КЗВО «Вінницький
гуманітарно-педагогічний коледж»
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАКЦІЇ ДЕМКОВОЇ В.О.
ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРАЦІ:
Автор (співавтор) понад 30 наукових і навчально-методичних праць, серед яких основними є:
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ:
- Демкова В.О., Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Експериментаторська підготовка майбутнього учителя в курсі фізики: інноваційні підходи: навч.- метод. посібник. Вінниця, 2020. Нілан-ЛТД. 218 с.
- Демкова В.О. Лабораторні роботи з фізики засобами хмаро орієнтованих технологій. Вінниця, ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2022. 88 с.
СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ:
- Заболотний В.Ф., Демкова В.О. Експериментальна компетентність як складова професійної підготовки студентів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т.Г.Шевченка. Чернігів, 2015. Вип. 127. С. 49 – 52.
- Заболотний В.Ф., Демкова В.О. Експериментальна компетентність як системне поняття. Збірник наукових праць Камʼянець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Вип. 21: Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю. Камʼянець-Подільський, 2015. С. 32 – 35.
- Демкова В. О. Віртуальний навчальний експеримент при викладанні фізики у вищому навчальному закладі. Інформаційні технології в професійній діяльності. № 10. 2016. URL: http://e.itvpd.org.ua/index.php/itvpd/article/view/44
- Демкова В. О., Заболотний В.Ф. Освітнє середовище у підвищенні якості педагогічної підготовки майбутнього вчителя фізики і математики. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Випуск 44. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. С. 298 – 302.
- Демкова В. О. Модель формування експериментальної компетентності майбутніх учителів фізики і математики. Фізико-математична освіта: науковий журнал. 2016. Випуск 3 (9). С. 29 – 33. URL: http://fmo- journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/2-1-0-89
- Демкова В.О., Хомяковський Ю.Л. Класифікація засобів навчання фізики у вищій школі. Фізико-математична освіта: науковий журнал. 2018. Випуск 1 (15). URL: http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/2-1-0-334
- Демкова В. О., Колесникова О. А. Застосування цифрових лабораторій в курсі загальної фізики закладів вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Київ, 2020. Вип. 21. С. 26 – 32.
- Демкова В. О., Мисліцька Н.А. Вивчення ізопроцесів з використанням віртуальних симуляторів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця, 2021. С. 50 – 61.
- Мисліцька Н.А., Демкова В.О. Психолого-педагогічна характеристика сучасних учнів з точки зору теорії поколінь. Вісник науково-методичних досліджень Комунального закладу вищої освіти «Вінницького гуманітарно- педагогічного коледжу». Вінниця, 2021. Випуск 3(38). С. 31-34.
- Демкова В. О. Лабораторні роботи з фізики засобами хмарних технологій. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця, 2023. С. 14 – 22.
УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ:
- Заболотний В.Ф., Демкова В.О. Експериментальна компетентність в системі фахової підготовки майбутнього вчителя фізики. Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю: збірник матеріалів Х Міжнародної наукової конференції. Камʼянець-Подільський, 2015. С. 67 – 69.
- Демкова В. О. Умови побудови моделі формування експериментальної компетентності студентів фізико-математичних спеціальностей при вивченні фізики. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі»]. Херсон: Видавництво ХНТУ. 2016. С. 24 – 26.
- Демкова В. О. Лабораторна робота «Освоєння методів проведення фізичних вимірювань та оцінювання їх результатів» як засіб формування експериментальних умінь і навичок студентів. Матеріали доповідей Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми фізико- математичної освіти і науки», присвяченої 95-річчю від дня народження доктора технічних наук, професора Дущенка В.П. 25 – 26 травня 2017 року. Київ, 2017. С.127 – 129.
- Демкова В. О. Віртуальний фізичний експеримент як складова реального експерименту. Фундаментальна підготовка фахівців у природничо- математичній, технічній, агротехнологічній та економічній галузях: матер. Всеукраїнської наук.-практ. конф. з міжнар. участю. (Мелітополь, 11 – 13 вересня 2017 р.). Мелітополь, 2017. С. 40 – 42.
- Демкова В.О. Використання віртуальних моделей в процесі підготовки до виконання студентами реального експерименту з загальної фізики. Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції [«Актуальні проблеми природничо-математичної освіти в середній і вищій школі»], (Херсон 13 – 15 вересня 2018 р.). Херсон, 2018. С. 74 – 76.
- Демкова В.О. Самоосвітня діяльність студента під час підготовки та виконання лабораторних робіт з фізики. Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції «Науково-дослідна робота в системі підготовки фахівців-педагогів у природничій, технологічній і комп’ютерній галузях» (19 – 20 вересня 2019 р., м. Бердянськ). Бердянськ, 2019. С. 100 – 101.
- Demkova V.O. Organization of self-educational activities of students in the process of preparation and implementation of laboratory work in physics. Topical issues of the development of modern science. Publishing House «ACCENT». Sofia, Bulgaria. 2019. Pp. 353 – 362. URL: http://sci-conf.com.ua.
- Демкова В. О. Хмаро орієнтовані сервіси як засіб формування комунікативної компетентності у процесі вивчення фізики. Матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції «Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі» (гол. ред. Т. І. Ямчинська). Вінниця, 2020. С. 219 – 221.
- Демкова В. О., Кузьминський О.В., Мисліцька Н.А. Навчальний фізичний експеримент з використанням PHET-симуляцій. Збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції «Сучасна освіта і наука: проблеми, перспективи, інновації». Відповідальний редактор проф. Т.Ю. Дудка. Київ, 2021. С. 134 – 138.
- Демкова В. О., Байда А.Г. Хмарний сервіс Wordwall у навчанні фізики. Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи. Матеріали VІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (8 квітня, 2021). Тернопіль, 2021 р. С. 86 – 88.
- Демкова В. О. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Електронний навчально-методичний комплект «Природничі науки в педагогічних університетах: лабораторний експеримент з фізики в хмаро орієнтованому середовищі». Концепція формування природничо-наукової компетентності та світогляду майбутнього фахівця в умовах stem-освіти. Матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції (м. Кам’янець-Подільський, 6-7 жовтня, 2021). Кам’янець-Подільський, 2021 р. С. 73 – 76.
- Демкова В. О. Експеримент з фізики у форматі змішаного навчання. Проблеми та інновації в природничо-математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів XIV Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції. (РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, м. Кропивницький, 20 листопада – 8 грудня). Кропивницький, 2022 р. С. 47-49.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ/СТАЖУВАННЯ (2024 р.)
- Підвищенні кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». Сертифікат № 2347. 2024 рік. (6 годин).
- Вебінар «Штучний інтелект та машинне навчання: переваги та виклики для педагогів». Академія інноваційного розвитку освіти. Сертифікат № С2024-004/2 від 31 січня 2024р. (3 години).
- Вебінар «Реалізація вимог нового державного стандарту в ході вивчення геометрії в 7 класі». ТОВ Видавництво «Ранок». Сертифікат № Y060224112423793B2CB від 06 лютого 2024 року. (2 години).
- Курс «Штучний інтелект». Академія Цифрового розвитку. Сертифікат № С0062796996 від 16 лютого 2024 року. (3 години).
- Всеукраїнський онлайн-марафон «Як мотивувати дітей до вивчення фізики: 25 прийомів, що реально працюють». ТОВ Видавництво «Ранок». Сертифікат № Y200224112557843Е728 від 20 лютого 2024 року. (5 годин).
- Науково-практична конференція «Актуальні питання моделювання у практичній підготовці здобувачів освіти як засобу професійно-особистісного розвитку майбутнього фахівця». Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж». Сертифікат № 24/2086 від 20 лютого 2024 року. (6 годин).
- Підвищення кваліфікації «Методика навчання фізики за новим Державним стандартом базової середньої освіти». Інституті педагогіки НАПН України. Сертифікат № ФЗК-393 від 23 лютого 2024 року. (15 годин).
- Міжнародна конференція «ARTIFICAL INTELLIGENCE IN SCIENSE AND EDUCATION» (AISE 2024). Сертифікат № 01032024AP/71 від 1-2 березня 2024 року. (15 годин).
- Міжнародна науково-практична конференція «Цифрова компетентність вчителя Нової української школи – 2024: інновації в умовах змін». Інститут цифровізації освіти НАПН України. 21 березня 2024 року. (17 годин).
- Курс «ChatGPT для підвищення власної ефективності». Академія Цифрового розвитку. Сертифікат № С0064810893 від 26 березня 2024 року. (3 години).
- Програма підвищення кваліфікації обласного методичного об’єднання викладачів математики ЗФПО Вінницької області. Вінницький технічний фаховий коледж. Сертифікат № 508 від 4 квітня 2024р. (12 годин).
- Обласне методичне об’єднання викладачів фізики ЗФПО Вінницької області. Вінницький медичний фаховий коледж ім. акад. Д.К. Заболотного. Тренінг «Робота з обдарованою молоддю. Організація та проведення конкурсів і олімпіад». Сертифікат № 508 від 04 квітня 2024 року. (6 годин).
- ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції». Сертифікат № 219965813024839 від 26 квітня 2024 року. (6 годин).
- Навчання за програмою «Використання технологій штучного інтелекту в освітній діяльності». Рівненський інститут післядипломної педагогічної освіти. 8 серпня 2024р. (15 годин).
- Тренінг «Розвиток креативного потенціалу педагога» в межах Міжнародної освітньої програми DESTINATION IMAGINATION. Національний центр «Мала академія наук України». Сертифікат № 011136 від 12 жовтня 2024 року. (5 годин).
- Програма підвищення кваліфікації обласного методичного об’єднання викладачів математики ЗФПО Вінницької області. Іллінецький аграрний фаховий коледж. Сертифікат № 57-2024 від 23 жовтня 2024р. (6 годин).