково-методичний журнал «Освіта. Технікуми, коледжі», листопад, 2019 р.
  2. Марценюк О. Г., Руда Т.В. Видавнича діяльність Вінницького гуманітарно- педагогічного коледжу. Вісник науково-методичних досліджень. Вінниця. 2020. № 2(35). С. 5-11.
  3. Марценюк О. Г. Наукові виміри освітнього середовища сучасних коледжів. Modern Achievement of Science and Technology: матеріали IV Міжнародної інтернет-конф. Швеція. м. Стокгольм. 09-10 червня. 2020. С. 68-89.
  4. Марценюк О. Г. Передумови та шляхи впровадження дуальної форми здобуття педагогічної освіти (з досвіду практичної підготовки фахівців з англійської мови). Київський науково-педагогічний вісник Київської наукової організації педагогіки та психології. Київ. 2020. № 20. С. 34-45.
  5. Марценюк О. Г. Read and Speak (Upper Intermediate): практикум до атестації іншомовного читання та говоріння студентів освітнього ступеня – бакалавр спеціальності 014 «Середня освіта (Мова і література (англійська))». Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2020. 60с.

МИХАЛЬЧУК ОЛЕСЯ МИКОЛАЇВНА

Спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, аспірант Навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації.
Параметри наукового дослідження: тема дисертаційного дослідження «Виховання кроскультурних цінностей у майбутніх учителів іноземної мови в освітньому середовищі гуманітарно-педагогічного коледжу».

Спектр наукових уподобань: ціннісні орієнтації майбутніх учителів іноземної мови.
Викладає дисципліни: «Історія англійської мови», «Методика викладання іноземних мов», «Практичний курс англійської мови», «Практичний курс усного перекладу», «Практичний курс письмового перекладу», «Креативні методи навчання іноземних мов».
Педагогічне кредо: «Never stop learning because life never stops teaching».

Публікації:

  1. Михальчук О., Деревенко О. The Impact of English Biblical Translations on the Development of Language and Linguistics. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2023. Вип. 1 (42). C. 38–44.
  2. Михальчук О., Мінова Є. Використання інформаційно-комунікаційних технологій для організації самостійної роботи учнів основної школи в умовах дистанційного навчання. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2023. Вип. 2 (43). C. 108–110.
  3. Історія англійської мови : інтерактивний навчальний посібник для студентів і викладачів вищих навчальних закладів / автор-упорядник О. М. Михальчук. Вінниця : Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, 2022. 125 с.
  4. Головська І. В., Михальчук О. М. Виховання кроскультурних цінностей у системі професійної підготовки вчителя іноземної мови. Молодий вчений. 2022.
    № 4.1 (104.1) С. 14–17.
  5. Михальчук О. М. Виховання кроскультурних цінностей у майбутніх учителів іноземних мов на заняттях з англійської мови. Інноваційні наукові дослідження у сфері педагогічних та психологічних наук : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 2019. С. 31‒34.

МОВЧАН ЛАРИСА ГРИГОРІВНА

Кандидат педагогічних наук (2012 р.), доцент (2015 р.)., спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.
Параметри наукового дослідження: кандидатська дисертація «Розвиток змісту шкільної іншомовної освіти в Королівстві Швеція» (2012 р.).

Спектр наукових уподобань: зарубіжна та порівняльна педагогіка, іншомовна освіта, вища освіта, контекстно-мовне інтегроване навчання, імерсійні технології.
Викладає дисципліни: «Теорія і практика перекладу та термінознавства»,
«Основи галузевого перекладу», «Сучасні технології перекладу».

Педагогічне кредо: «Education is one of the most powerful things in life. It allows us to find the meaning behind everything and helps improve lives in a massive way».

Публікації:

  1. V. Kovalchuk, S. Maslich, L. Movchan, V. Soroka, S. Lytvynova, O. Kuzminska (2023). Digital transformation of vocational schools:
    problem analysis. CTE Workshop Proceedings. URL:https://acnsci.org/journal/index. php/cte/article/view/107
  2. Мовчан Л. Г. Методична розробка з граматики німецької мови для студентів філологічного факультету. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2021. 197 с.
  3. Мовчан Л. Г. Методична розробка з дисципліни «Теорія і практика перекладу та термінознавства» (англ. мова). Вінниця: ВГПК, 2021. 35 с.
  4. Мовчан Л. Г. Методична розробка з дисципліни «Основи галузевого перекладу». КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2021. 172 с.
  5. Мовчан Л. Г. On the Issue of Vocational English Syllabus Design for Sustainable Foreign Language Education. Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. Харківський національний університет ім. Каразіна, 2019. № 35.

ОБОДЯНСЬКА НІНА ПЕТРІВНА

Викладач кафедри германської та слов’янської філології, спеціаліст ІІ категорії.

Параметри наукового дослідження: проблема особистості у християнській антропології.

Спектр наукових уподобань: методика викладання англійської мови та фонетики, виховуюче та розвиваюче навчання, поєднання навчального та виховного компонентів на уроках англійської мови, інтегрований підхід у навчанні.

Викладає дисципліни: «Іноземна мова», «Практичний курс англійської мови», «Практична фонетика», «Практична граматика».
Педагогічне кредо: «Спочатку любити, потім навчати» (Ян Амос Коменський).

Публікації:

  1. Мовчан Л. Г., Рябошапка О. В., Ободянська Н. П. Білінгвальна взаємодія як передумова плюрилінгвальної компетентності студентів-філологів/Науковий журнал «Молодий вчений». № 4.1 (104.1) квітень 2022 р. С. 47-51.
  2. Ободянська Н. П. Мистецтво і фонетика: інтегрований підхід у навчанні фонетики англійської мови. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. Вінниця: Вінницька міська друкарня, 2022. Випуск 3 (41), С. 52-54.
  3. Ободянська Н. П. Vital Recital: методичні рекомендації щодо організації, підготовки та проведення академічного концерту з практичної фонетики. Вінниця: Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, 2021. 28 с.
  4. Ободянська Н. П. А. Мердок «Під сіткою»: Навчальний посібник з домашнього читання. Вінниця: Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, 2023. 72 с.

ПАВЕЛЬЧУК ІННА ОЛЕКСІЇВНА

Викладач кафедри германської філології.

Спектр наукових уподобань: підвищення мотивації учнів до вивчення німецької мови засобами мультимедіа.
Викладає дисципліни: «Друга іноземна мова (німецька)».

Педагогічне кредо: «Учитись важко, а учить ще важче. Але не мусиш зупинятись ти. Як дітям віддаси усе найкраще, то й самий сягнеш нової висоти».

Спектр наукових уподобань: культурологічна компетентність студентів в процесі вивчення іноземної мови.

Публікації:

Павельчук І. О. Німецька граматика – це просто. Навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів педагогічних
ВНЗ напряму підготовки «Філологія». Вінниця: «Магік», 2023. 26 с.

Павельчук І. О. Розвиток комунікативних навичок у старшій школі. Науковий журнал
«Молодий вчений». Вінниця: Видавництво «Молодий вчений. 2023. Вип. № 1.1 (113.1). с.65-68.


ШЛІХТЕНКО ЮЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Доктор філософії (2024 р.).

Параметри наукового дослідження: кандидатська дисертація «Розвиток творчого потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов в процесі професійної підготовки» (2024 р.).

Спектр наукових уподобань: методичні засади викладання англійської мови за концепцією НУШ, новітні технології та методи навчання, експериментальні методики навчання іноземних мов.

Викладає дисципліни: «Стилістика», «Практична фонетика», «Теоретична і прикладна фонетика», «Академічна доброчесність», «Викладання іноземної мови за концепцією НУШ».

Педагогічне кредо: «Education is our passport to the future, for tomorrow belongs to the people who prepare for it today»

Публікації:

Ю. В. Шліхтенко. DEVELOPMENT OF CREATIVE POTENTIAL IN FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS ACCORDING TO PEDAGOGICAL CONDITIONS / Ю. В. Шліхтенко // Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень: зб. наук. пр. – Вип. 17 / редкол.: Р.С. Гуревич (голова) [та ін.]; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. ‒ Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2022. – С.41-43.

Ю. В. Шліхтенко PEDAGOGICAL ASPECTS OF FORMATION OF THE LEADERSHIP COMPETENCE OF FUTURE
FOREIGN LANGUAGE TEACHERS, чеське міжнародне науково періодичне видання МС. 2023.

Ю. В. Шліхтенко Розробка критерій для оцінки рівня сформованості професійно-значимих лідерських якостей майбутніх вчителів іноземних мов, Проблеми та аспекти формування лідерської компетентності майбутніх вчителів іноземних мов- «Наукові записки» ВДПУ Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2023. – C. 24-26


ЮРЧЕНКО МИРОСЛАВА ВОЛОДИМИРІВНА

Спеціаліст вищої категорії, старший викладач.
Параметри наукового дослідження: магістерська робота «Використання мультимедійних технологій у процесі вивчення іноземної мови (на прикладі Вінницького обласного комунального гуманітарно- педагогічного коледжу)» (2015р.).

Викладає дисципліни: «Іноземна мова», «Тестування педагогічних знань».

Спектр наукових уподобань: розвиток комунікативних компетентностей студентів філологів, мультимедійні технології навчання.
Педагогічне кредо: «When the root is deep, there is no reason to fear the wind». ед, то неминуче починається відставання…» (Василь Сухомлинський).

Публікації:

Юрченко М. В., Киливник В. В. Використання інноваційних мультимедійних технологій для формування мовних компетентностей. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2023, № 1 (125). С.33-43.

Юрченко М. В. Тренажер по написанню відкритого тестового завдання ЗНО з англійської мови з використанням інноваційних технологій навчання: навчально- методичний посібник для студентів, які готуються до здачі ЗНО з англійської мови. Вінниця, ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2021. 112 с.

Юрченко М. В. Тестовий зошит у форматі ЗНО з англійської мови: навчально-методичний посібник для студентів, які готуються до здачі ЗНО з англійської мови. Вінниця, ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2020. 148 с.

Юрченко М. В. Тестовий зошит з граматики англійської мови: навчально- методичний посібник для студентів, які готуються до здачі ЗНО. Вінниця, ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2020. 216 с.

Юрченко М. В. Підготовка до зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови. Розділ «використання мови». Вісник науково-методичних досліджень. Вип. №2(37) ВГПК, 2021. С. 68-71.

Юрченко М. В. SОFT SKILLS (м’які навички) – невід’ємні аспекти формування професійної компетентності студента філолога. Вісник науково- методичних досліджень. Вип. №3(38). ВГПК, 2021.С.82-85.


ПРОГРАМИ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ
ОПП 014 СЕРЕДНЯ ОСВІТА (МОВА І ЛІТЕРАТУРА (АНГЛІЙСЬКА)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА НІМЕЦЬКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ЗАГАЛЬНЕ МОВОЗНАВСТВО

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ІСТОРІЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА КРАЇНОЗНАВСТВО

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ЛЕКСИКОЛОГІЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ПРАКТИЧНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА СТИЛІСТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ТЕОРЕТИЧНА ГРАМАТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ТЕОРЕТИЧНА ФОНЕТИКА


ПРОГРАМИ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ
ОПП 035 ФІЛОЛОГІЯ ГЕРМАНСЬКІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (ПЕРЕКЛАД ВКЛЮЧНО), ПЕРША – АНГЛІЙСЬКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА(НІМЕЦЬКА)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ЗАГАЛЬНЕ МОВОЗНАВСТВО

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ІСТОРІЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ЛАТИНСЬКА МОВА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ЛЕКСИКОЛОГІЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ПЕРЕКЛАД І РЕДАГУВАННЯ НАУКОВИХ ТЕКСТІВ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ПРАКТИЧНИЙ КУРС АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА СТИЛІСТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ТЕОРЕТИЧНА ГРАМАТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ТЕОРЕТИЧНА ФОНЕТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ТЕОРЕТИЧНІ І ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДВОСТОРОННЬОГО ПЕРЕКЛАДУ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА ПЕРЕКЛАДУ І ТЕРМІНОЗНАВСТВА