ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАКЦІЇ КАТЕРИНЮК Г.Д.

ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРАЦІ:
Автор (співавтор) понад 30 наукових і навчально-методичних праць, серед яких основними є :

ВИДАННЯ, ЩО ВНЕСЕНІ ДО МІЖНАРОДНОЇ НАУКОМЕТРИЧНОЇ БАЗИ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE

  • Matiash, O; Mykhailenko, L; (…); Kateryniuk, H The Place and Role of Problems Combinations In The Methodical System of The Pupils’ Logical Thinking May 30 2022 | INTERNATIONAL JOURNAL OF COMPUTER SCIENCE AND NETWORK SECURITY 22 (5) , pp.463-468 http://paper.ijcsns.org/07_book/202205/20220565.pdf
  • Matiash, O.; F. Mykhailenko, L.; Dmitrenko, N.; Kateryniuk, H. and Kalashnikov, I. (2023). The Use of ICT Tools in Teaching Mathematical Modeling to Students. In Proceedings of the 2nd Myroslav I. Zhaldak Symposium on Advances in Educational Technology – AET; ISBN 978-989-758-662-0, SciTePress, pages 675- 687. DOI: 10.5220/0012066900003431 https://www.scitepress.org/PublicationsDetail.aspx?ID=8Lh9rECIxuU=&t=1

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ

  1. Катеринюк Г. Д. Тиждень математики : посібник для вчителя. Вінниця, 2015. 108 с.
  2. Катеринюк Г. Д. Геометрія і футбол : метод. розробка. Вінниця, 2018. 29 с.
  3. Матяш О.І., Катеринюк Г.Д. Методичний інструментарій формуванння здатності учнів до математичного моделювання. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2019. 270 с.

СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ

  • Катеринюк Г.Д. Педагогічні умови формування та розвитку здатності до математичного моделювання. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору». К.: Гнозис, 2016. С. 239-246
  • Катеринюк Г.Д. Розвиток математичних компетентностей учнів у процесі формування здатності до математичного моделювання Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 47/ редкол. Київ- Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – С. 63-67
  • Катеринюк Г. Д. Теоретичні аспекти формування умінь учнів у процесі навчання математики. Актуальні проблеми сучасної науки і наукових досліджень: зб. наук. пр. Вип. 7 (10) / редкол.: Р.С. Гуревич (голова) [та ін.] Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017. С.243-245
  • Катеринюк Г. Д. Аналіз програм з математики щодо місця і ролі математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 49 / редкол. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017. 186с. С.25-28
  • Катеринюк Г. Д. Психолого-педагогічні аспекти формування умінь математичного моделювання в учнів старої школи. Фізико-математична освіта. Суми, 2018. Випуск 1(15). С. 52-56
  • Матяш О. І., Катеринюк Г. Д. Формування здатності учнів до математичного моделювання в умовах позакласної роботи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. пр. Випуск 52 / редкол. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018. 465 с. С.93-97

СТАТТІ У НАУКОВИХ МІЖНАРОДНИХ ВИДАННЯХ

  • Любовь Михайленко, Галина Катеринюк. Развитие рефлексии учащихся в процессе формирования умений математического моделирования. EVALUAPEA IN SISTEMUL EDUCATIONAL: DEZIDERATE ACTUALE. MATERIALELE Conferinta Stiintifica Internationala 9-10 noiembrie 2017, Chisinau. P.215-218
  • Ольга Матяш, Галина Катеринюк. МЕТОДИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ СИСТЕМЫ ЗАДАЧ ДЛЯ РАЗВИТИЯ УМЕНИЙ МАТЕМАТИЧЕСКОГО МОДЕЛИРОВАНИЯ В УЧАЩИХСЯ ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЫ. Curriculumul școlar: provocări și oportunități de dezvoltare MATERIALELE CONFERINŢEI ŞTIINŢIFICE INTERNAŢIONALE 7–8 decembrie 2018, Chişinău Р. 84-89
  • Катеринюк Г. Д. Место и значение методики решения задачи для формирования умений математического моделирования при обучении учащихся. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VIII (90), Issue: 222, 2020 Feb. Budapest, Р. 15-19

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ

  • Катеринюк Г.Д. Місце і роль математичного моделювання в системі математичних компетентностей учнів. Матеріали Всеукраїнської науково- практичної конференції «Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи». Одеса, 15-16 вересня 2016. С. 82-84
  • Катеринюк Г.Д. Актуальні проблеми формування математичних компетентностей учнів. Матеріали IV Всеукраїнської конференції молодих учених і студентів «Актуальні проблеми сучасної науки і наукових досліджень». Вінниця, 21-22 листопада 2016. С. 229-231
  • Катеринюк Г.Д. Здатність до математичного моделювання як ознака математичної компетентності учнів. Моделювання у навчальному процесі: матеріали Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (03-04 березня 2017 р.) / укладач Н.А. Головіна Луцьк: Вежа-Друк, 2017. С. 70-73
  • Катеринюк Г.Д. Система задач з математики прикладної спрямованості для учнів спортивно-гуманітарного профілю. Методичний пошук вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами І Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф., 16 березня 2017 р. Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2017. С. 150-153
  • Катеринюк Г.Д. Реалізація прикладної спрямованості навчання математики в спортивно-гуманітарному ліцеї. Матеріали Міжнародної наук.- практ. конференції «Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики», 11–13 травня 2017 р., К.: М. П. Драгоманова, 2017. С. 51-52
  • Катеринюк Г.Д. Необхідність вдосконалення умінь математичного моделювання. Збірник наукових праць за матеріалами дистанційної всеукраїнської наукової конференції «Математика у технічному університеті XXI сторіччя», 15–16 травня, 2017 р., Донбаська державна машинобудівна академія, Краматорськ : ДДМА, 2017. С. 232-234
  • Катеринюк Г.Д. Використання персонального web-сайту вчителя для формування умінь математичного моделювання. Збірник тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології та інновації методики навчання: досвід, тенденції, перспективи», 9-10 листопада, 2017 р.: Тернопіль Осадца Ю. В. 2017. №1. С.91-94
  • Катеринюк Г. Д. Критерії та показники сформованості здатності до математичного моделювання в учнів профільної школи. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. Наук. Праць з матеріалами Міжнар. Наук.-практ. конф., 30 травня – 1 червня 2018 р. / М-во освіти і науки України, Вінницький держ. педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: ТОВ «Нілан-ЛТД», 2018. 334 с. С. 263-264
  • Катеринюк Г. Д. Порівняльний аналіз шкільних навчальних програм щодо завдання формування в учнів умінь математичного моделювання. Сучасна освіта в контексті нової української школи: зб. тез за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 11-12 жовтня 2018 р. М-во освіти і науки України, Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області.Чернівці, 2018. 276 с. С. 48-52
  • Катеринюк Г. Д. Методичні аспекти формування умінь математичного моделювання в учнів гуманітаріїв. Методичний пошук вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами ІІ Всеукр. дистанц. наук.-практ. конф., 18 жовтня 2018 р. Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця, 2018. С. 89- 92

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ/СТАЖУВАННЯ

2023

  1. Конференція «Цифрова освіта. Сучасні технології освітнього процесу», сертифікат №28082020013 від 18.01.2023р. (15 год.).
  2. Курс «Цифрові інструменти Google для освіти». Поглиблений рівень, сертифікат №GDTfE-06-П-01375 від 29.01.2023 (15 год.).
  3. Відкритий навчально-методичний семінар «Сучасні тенденції та технології у системі підготовки фахівців ІТ галузі», сертифікат №2302011 від 15- 27.02.2023 р. (30 год.)
  4. X Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу», сертифікат №10 411 від 11.03.2023 р. (180 год.)
  5. Тренінг «Робота з обдарованою молоддю. Організація та проведення конкурсів і олімпіад», сертифікат №1462 від 19.04.2023 р. (12 год.)
  6. Семінар-практикум «Розвиток дослідницьких здібностей учнів засобами інтерактивних конкурсів на засадах STEAM-освіти в умовах воєнного стану», сертифікат №008288 від 6-8.10.2023 р. (15 год.).
  7. Семінар «Сучасні інформаційні технології в підготовці фахового молодшого бакалавра. Використання штучного інтелекту в освітньому процесі ЗФПО», семінар №1323 від 31.10.2023 р. (6 год.).
  8. Програма підвищення кваліфікації «Вплив математики на розвиток творчої особистості студента», сертифікат №1650 від 22.11.2023 р. (6 год.).
  9. Тренінг «Безпечне місто та освіта у світлі РПДС 1325. Вінниччина», сертифікат №1325-75 від 06.122023 р. (8 год.)
    2024
  10. Онлайн-курс «Секрети успішних директора і директорки», сертифікат виданий 05.03.2024 р. (24 год.). https://certs.prometheus.org.ua/cert/e16aaa0371594d0a887fc917957522c0
  11. «STEAM-школа—2024: організація освітнього процесу в системі інтегрованого навчання», сертифікат №ПК-2024/2158 від 08.03.2024 р. (15 год.).
  12. Тренінг «Використання штучного інтелекту (ШІ) для створення навчальних матеріалів», сертифікат №AI-TMX-2024/033 від 18.03.2024 р. (60 год.).
  13. Тренінг «Кібербезпека для освітян», сертифікат №CBR-TMX-2024/028 від 22.03.2024 р. (30 год.).
  14. Освітній серіал «Персональна кібергігієна», сертифікат №#С0064758626 від 25.03.2024 р. (6 год.).
  15. Тренінг просунутого рівня для тренерів «Кібербезпека для освітян», сертифікат № CBR/ADV-TMX-2024/010 від 08.04.2024 р. (25 год.).
  16. ІІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції», сертифікат №589953372756639 від 26.04.2024 р. (6 год.).
  17. Курс: «ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання. Практичні аспекти», сертифікат №256483 від 16.05.2024 р. (15 год.).
  18. Онлайн-курс: «ДІЗНайся: про дистанційне і змішане навчання», сертифікат
    №О-117938 від 28.05.2024 р. (30 год.).
  19. 15 сесія «STEM-школа: організація освітнього процесу в системі інтегрованого навчання», сертифікат №ПК-2024/9487 від 30.09.2024 р. (15 год.).
  20. Семінар-практикум «Особливості організації та проведення всеукраїнських інтерактивних конкурсів «МАН-Юніор Ерудит» і «МАН-Юніор Дослідник» в умовах воєнного стану»», сертифікат №010917 від 17.10.2024 р. (15 год.).
  21. Роль математики, як навчальної дисципліни, в підготовці майбутнього фахівця (ОМО викладачів математики), сертифікат №52-2024 від 23.10.2024 р. (6 год.).
  22. Семінар «Сучасні інноваційні методики викладання інформатики та комп’ютерних дисциплін» (ОМО викладачів інформатики), сертифікат
    №516 від 24.10.2024 р. (6 год.).
    *Сертифікати наведені тривалістю понад 6 год.