Проведення V  Всеукраїнської науково-методичної конференції  «Теорія і практика професійної освіти: українська мова та українська література»

25 вересня 2024 р. наша філологічна спільнота приймала учасників  V  Всеукраїнської науково-методичної конференції  «Теорія і практика професійної освіти: українська мова та українська література». Цьогоріч Конференція працювала за чотирма напрямами:1. Інноваційні аспекти теоретико-методологічної підготовки вчителя української мови та літератури. 2. Проблеми формування педагогічної майстерності вчителя української мови та літератури. 3. Актуальні проблеми мовознавства та літературознавства в…

25 вересня 2024 р. наша філологічна спільнота приймала учасників  V  Всеукраїнської науково-методичної конференції  «Теорія і практика професійної освіти: українська мова та українська література».

Цьогоріч Конференція працювала за чотирма напрямами:1. Інноваційні аспекти теоретико-методологічної підготовки вчителя української мови та літератури. 2. Проблеми формування педагогічної майстерності вчителя української мови та літератури. 3. Актуальні проблеми мовознавства та літературознавства в освітній проєкції. 4. Актуальні проблеми іноземної філології.

Учасникам конференції вдалося представити напрацювання різних тематик сучасної філології. Їхні доповіді мали не лише теоретичне значення для слухачів, а й прикладне.

Імпонує, що учасники Конференції активно долучалися до обговорення представлених доповідей, зокрема: 1. Новий український правопис: історія, зміни, нововведення, перспективи. 2. Гуманістична спрямованість, україноцентризм творчості Олега Бабія (на матеріалі збірки «Життя прожити – не поле перейти»). 3. Розвиток критичного мислення майбутніх філологів під час вивчення риторики. 4. Варіації на тему кохання в збірці Інни Снігур «Хризантеми». 5. Своєрідність сучасних методів вивчення фразеології у взаємозв’язку з уроками позакласного читання із зарубіжної літератури. 6. Тема війни та дитинства в повісті Ульфа Старка «Маленька книжка про любов» та «Понівечена весна» (щоденник Сашка) О. Бабія. 7. Вплив цифрових технологій на формування мовних тенденцій. 8. Образи дітей у романі Дж. Бойна «Хлопчик у смугастій піжамі». 9. Роман М. Матіос «Солодка Даруся» в культурному й мистецькому аспекті.

Щиро дякуємо учасникам конференції з: Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Волинського національного університету імені Лесі Українки. Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Державного податкового університету (м. Ірпінь). Національного авіаційного університету (м. Київ).Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій (м. Київ). Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії. Ліцею цивільного захисту Львівського державного університету безпеки життєдіяльності.Обласного коледжу «Кременчуцька гуманітарно-технологічна  академія імені А.С. Макаренка» Полтавської обласної ради». ВСП «Вінницький фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну КНУБА».ЗП (ПТ)О «Гніванський професійний ліцей». КЗ «Вінницький ліцей №16». КЗ «Вінницький ліцей №22». КЗ «Вінницький ліцей №11». КЗ «Вінницький ліцей №30 ім. Тараса Шевченка». Дніпровської гімназії №124 Дніпровської міської ради. Закладу дошкільної освіти №3 Гніванської міської ради. Серединської гімназії імені В. М. Думанського Джулинської сільської ради Гайсинського району Вінницької області. ДНЗ «Лисянський ПАЛ». Ільківської гімназії Агрономічної сільської ради Вінницької області.Краматорського НВК (ЗОШ №6-ДНЗ). КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». КЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж ім. Т.Г. Шевченка Черкаської обласної ради». Володимир-Волинського педагогічного фахового коледжу ім. А.Ю. Кримського Волинської обласної ради.

Сподіваємося на подальшу співпрацю, чекаємо нових зустрічей, щоб поділитися цікавими ідеями щодо вирішення актуальних проблем у професійно орієнтованій освіті.