ВЧЕНА РАДА ФАКУЛЬТЕТУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

ГАВРИЛЮК ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА
Голова вченої ради факультету, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри теорії і методики музичного виховання

Автор 28 публікацій, серед яких: 1 стаття у виданні, що індексується у базі даних Web of Science, 14 статей – у наукових фахових виданнях, 6 – у зарубіжних виданнях, 10 тез – у матеріалах конференцій, а також 6 методичних посібників та рекомендацій, учасниця понад 30 міжнародних та Всеукраїнських конференцій, семінарів, вебінарів.
Науково-педагогічне кредо: «Розкриття творчих здібностей кожного здобувача –основа наукового розвитку, інноваційного мислення та прагнення до самовдосконалення».

Стратегічні напрями роботи вченої ради факультету:


Інновації в навчальному процесі:
• Формування інформаційної грамотності здобувачів освіти та використання ШІ в освітній діяльності.
• Впровадження художньо-педагогічних (проектних, інтерактивних, інтегративних, проблемно-евристичних) та медіа-технологій в освітньому процесі.
• Підвищення наукової ерудиції та педагогічної майстерності викладачів.
• Сприяння науковій діяльності здобувачів освіти.
Модернізація навчальних програм:
• Оновлення навчальних планів та програм відповідно до сучасних вимог ринку праці.
• Співпраця з стейкхолдерами освітніх програм факультету та включення до навчальних планів актуальних дисциплін.
Створення сучасного освітнього середовища:
• Забезпечення комфортних психолого-педагогічних умов для успішної освітньої діяльності, спілкування та самореалізації здобувачів освіти.
• Індивідуальний підхід у процесі навчання та виховання молоді.
• Участь у сучасних проєктах академічної мобільності у сфері вищої освіти для викладачів та учасників освітнього процесу.
• Підтримка роботи ради студентського самоврядування.
Стратегії на розвиток наукової діяльності:
• Сприяння науково-дослідницькій діяльності здобувачів освіти.
• Організація та активна участь в науково-практичних конференціях.
• Опублікування результатів науково-методичних досліджень в українських та зарубіжних фахових збірниках та методичних посібниках.
Стратегії, спрямовані на підвищення іміджу коледжу та профорієнтація:
• Висвітлення діяльності факультету на сторінках в соцмережах.
• Сприяння роботі координаційного центру з профорієнтаційної роботи, проведення рекламних кампаній для абітурієнтів.
• Співпраця з Державною науковою установою «Інститут модернізації змісту освіти».

ПРО РОБОТУ ВЧЕНОЇ РАДИ