КЗВО «Вінницький
гуманітарно-педагогічний коледж»
15 лютого відбулося чергове засідання Вченої ради коледжу ФОРУМ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ.
Розпочалося засідання із вітального слова директора коледжу Войцехівського Костянтина Францовича.
На порядку денному був ряд важливих питань.
Про штучний інтелект та машинне навчання радо поділилася завідувач кафедри інформатики та інформаційних технологій в освіті, к.пед.н. Неля КИРИЛЕНКО.
Із питанням про фінансову грамотність здобувачів освіти виступила заступник декана факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності Анна СТАСЕНКО.
Заступник декана факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності Андрій ЦАРИК на засіданні розповів про сучасні виклики в підготовці майбутніх фахівців за програмою Нової Фізичної Культури.
Не менш цікавим стало питання про СТЕМ на Старому місці, про яке доповіла заступник декана факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва Тетяна ФЕДЧИШИНА.
«Від теорії – до практики : концертна діяльність, реалізація творчого потенціалу в практичній діяльності викладача та здобувачів освіти» – тема, презентована заступником декана факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва Наталею БАХЧЕВАН.
Заступник декана філологічного факультету Аліна СОРОЧАН поділилася питанням про стратегїї розвитку читацької грамотності здобувачів вищої освіти: з досвіду філологічного факультету.
Чіткі рекомендації щодо статей надала медіа-редактор Вісника , к.пед.н. Олена МАРЦЕНЮК, після чого затвердили до друку черговий випуск (№1 (45)) Вісника науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу.
Особливу увагу зосередили на затверджені списку вибіркових дисциплін, які виносяться для вивчення здобувачами освіти за освітнім ступенем – бакалавр у наступному 2024-2025 н.р.
Члени Вченої ради коледжу з легкістю впоралися із запропонованими інтерактивними завданнями.
Директор коледжу Костянтин Францович Войцехівський виступив із заключним словом, подякувавши доповідачам за цікаве висвітлення питань із практичною частиною та побажав усім наснаги й подальшої продуктивної праці.