ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАКЦІЇ ШУСТОВОЇ Н.Ю.

ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРАЦІ:
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ

  1. Шустова Н. Ю. Формування основ професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи у процесі фахової підготовки: практичний порадник. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2016. 88 с.
  2. Шустова Н. Ю. Навчально-методичний комплекс спецкурсу «Основи професійного саморозвитку вчителя». Вінниця, 2016. 48 с.
  3. Шустова Н. Ю. Організація самостійної роботи студентів на заняттях з математики. Вінниця, 2016. 47 с.
  4. Шустова Н. Ю. Особливості професійного саморозвитку майбутніх учителів початкової школи. Вінниця: ЧП «Друк», 2021. 166 с.

СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ

  1. Шустова Н. Ю. Теоретичні аспекти формування основ професійного саморозвитку майбутніх учителів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 41, Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2015. С. 399-404.
  2. Шустова Н. Ю. Чинники формування математичної компетентності майбутніх учителів молодшої школи в контексті зарубіжного досвіду Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Вип. 17 (350). Черкаси, 2015. С. 55-63.
  3. Шустова Н. Ю. Контекстне навчання як умова формування основ професійного самовдосконалення майбутнього вчителя початкової школи Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 141. Частина II. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. С. 155-159.
  4. Шустова Н. Ю. Критерії та показники сформованості основ професійного самовдосконалення майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 43. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2015. С. 520-525.
  5. Шустова Н. Ю. Психолого-педагогічні засади формування основ професійного самовдосконалення майбутніх учителів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. праць. Вип. 46. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. С. 346-349.
  6. Шустова Н. Ю. Формування здатності майбутнього вчителя до ефективної професійної діяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. праць. Вип. 47. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016.
  7. Шустова Н. Ю. Прийоми формування професійних якостей у студентів педагогічних навчальних закладів. Вісник Запорізького національного університету: зб. наук. праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2016. №2(27). С.121-130.

СТАТТІ В ЗАРУБІЖНИХ НАУКОВИХ ПЕРІОДИЧНИХ ВИДАННЯХ

  1. Шустова Н. Ю. Математична компетентність вчителя молодшої школи як передумова його фахової компетентності. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology, II (18). Issue: 37. Budapest, 2014. P. 85-88.
  2. Шустова Н. Ю. Засоби формування готовності та здатності майбутніх учителів до професійного саморозвитку. EUROPEAN HUMANITIES STUDIES: State and Society/ EUROPEJSKIE STUDIA HUMANISTYCZNE: Państwo i Społeczeństwo, III. Poland, 2016. Р. 232-247.

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ

  1. Шустова Н. Ю. Місце і роль Інтернет-технологій у системі професійного самовдосконалення вчителя початкової школи. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. праць. Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2015. Вип. 7. С. 229 – 234.
  2. Шустова Н. Ю. Зарубіжний досвід формування математичної компетентності майбутніх учителів у педагогічних коледжах. Проблеми математичної освіти (ПМО – 2015): матеріали міжнародної науково- методичної конференції, м. Черкаси, 4-5 червня 2015 р. – Черкаси: ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2015. – С. 321-322.
  3. Шустова Н. Ю. Діагностика сформованості основ професійного самовдосконалення майбутніх учителів. Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики: зб. наук. праць за матеріалами Міжнар. наук.- практ. конф., 26-27 листопада 2015 р. М-во освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: Планер, 2015 р. С. 217-219.
  4. Шустова Н. Ю. Організація підготовки до професійного самовдосконалення майбутніх учителів. Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень: зб. наук. пр. Вип.4 (7). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: ТОВ фірма
    «Планер», 2015 р. С. 372-374.
  5. Шустова Н. Ю. Формування у майбутніх учителів здатності до забезпечення наступності у навчанні математики. Реалізація наступності в математичній освіті: реалії та перспективи: збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції, 15-16 вересня 2016 р. Міністерство освіти і науки України, ДЗ «ПНПУ імені К. Д. Ушинського». Х.: Вид-во «Ранок», 2016. С. 291-294.
  6. Шустова Н. Ю. Формування основ професійного саморозвитку вчителя як педагогічна проблема. Актуальні проблеми сучасної науки та наукових досліджень: зб. наук. пр. Вип. 6 (9). Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016 р. 279-282.
  7. Шустова Н. Ю. Місце і роль системи задач у методичній діяльності викладача математики педагогічного коледжу. «Методичний пошук вчителя математики»: збірник наукових праць за матеріалами I Всеукраїнської
  8. дистанційної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 16 березня 2017 р. Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2017. С.199-201.
  9. Шустова Н.Ю. STEM-освіта як важлива складова професійного саморозвитку майбутнього вчителя. Проблеми та інновації в природничо- математичній, технологічній і професійній освіті: збірник матеріалів ХІV-ї Міжнародної науково-практичної онлайн-інтернет конференції, м. Кропивницький, 20 листопада – 8 грудня 2022 року. Кропивницький: РВВ ЦДУ ім. В. Винниченка, 2022. С. 40-42.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ/СТАЖУВАННЯ 2023-2024

  1. Вінницький кооперативний інститут, сертифікат № 1653, тема: «Вплив математики на розвиток творчої особистості студента», 22.11.2023, 6 год.
  2. X Міжнародна програма підвищення кваліфікації керівників закладів освіти і науки, а також педагогічних та науково-педагогічних працівників «Разом із Нобелівськими Лауреатами: Цінності, Досвід, Знання, Компетентності і Технології для Формування Успішної Особистості та Трансформації Оточуючого Світу», Міжнародний Сертифікат № 10 469, 11.03.2023, 180 год.
  3. КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», сертифікат № 125/21, тема:
    «Елементи програмування GeoGebra Script для створення динамічних математичних моделей. Мова програмування JavaScript», 04.05.2023, 30 год.
  4. КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», сертифікат № 24/2040, тема: «Вчити і вчитися − переймаємо досвід», 20.02.2024, 6 год.
  5. КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», КЗВО «Луцький педагогічний коледж», сертифікат № 24/2081, тема: «Актуальні питання моделювання у практичній підготовці здобувачів освіти як засобу професійно- особистісного розвитку майбутнього фахівця», 29.02.2024, 6 год.
  6. Академія Цифрового розвитку, сертифікат № D0001089515, тема: “Кіберграм”, 25.03.2024.
  7. Академія Цифрового розвитку, сертифікат № С0064794817, тема: “Як захиститися від фейків і дезінформації ”, 26.03.2024, 3 год.
  8. ГС «Освіторія», сертифікат № 256500, тема: “Дізнайся: про дистанційне і змішане навчання. Практичні аспекти”, 16.05.2024, 15 год.
  9. ГС «Освіторія», сертифікат № О-116638, тема «Дізнайся: про дистанційне і змішане навчання», 19.05.2024, 30 год.