Новини

Гостьова лекція на тему “ONLINE SCAMMING” для студентів спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)»

У рамках вивчення освітнього компонента «Інформаційні системи і мережі» здобувачі фахової передвищої освіти спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)» прослухали гостьову лекцію на тему “ONLINE SCAMMING”. Лекцію провела Ольга ГУНЬКО,…

ДокладнішеГостьова лекція на тему “ONLINE SCAMMING” для студентів спеціальності 015.39 «Професійна освіта (Цифрові технології)»
Вернісаж педагогічних ідей: від творчого викладача — до творчого студента

12 листопада 2025 р. у КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» відбувся вернісаж педагогічних ідей — подія, що об’єднала науково-педагогічних працівників закладу навколо інноваційних підходів до навчання та виховання.Проведення заходу ініційоване методичним…

ДокладнішеВернісаж педагогічних ідей: від творчого викладача — до творчого студента
Члени ради студентського самоврядування факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» взяли участь у засіданні круглого столу “Голос молоді: як впливати, змінювати і бути почутим/-ою!”, який відбувся в Молодіжному центрі «Квадрат».

06.11.2025 р. члени ради студентського самоврядування факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» взяли участь у засіданні круглого столу “Голос молоді: як впливати, змінювати і…

ДокладнішеЧлени ради студентського самоврядування факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» взяли участь у засіданні круглого столу “Голос молоді: як впливати, змінювати і бути почутим/-ою!”, який відбувся в Молодіжному центрі «Квадрат».
ЗВЕРНЕННЯ ДИРЕКТОРА

Description for this block. Use this space for describing your block. Any text will do. Description for this block. You can use this space for describing your block.