В Обласному науковому ліцеї-інтернаті Комунального закладу вищої освіти “Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж” завершився STEM тиждень в рамках фестивалю “STEM-весна – 2024”
В Обласному науковому ліцеї-інтернаті Комунального закладу вищої освіти “Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж” завершився STEM тиждень в рамках фестивалю “STEM-весна – 2024”.Тиждень включав 7 міні stem проєктів у вигляді STEM уроків: ПОНЕДІЛОКОлександром КУЗЬМИНСЬКИМ було проведено STEM урок з комп’ютерної графіки на тему “Розробка дизайну макету ключниці для подальшого фрезерування”.Учні 9 класу розробляли за допомогою програми векторної графіки…
В Обласному науковому ліцеї-інтернаті Комунального закладу вищої освіти “Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж” завершився STEM тиждень в рамках фестивалю “STEM-весна – 2024”. Тиждень включав 7 міні stem проєктів у вигляді STEM уроків:
ПОНЕДІЛОК Олександром КУЗЬМИНСЬКИМ було проведено STEM урок з комп’ютерної графіки на тему “Розробка дизайну макету ключниці для подальшого фрезерування”. Учні 9 класу розробляли за допомогою програми векторної графіки Inskape макет брелоків до ключів для ключниці від аудиторій та житлових кімнат Обласного наукового ліцею-інтернату. В подальшому за допомогою лазеру в лабораторії для STEAM освіти було виготовлено ключницю на основі розроблених учнями макетів.
Вчителем української літератури та мови Наталією МАТВІЄНКО проведено STEM урок на тему “До Енея на гостини”, під час якого учні 9 класу досліджували українські страви з відомої поеми Івана Котляревського “Енеїда”, а також створювали рецептурні розкладки страв, обчислювали калорійність та вартість страв, складали меню для українського ресторану . Найбільше учням сподобалося готувати улюблену страву козаків – вареники з картоплею, які потім залюбки з’їли.
ВІВТОРОК Вчителями мистецтва Вікторією ГОНЧАРУК та трудового навчання Наталією ГУЛЯС було проведено урок “Великодня фантазія”. На уроці працювали 3 лабораторії – пекельна кухня, арт-майстерня та художня галерея. Метою уроку було дослідження видів оздоблення яєць, з’ясування рівня складності кожного виду та користь/шкідливість використаних матеріалів під час споживання. Під час уроку учні 8 класу мали змогу в онлайн режимі відвідати музей писанкарства в місті Коломия.
Вчителем англійської мови Людмилою ПАВЛІЧЕНКО було проведено STEM lesson “A Virtual Trip to the Heart of Great Britain – London”. Учні 9 класу мали змогу віртуально подорожувати вулицями Лондона, вчились орієнтуватись в просторі, визначали найкоротший шлях до відомих пам’яток міста та досліджували бюджетні варіанти вартості квитка. На основі здобутих знань учні виготовили мапу “Map of London”.
СЕРЕДА Вчителем біології, хімії та географії Галиною ТКАЧУК було проведено STEM урок на тему «Пригоди бутерброда всередині організму». Учні 8 класу здійснили пізнавальну та захоплюючу експедицію по шлунково-кишковому тракті травної системи людини, виконуючи творчі завдання на таких станціях: «Пункт пропуску», «Хімічна лабораторія», «Ігрова», «Тунельна», «Складові бутерброда», «Бутербродний пазл».
ЧЕТВЕР Вчителем математики та інформатики Галиною КАТЕРИНЮК було проведено STEM урок “Мій ідеальний будинок: від візуалізації до бюджету”, на якому учні 9 класу створювали 3D-модель будинку з візуалізацією інтер’єру. В майбутньому це допоможе їм планувати будівництво, ремонт та облаштування, планувати бюджет і робити свій будинок максимально комфортним та функціональним.
П’ЯТНИЦЯ Оленою КОЗЛОВОЮ було проведено STEM урок з історії України “Івент. Розмова з видатними історичними постатями”. Під час уроку штучний інтелект допоміг створити ефект письмового спІлкування з обраними історичними діячами на різноманітні теми та оживити історичні постаті за допомогою генерації зображень на основі їх опису та характеристик. Використання лепбуку та інтерактивних вправ зробило урок більш цікавим та запам’ятовуваним.