Педагогічний міст з’єднав теорію і практику, слово і діло…

05.09. 2024 р. в рамках педагогічної практики «Перші дні дитини в школі»  для здобувачів  освітньо-професійної програми «Початкова освіта» було проведено Педагогічний міст  з учителями Вінницької гуманітарної початкової школи № 25. Предметом обговорення стала низка вкрай важливих питань, пов’язаних з  особливостями періоду адаптації дитини до нових умов у перший тиждень її перебування у школі. Про особливості змісту і…

05.09. 2024 р. в рамках педагогічної практики «Перші дні дитини в школі»

 для здобувачів  освітньо-професійної програми «Початкова освіта» було проведено Педагогічний міст  з учителями Вінницької гуманітарної початкової школи № 25.

Предметом обговорення стала низка вкрай важливих питань, пов’язаних з  особливостями періоду адаптації дитини до нових умов у перший тиждень її перебування у школі. Про особливості змісту і методики навчально-виховної роботи з дітьми у перший тиждень навчання та мотивацію «першачків» до розвитку, пізнання світу розповіла Черниш Тетяна Анатоліївна – вчителька 1-го класу Вінницької гуманітарної початкової школи № 25.

Організацію й особливості проведення уроків в перші дні навчання у НУШ та особливості роботи вчителя з батьками першокласників у перший тиждень навчального року розкрила вчителька 1-го класу Вінницької гуманітарної початкової школи № 25 Ліпінська Лілія Сергіївна.

З цікавістю майбутні педагоги слухали випускницю бакалаврату (21-Ш (б) група) Петлінську Тетяну Олегівну, яка нині працює вчителькою 1 класу Вінницького ліцею № 35 і тільки розпочинає «сіяти родючі зерна знань».

Гості ознайомили здобувачів  з порядком комплектування перших класів, методикою проведення ранкових зустрічей,  рухливих ігор дітей на перервах та відповіли на питання.