Міжрегіональний науково-практичний онлайн-семінар «Фахова підготовка майбутніх педагогів до реалізації Концепції Нової української школи: сучасні підходи та пріоритети»

        14 листопада 2022 року було проведено міжрегіональний науково-практичний онлайн-семінар «Фахова підготовка майбутніх педагогів до реалізації Концепції Нової української школи: сучасні підходи та пріоритети», організований Барським гуманітарно-педагогічним коледжем імені Михайла Грушевського і Вінницьким гуманітарно-педагогічним коледжем. В роботі семінару взяли участь більше двохсот освітян з різних регіонів України, які розглянули питання наступності та перспективності розвитку дошкільної…

        14 листопада 2022 року було проведено міжрегіональний науково-практичний онлайн-семінар «Фахова підготовка майбутніх педагогів до реалізації Концепції Нової української школи: сучасні підходи та пріоритети», організований Барським гуманітарно-педагогічним коледжем імені Михайла Грушевського і Вінницьким гуманітарно-педагогічним коледжем. В роботі семінару взяли участь більше двохсот освітян з різних регіонів України, які розглянули питання наступності та перспективності розвитку дошкільної і початкової освіти, простору освітніх можливостей, які дає Концепція Нової української школи, особливості та досвід моделювання освітнього простору в НУШ, значення та організацію інклюзивної освіти, підготовки майбутніх учителів до реалізації Концепції.

        З вітальним словом до присутніх звернулися керівники закладів Петро Савчук і Костянтин Войцехівський.

        Виступи Наталії Федорчук, кандидата педагогічних наук, завідувача кафедри педагогіки, психології та фахових методик КЗВО «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», і Олени Майданик, кандидата педагогічних наук, декана факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності  КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», були присвячені досвіду організації освітнього процесу з підготовки майбутніх вчителів сучасної української школи в їх закладах освіти, пошуками шляхів його удосконалення.

  З формулою професійного успіху учителя Нової української школи присутніх ознайомила Наталія Стрельчук, директор комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради», показала наступність і перспективність дошкільної і початкової освіти в контексті її реформування Оксана Юстименко, вихователь комунального закладу дошкільної освіти «Веселка» Лука-Мелешківської міської ради; вчителі початкових класів Комунального закладу «Вінницька гуманітарна початкова школа № 25» Олена Гулько і Ольга Юрченко розкрили простір освітніх можливостей і можливостей досягнення програмованих результатів навчання з досвіду власної роботи за класичною програмою НУШ і програмою «Інтелект України».

        На значенні освітнього середовища як одного з компонентів Нової української школи зупинилася Діна Гора, консультант  комунальної установи «Центр професійного розвитку педагогічних працівників Барської міської ради».

        Тетяна Маніта, вчитель початкових класів Барського ліцею № 2 Барської міської ради, поділилася досвідом використання діяльнісного та інтегрованого підходу у навчанні як інструменту формування ключових компетентностей молодших школярів, а її колега Ірина Попіловська розповіла, як краще застосовувати форми та методи освітньої роботи в Новій українській школі з дітьми, що мають розлади аутичного спектру в умовах інклюзивного навчання.

        Особлива увага всіх учасників семінару була прикута до вебінару «Нейронауки для педагогів» Марини Пристінської, консультантки з питань освіти, педагога, нейропсихологині, співавторки та спікерки онлайн-курсу для вчителів  початкової школи НУШ «EdEra», співавторки та тренерки курсу для підготовки тренерів НУШ тощо.

        Організатори семінару вдячні за плідну роботу всім учасникам.