І Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Сучасна дитяча література: реалії і перспективи»

19 квітня 2023 р. у рамках Дня науки викладачі кафедри української філології та студенти взяли участь у І Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Сучасна дитяча література: реалії і перспективи», що відбулася у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. Співорганізатори конференції: Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.З вітальним словом на відкритті конференції…

19 квітня 2023 р. у рамках Дня науки викладачі кафедри української філології та студенти взяли участь у І Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Сучасна дитяча література: реалії і перспективи», що відбулася у Хмельницькій гуманітарно-педагогічній академії. Співорганізатори конференції: Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради.
З вітальним словом на відкритті конференції звернулася до присутніх к.ф.н., завідувач кафедри української філології Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» Скрипник Н.І., наголосивши на важливості популяризації дитячої та юнацької літератури в умовах інформаційного суспільства.
З доповідями виступили викладачі кафедри: викладач-методист кафедри української філології, відмінник освіти України Омелянчик Т.Г., спеціаліст вищої категорії, старший викладач Василевич І.В., викладач-методист кафедри української філології, відмінник освіти України Галущенко В.Г. – та студенти нашого навчального закладу – Драчук Ганна (факультет педагогіки та фінансово-економічної діяльності) та Гучок Надія (філологічний факультет). Під час відеоконференції були розглянуті такі актуальні питання:

  1. Видова, жанрово-тематична, художньо-образна специфіка та функції сучасної дитячої та юнацької літератури.
  2. Методика вивчення дитячої та юнацької літератури в закладах освіти.
  3. Традиції й інновації у формах й методах популяризації дитячої літератури.
  4. Творчі виміри й проблеми перекладу сучасної дитячої та юнацької літератури в Україні.
    Доповіді викладачів супроводжувалися пізнавальними презентаціями й демонстрацією посібників з курсів «Дитяча література» та «Література для дітей дошкільного віку».
    Бажаємо нашим викладачам і студентам, щоб у них не згасав інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи, адже, як сказав В. Сухомлинський, «хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».