Факультет педагогіки та фінансово-економічної діяльності

Факультет педагогіки та фінансово-економічної діяльності Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» створений у 2019 році шляхом об’єднання трьох структурних підрозділів: шкільного відділення, відділення фізичного виховання та відділення фінансово-економічної діяльності. Деканом факультету було обрано Олену МАЙДАНИК, кандидата педагогічних наук, спеціаліста вищої категорії, викладача-методиста.

         Підготовка здобувачів вищої освіти на факультеті здійснюється за трьома спеціальностями: 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (Фізична культура) та 072 Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок за першим (бакалаврським) ступенем вищої освіти.

Навчання майбутніх фахівців на факультеті забезпечує науково-педагогічний колектив висококваліфікованих викладачів, серед яких: один доктор наук, професор; 5 кандидатів наук, доцентів; 12 кандидатів педагогічних наук, 3 кандидата економічних наук, 2 доктора філософії та 4 аспіранта,  об’єднаних у п’ять кафедр:

–  кафедру шкільної педагогіки, психології та окремих методик;

  • кафедру теорії і методики фізичного виховання;
  • кафедру інформатики та інформаційних технологій в освіті;
  • кафедру фінансово-економічних дисциплін;
  • кафедру науково-природничих та математичних дисциплін.

Упродовж свого існування факультет педагогіки та фінансово-економічної діяльності, накопичував досвід й ефективно реалізовував сучасну освітню стратегію.

Пріоритетними напрямами його роботи є:

  • освітня та методична діяльність;
  • наукова та інноваційна діяльність;
  • спортивна діяльність;
  • зміцнення та розширення матеріально-технічної бази факультету;
  • створення та функціонування єдиного інформаційногоосвітнього середовища;
  • налагодження та розширення горизонтів міжнародного та міжвузівського співробітництва з провідними освітніми та науковими установами;
  • зміцнення позитивного іміджу факультету та його провідних позицій у підготовці висококваліфікованих фахівців.

Усі спеціальності та програми підготовки відповідають вимогам ринку праці. Це значно полегшує здобувачам і випускникам факультету працевлаштування. Більшість з них отримують свою першу роботу ще під час навчання. здобувачами вищої освіти. Саме це і робить факультет педагогіки та фінансово-економічної діяльності популярним серед молоді.

         З метою підвищення дослідницької компетентності здобувачів вищої освіти на факультеті створена та діє наукова лабораторія СТЕМ-освіти та функціонують студентські наукові гуртки:

  1. «Медико-біологічні аспекти фізичного виховання і спорту» (Науковий керівник: Юлія ПАЛАМАРЧУК);
  2. «Теоретико-методичні засади інноваційних технологій в системі фізичного виховання Нової української школи» (науковий керівник: Вікторія ЮНАШ);
  3. «Історико-педагогічні та методичні аспекти розвитку фізичної культури» (наукові керівники Дмитро ПРИСЯЖНЮК та Андрій ЦАРИК).

З метою покращення наукової роботи студентів спеціальності 013 Початкова освіта до навчальних планів підготовки бакалаврів введено практику з науково-педагогічних досліджень. Реалізації мети і завдань цього виду практики сприяє «Творча лабораторія здобувачів вищої освіти», яку очолює Людмила ЛУЦИНКЕВИЧ.

Теми засідань творчої лабораторії пов’язані з проблемами: «Методологія та методи науково-педагогічного дослідження», «Педагогічна діяльність сучасного вчителя початкових класів, її особливості, освітня інноватика».

Не залишається осторонь від викладачів і здобувачів волонтерська робота.

         Прикладом такої роботи є діяльність волонтерського педагогічного загону «АБВС», який діє під керівництвом Таїсії НЕЧИПОРЕНКО та об’єднує здобувачів вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта. Вже традиційною стала участь наших волонтерів в організації виховної роботи із пацієнтами та відвідувачами Вінницького обласного медичного центру реабілітації дітей.

З початку бойових дій дні студента на  факультеті проходять під девізом «Дякую захиснику, що я студент» і присвячуються полеглим захисникам – нашим випускникам. Проведені заходи  мають доброчинне спрямування: збір смаколиків та продуктів для ЗСУ; виготовлення окопних свічок та ватних дисків в парафіні для потреб наших захисників; Близько 1500 розпалювачів поїхали на найгарячіші напрямки Донецької, Запорізької та Харківської областей.

Ще восени 2023 року за ініціативи викладачів фізичної культури  та ради студентського самоврядування факультету було організовано збір теплих речей, засобів гігієни, шкарпеток, зарядних станцій і генераторів, ліхтарів, павербанків, тонометрів для гуманітарного хабу та воїнів, які перебувають на лікуванні у лікарнях міста Вінниці.

         Важливим елементом діяльності факультету є проведення профорієнтаційної роботи. Завданням для всіх викладачів та здобувачів є максимальне використання можливостей соцмереж для інформування вступників про життя факультету, коледжу, умови вступної кампанії тощо. Двічі на рік на факультеті відбуваються Дні відкритих дверей.

МАЙДАНИК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА

декан факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності

Обіймає посаду декана факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності з 01 вересня 2019 року.

Кандидат педагогічних наук, викладач вищої категорії, викладач-методист, Відмінник освіти України.

Відзнаки та нагороди:

– знак «Відмінник освіти України», 2011 рік;

– нагрудний знак ЦК Профспілки працівників освіти і науки «Заслужений працівник Профспілки працівників освіти і науки України», 2019 рік.

Освіта:

– 1994 рік – Львівський державний університет імені І. Франка за спеціальністю «Історик, викладач історії».

– 2017 рік – захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічному коледжі» та отримала вчене звання кандидата педагогічних наук.

Основні напрями роботи декана факультету:

  • створення освітнього середовища, в якому б викладачі та студенти мали змогу реалізувати себе як суб’єкти свого життя, діяльності й спілкування;
  • розвиток особистісного творчого потенціалу викладачів з метою підвищення якості та результативності освітнього процесу;
  • соціалізація студентської молоді в умовах реформування та гуманізації освіти.

Актуальним у роботі факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності є забезпечення нормативності з виконань законодавства в освітній галузі;

  • удосконалення системи управління викладацьким та студентським колективом; підвищення рівня науково-методичного забезпечення освітнього процесу;
  • впровадження інноваційних навчально-виховних технологій у практичну діяльність; навчально-методичне, матеріально-технічне та інформаційне забезпечення профільного навчання, досягнення його практичної спрямованості та результативності;
  • формування сприятливого для студентів мікроклімату, морального й фізичного здоров’я; 
  • систематичне впровадження педагогіки толерантності, формування гуманних стосунків між викладачами, студентами та батьками;
  • забезпечення та впровадження інформаційних технологій у навчально-виховний процес тощо.

    Життєве кредо: Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили.

    СТАСЕНКО АННА МИХАЙЛІВНА

    заступник декана факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності з 2024 р.

    Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

    Освіта: Закінчила Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Історія» та здобула кваліфікацію «Викладач історії, вчитель правознавства», 2009 р.

    Випускниця Школи кадрового резерву, 2009 р.

    Професійна діяльність. 2009 рік – дотепер працює в Комунальному закладі вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж».

    Педагогі кредо: «Лише знаючи минуле і сучасне свого народу, можна дбати про його майбутнє».

    ЦАРИК АНДРІЙ ПИЛИПОВИЧ

    заступник декана факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності з 2019 р.

    Освіта: Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, факультет фізичної культури та здоров’я людини. Магістр фізичного виховання 2012 р.

    Досвід професійної діяльності. З 2012 року працює викладачем фізичної культури, історії фізичної культури, вступу до спеціальності та методики викладання гімнастики у Комунальному закладі вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». Є керівником гуртка з легкої атлетики.

    Основні напрями роботи: 

    • виховання майбутніх спеціалістів духовними, високоосвіченими, компетентними, авторитетними людьми, носіями високої загальної культури (світоглядної, моральної, політичної, професійної, правової, інтелектуальної, психологічної, емоційної, естетичної, фізичної та екологічної тощо);
    • структу   рування інформації в процесі її повідомлення студентам; організа­цію різних видів діяльності студентів таким чином, щоб результати відповідали цілям системи; організацію влас­ної діяльності і поведінки в процесі безпосередньої взаємо­дії зі студентами.
    • формування стійкої мотивації до вивчення предметів, вміння активізувати пізнавальну діяльність студентів, підбирати цікавий матеріал, широко застосовувати новітні технології, вдосконалювати свій професійний рівень та педагогічну майстерність, на високому рівні володіти сучасними освітніми та інноваційними технологіями, методичними прийомами.

    Є учасником обласного методичного об’єднання викладачів фізичного виховання ВНЗ І-ІІ р. а. («Інновації у системі фізичного виховання сучасної молоді»_2014 р.  смт.         Чернятин).

    Значну увагу приділяє роботі з обдарованими студентами. Підтвердженням цього є зайняті призові місця в м. Вінниця серед студентів ВНЗ І-II р. а.: І місце з легкоатлетичної естафети: І місце з легкоатлетичного кросу; І місце з легкої атлетики.

    Відзнаки та нагороди: Грамоти Вінницького обласного відділення комітету з фізичного виховання і спорту.

    Педагогічне кредо: «Педагогу повинні бути притаманні якості близькі до материнських. Як мати віддає своїм дітям все найкраще, так і педагог вкладає свою душу в учнів. У цьому внутрішній зміст професії».

    Життєве кредо: «Життя – це постійний рух, нові цікаві знайомства і взаємодопомога».


    ТОМЧУК СВІТЛАНА ДМИТРІВНА
    Куратор 11-Ш групи

    ОСАДЧУК АЛЛА СТАНІСЛАВІВНА
    Куратор 21-Ш групи

    ТЕРЕПА АЛЛА ВАСИЛІВНА
    Куратор 22-Ш групи

    МИСЛІЦЬКА НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
    Куратор 31-Ш групи

    КУЗЬМИНСЬКА ДІНА МИКОЛАЇВНА
    Куратор 32-Ш групи

    СТАСЕНКО АННА МИХАЙЛІВНА
    Куратор 41-Ш групи

    БАБІЙ АЛЛА ПАВЛІВНА
    Куратор 42-Ш групи

    ГРИНЬКОВА ЛАРИСА МИКОЛАЇВНА
    Куратор 11-Ш(б)групи

    ЛУЦИНКЕВИЧ ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
    Куратор 21-Ш (б) групи

    МАЗУРКЕВИЧ ВІРА ВАСИЛІВНА
    Куратор 11-ПО групи

    РОКІЦЬКА ІННА АНАТОЛІЇВНА
    Куратор 11-Ф групи

    ПОГРЕБНЯК ДІАНА ВАСИЛІВНА
    Куратор 12-Ф групи

    ШУСТОВА НАТАЛІЯ ЮРІЇВНА
    Куратор 21-Ф групи

    МЕЛЬНИЧУК АНАСТАСІЯ ВЛАДИСЛАВІВНА
    Куратор 22-Ф групи

    ОСАДЧА ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
    Куратор 23-Ф групи

    БИСТРИЦЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СТАНІСЛАВОВИЧ
    Куратор 31-Ф групи

    ГОРБАТА ЛЮДМИЛА ФЕДОРІВНА
    Куратор 32-Ф групи

    КУШКО ІГОР СЕРГІЙОВИЧ
    Куратор 41-Ф групи

    МАРТИНЮК ЮЛІЯ ГРИГОРІВНА
    Куратор 42-Ф групи

    СТЕЦЮК ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
    Куратор 11-Ф(б) групи

    ЮНАШ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
    Куратор 21-Ф(б) групи

    ШЕВЧУК ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА
    Куратор 22-Ф(б) групи

    МЕЛЬНИК ЄВГЕН МИХАЙЛОВИЧ
    Куратор 33-Ф(б) групи

    БАКАЛОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА
    Куратор 11-Е групи

    КОРНІЮК СНІЖАНА ОЛЕКСАНДРІВНА
    Куратор 21-Е групи

    ВОЛКОДАВ ТЕТЯНА АНАТОЛІЇВНА
    Куратор 31-Е групи

    БУГА ОКСАНА ІВАНІВНА
    Куратор 11-Фін(б) групи
     

    ЄВДОКИМОВА НАТАЛІЯ ВЯЧЕСЛАВІВНА
    Куратор 31-Фін(б) групи