Добігає кінця навчальний рік, підбиваються підсумки, аналізуються досягнення. Щоб оцінити зроблене, щоб усвідомити, що і як робити далі.

Саме таку мету – набуття професійних компетентностей, необхідних сучасному вчителю – ставили перед собою і практикантами філологічного факультету керівники-методисти пропедевтичної практики (другий курс) і практики «Пробні уроки» (третій курс).

3 травня відбувся захист пропедевтичної практики, а 13-го –«Пробні уроки».

На підсумкових конференціях «Практика – ефективний шлях до професійного становлення» розглядалися актуальні питання створення і використання навчально-дидактичних матеріалів як необхідної умови сучасного уроку, критеріїв формування професійної компетентності майбутніх учителів (особлива увага приділялася комунікативному та технологічному критеріям), оптимізації структури навчального матеріалу.

Другокурсники аналізували уроки, які проводили учителі вінницьких ліцеїв, а третьокурсники – власні уроки, які проводили в дистанційному і очному форматах.

Усі учасники продемонстрували уміння аналізувати теоретичні матеріали, застосовувати їх у власній практиці. Виступи і презентації були присвячені перевагам і недолікам освітніх платформ і застосунків, цілям, заради яких вони використовуються, умінню зберегти баланс між традицією та інноватикою.

Саме на таких фахівців – сучасних, творчих – чекають їх майбутні вихованці.

Саме їм – сучасним, творчим – ми щиро бажаємо УСПІХІВ, ПЕРЕМОГИ, МИРУ!