ПРО МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНЕ ВІДДІЛЕННЯ

В 2024-му році наказом керівника Комунального закладу вищої освіти  «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» відповідно до сучасних вимог створено музично-педагогічне відділення, яке здійснює підготовку здобувачів освіти за двома спеціальностями: 012 Дошкільна освіта і 014 Середня освіта (Мистецтво. Музичне мистецтво).

        Завідувачем відділення призначено Федчишину Тетяну Леонідівну, спеціаліста вищої кваліфікаційної категорії, викладача-методиста.


       

ФЕДЧИШИНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА

ЗАВІДУВАЧ ВІДДІЛЕННЯ

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії, викладач-методист

Кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії», педагогічне звання «викладач-методист».

Стаж педагогічної роботи: 23 роки.

Освіта. Училище Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла  Коцюбинського, спеціальність «Початкова освіта», 1999 р. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, спеціальність «Початкова освіта», 2001 р. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, спеціальність «Педагогіка вищої школи», 2003 р. Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини, спеціальність «Дошкільна освіта», 2012 р.

Досвід професійної діяльності:

  • 2001 — 2006 рр. − вчитель початкових класів Комунального закладу «Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів №13 Вінницької міської ради».
  • 2006 – 2018 рр. − завідувач дошкільного відділення Вінницького обласного комунального гуманітарно-педагогічного коледжу.
  • З 2018 рр. − викладач психолого-педагогічних дисциплін, заступник декана факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж».
  • З 2024 р. – призначена завідувачем музично-педагогічного відділення.

Відзнаки й нагороди: 

  • Подяка Департаменту освіти і науки Вінницької обласної військової адміністрації, 2024 р.
  • Подяка Міністерства освіти і науки України, 2019 р.
  • Почесна грамота Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за вагомі здобутки у дослідженні проблем теорії і методики освіти, 2019 р.
  • Подяка Вінницького обласного гуманітарно-педагогічного коледжу за креативний підхід та реалізацію творчого проєкту, 2018 р.
  • Грамота Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за активну участь у впровадженні наукових досліджень, 2017 р.
  • Подяка Вінницького обласного гуманітарно-педагогічного коледжу з нагоди Дня дошкілля, 2017 р.
  • Грамота Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, Вінницької обласної станції юних натуралістів за плідну і творчу співпрацю у справі екологічного виховання студентської молоді, 2016 р.
  • Подяка Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, 2015 р.
  • Нагрудний знак «За заслуги ІІІ ступеня», 2015 р.

Коло наукових інтересів. Педагогічні умови використання ІКТ у процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта». Перспективний науковий проєкт: Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх вихователів в умовах використання ІКТ.  Гармонізація традиційних та інформаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта».

Педагогічне кредо. «Ідеалом сучасного навчання є особистість з гнучким розумом, з повноцінними розвинутими  потребами до пізнання та самостійності дії, з певними орієнтувальними навичками і творчими здібностями, умінням учитися протягом всього життя».

Життєве кредо: Завжди пізнавати світ і себе, навчати цьому інших.


ХОЛОД ЛАРИСА АНДРІЇВНА

СЕКРЕТАР ВІДДІЛЕННЯ

Стаж роботи: 41 рік

Освіта: закінчила Вінницький кооперативний технікум у 1983 р.

Досвід професійної діяльності:

З 1983 р – працює у КЗВО “Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж”

Творче кредо: Праця – запорука життєвого успіху.


Анкетування роботодавців

Анкета-опитування для здобувачів фахової передвищої щодо академічної доброчесності

Обсяг освітньої програми у структурі загального навантаження здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, ОПС фаховий молодший бакалавр

Форми контрольних заходів на ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)

Анкетування щодо задоволеності ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)

Адаптація першокурсників (фахові молодші бакалаври «Дошкільна освіта»)


РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ

Результати анкетування “Адаптація першокурсників ФМБ 012 “

Результати анкетування “Анкета-опитування для здобувачів фахової передвищої щодо академічної доброчесності “

Результати анкетування “Анкетування роботодавців “

Результати анкетування “Анкетування щодо задоволеності ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр) “

Результати анкетування “Обсяг освітньої програми у структурі загального навантаження здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, ОПС фаховий молодший бакалавр “

Результати анкетування “Результати опитування здобувачів освіти щодо задоволеності ОПП спеціальності 012 Дошкільна освіта ОПС фаховий молодший бакалавр

Результати анкетування “Форми контрольних заходів на ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр) “

ФОТОГАЛЕРЕЯ