КЗВО «Вінницький
гуманітарно-педагогічний коледж»
26.11.2025 було проведено педагогічний форум на тему «Сучасному заняттю – науковуорганізацію, високу якість», який майстерномодерували Ірина ГОЛОВСЬКА та Вікторія КИЛИВНИК, обʼєднуючи учасників для обговорення ключових аспектів якісної підготовкимайбутніх вчителів іноземної мови.
Основні напрями роботи форуму:
- Актуальні підходи до організації якісного навчального заняття.
Учасники розглянули сучасні методологічні засади побудови ефективного заняття та критерії його якості в умовах інноваційних змін в освіті. - Роль стейкхолдерів у забезпеченні якості підготовки майбутніх педагогів.
Обговорено внесок учителів-практиків, адміністрації шкіл та випускників у формування змістовних і професійних вимог до підготовки вчителів іноземних мов. - Використання стратегічних інструментів оцінювання.
Учасники вдосконалили навички критичного аналізу якості навчального заняття із застосуванням SWOT-аналізу як методу стратегічного планування та самооцінювання.
Практична частина та інноваційні методики
Під керівництвом модераторів учасники опанували низку інноваційних методів проектування та проведення занять, зокрема:
- Flipped Classroom;
- Peer Teaching;
- Technology-Enhanced Learning;
- Student Reflection.
Учасники мали можливість здійснити рефлексивний аналіз власної педагогічної діяльності, визначити сильні й слабкі сторони, а також окреслити напрями подальшого професійного вдосконалення.












Досвід стейкхолдерів та робота в групах
Важливою складовою форуму стали відеозвернення стейкхолдерів, які представили актуальні вимоги до професійної компетентності сучасного педагога. У форматі групової роботи учасники здійснили SWOT-аналіз, що сприяло глибшому розумінню ресурсів, ризиків та можливостей розвитку освітнього процесу.
Спільна робота над підвищенням якості підготовки вчителів – це інвестиція у майбутнє освіти!