26.11.2025 було проведено педагогічний форум на тему «Сучасному заняттю – науковуорганізацію, високу якість», який майстерномодерували Ірина ГОЛОВСЬКА та Вікторія КИЛИВНИК, обʼєднуючи учасників для обговорення ключових аспектів якісної підготовкимайбутніх вчителів іноземної мови.

Основні напрями роботи форуму:

  • Актуальні підходи до організації якісного навчального заняття.
    Учасники розглянули сучасні методологічні засади побудови ефективного заняття та критерії його якості в умовах інноваційних змін в освіті.
  • Роль стейкхолдерів у забезпеченні якості підготовки майбутніх педагогів.
    Обговорено внесок учителів-практиків, адміністрації шкіл та випускників у формування змістовних і професійних вимог до підготовки вчителів іноземних мов.
  • Використання стратегічних інструментів оцінювання.
    Учасники вдосконалили навички критичного аналізу якості навчального заняття із застосуванням SWOT-аналізу як методу стратегічного планування та самооцінювання.

Практична частина та інноваційні методики
Під керівництвом модераторів учасники опанували низку інноваційних методів проектування та проведення занять, зокрема:

  • Flipped Classroom;
  • Peer Teaching;
  • Technology-Enhanced Learning;
  • Student Reflection.
    Учасники мали можливість здійснити рефлексивний аналіз власної педагогічної діяльності, визначити сильні й слабкі сторони, а також окреслити напрями подальшого професійного вдосконалення.

Досвід стейкхолдерів та робота в групах
Важливою складовою форуму стали відеозвернення стейкхолдерів, які представили актуальні вимоги до професійної компетентності сучасного педагога. У форматі групової роботи учасники здійснили SWOT-аналіз, що сприяло глибшому розумінню ресурсів, ризиків та можливостей розвитку освітнього процесу.

Спільна робота над підвищенням якості підготовки вчителів – це інвестиція у майбутнє освіти!