КЗВО «Вінницький
гуманітарно-педагогічний коледж»
Тульчин – неповторне містечко на Вінниччині, що попри свої невеликі розміри, вміщує таку величезну історію. Тульчин пов’язаний з романтичними середньовічними замками, легендами, загадковими підземними тунелями, садибою Станіслава Потоцького, що немає аналогів в Україні, а також багатьма архітектурними та культурними пам’ятками.
27.04.2023 року відбувся Семінар: методичний простір «Реалізація ідей педагогіки партнерства у закладах фахової передвищої освіти в умовах інноваційних трансформацій сучасної освіти» у Тульчинському фаховому коледжі культури.
Лейтмотиви: Бути гарним педагогом – це бути справжнім реформатором майбутнього життя України, бути апостолом Правди і Науки (Софія Русова).
Тульчинський фаховий коледж культури є єдиним закладом освіти в області, який готує керівників творчих колективів та організаторів соціокультурної діяльності.
З вітальним словом до учасників обласного методичного об’єднання завідувачів відділеннями закладів фахової передвищої освіти Вінницької області звернувся Трачук Леонід Данилович – директор коледжу, заслужений працівник культури України.
Експерт фахової передвищої освіти – Моторна Леся Володимирівна – голова ОМО методистів та голів обласних методичних об’єднань закладів фахової передвищої освіти Вінницької області, методист Ради директорів закладів фахової передвищої освіти Вінницької області, кандидат педагогічних наук поділилась думками з питань розвитку фахової передвищої освіти в умовах інноваційних трансформацій сучасної освіти та мотивувала на творчу, новаторську і пошукову діяльність з питань реалізації ідей педагогіки партнерства у закладах фахової передвищої освіти.
Фокусну тему семінару:
Методичний простір: Реалізація ідей педагогіки партнерства у закладах фахової передвищої освіти в умовах інноваційних трансформацій сучасної освіти довела до відома – Федчишина Тетяна Леонідівна – голова обласного методичного об’єднання завідувачів відділеннями закладів фахової передвищої освіти Вінницької області, заступник декана факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж».
Погребняк Галина Олексіївна – завідувач денним відділенням Тульчинського фахового коледжу культури,
Пересунько Оксана Євгеніївна – практичний психолог Тульчинського фахового коледжу культури, Шляхтун Наталія Григорівна – керівник академгрупи, викладач Тульчинського фахового коледжу культури, Гладка Марія Станіславівна – викладач Тульчинського фахового коледжу культури позайомили з вагомим досвідом заклад фахової передвищої освіти як провайдера інноваційних ідей педагогіки партнерства.
Підкреслили важливість співпраця практичного психолога і керівника академічної групи фахового коледжу, як реалізації ідей педагогіки партнерства(презентація психолого-педагогічного проєкту «Назустріч собі»). Інноваційними формами організації дистанційного навчання та організацією практичної підготовки здобувачів освіти фахового коледжу у відповідності до інноваційних трансформацій сучасної освіти (мовне ревю «Спілкуймося рідною»).
Сорочан Марина Петрівна – соціальний педагог КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» презентувала
створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості інклюзивного навчання в коледжі.
Чорненька Людмила Григорівна – завідувач відділенням обліку та харчової продукції Могилів-Подільського технолого-економічного коледжу ВНАУ та Щегоцька Наталя Миколаївна – завідувач комп’ютерним відділенням Вінницького технічного фахового коледжу поділились досвідом організація практичної підготовки студентів у відповідності до вимог сучасного виробництва та креативними методами самопідтримки і пошуку ресурсу для учасників освітнього процесу у коледжі.
Федчишина Тетяна Леонідівна – голова обласного методичного об’єднання завідувачів відділеннями закладів фахової передвищої освіти Вінницької області запросила до роздумів та підвела підсумки роботи методичного об’єднання та визначили
основні принципи реалізації ідей педагогіки партнерства у закладах фахової передвищої освіти в умовах інноваційних трансформацій сучасної освіти:
• повага до особистості студентів;
• доброзичливість і позитивне ставлення;
• довіра у відносинах;
• діалог – взаємодія – взаємоповага;
• розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв’язків);
• принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов’язань, обов’язковість виконання домовленостей). Щира подяка усім учасникам обласного методичного об’єднання. Слава ЗСУ за можливість працювати!