КЗВО «Вінницький
гуманітарно-педагогічний коледж»
28 листопада 2025 року на базі філологічного факультету КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» відбулися підсумкові конференція за результатами практик.
Здобувачі освітньо-професійної програми Середня освіта (Англійська мова та зарубіжна література) захищали практику «Пробні уроки зарубіжної літератури» і практику з науково-педагогічних досліджень, що об’єднали наукові пошуки, методичні рішення та практичний досвід здобувачів освіти. Майбутні вчителі англійської мови і зарубіжної літератури переконливо довели свою готовність до переддипломної практики
У роботі комісії конференції взяли участь керівники практик: Надія Скрипник, Вікторія Михайленко, Аліна Сорочан, Лідія Дровозюк, Олена Яковліва, Інна Барщевська.
Практика з науково-педагогічних досліджень охопила актуальні напрями сучасної освіти:
- формування соціальної компетентності;
- розвиток критичного мислення;
- креативність і пізнавальна активність учнів;
- організація пізнавальної діяльності на уроках зарубіжної літератури;
- пізнавальний інтерес і когнітивна діяльність школярів;
- розвиток комунікативних навичок учнів підліткового віку на уроках іноземної мови.
Практика «Пробні уроки зарубіжної літератури» продемонструвала педагогічну майстерність і готовність до викликів сьогодення:
- інтерактивні методи й технології навчання;
- інновації у викладанні зарубіжної літератури;
- актуальні проблеми предмета;
- «валізка» творчих вправ учителя;
- сучасні підходи до організації продуктивного уроку.
Захист практики засвідчив системність підготовки майбутніх педагогів, їхню вмотивованість, творче мислення та готовність працювати в сучасному освітньому середовищі.
В той же день відбулася звітна конференція за результатами проходження практики з науково-дослідної роботи у перекладацькій галузі: «Переклад як дослідницький простір: відкриття здобувачів вищої освіти освітньої програми «Філологія. Германські мови та літератури (переклад включно), перша – англійська».
Практика з науково-дослідної роботиу перекладацькій галузі мала на метіформування індивідуальної освітньої траєкторії здобувачів вищої освіти; формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей у рамках освітньої програми; практичне використання знань з теорії та практики перекладу, усвідомлення професійної значущості цих знань, удосконалення професійних навичок та умінь перекладацької майстерності під час виконання науково-дослідних завдань; оволодіння сучасними формами, засобами, технологіями перекладацької діяльності; розвиток творчої ініціативи, реалізація особистісного творчого потенціалу.
Під час захисту практики здобувачі вищої освіти презентували тези та науково-дослідні матеріали, зібрані під час проходження практики. У процесі дискусії здобувачі відповідали на запитання членів комісії щодо організації та виконання окремих завдань.
Усі здобувачі першого (бакалаврського) рівня вищої освіти виконали поставлені завдання, своєчасно оформили та подали тези та статті, підготували презентації за результатами практики і гідно відповідали на всі поставлені запитання. Керівники практики щиро привітали їх і побажали їм подальших успіхів та професійного зростання.

