ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВУ ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАКЦІЇ ТЕРЕПИ А.В.

ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРАЦІ:
Автор (співавтор) понад 20 наукових і навчально-методичних праць, серед яких основними є:

НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ

  1. Матяш О. І., Терепа А. В. Математика у творчості. Творчість у математиці: монографія. Вінниця, ТОВ «ТВОРИ», 2018. – 283 с.
  2. Терепа А. В. Самоосвіта з математики вчителя початкової школи як складова розвитку математичної компетентності: методичний посібник. Вінниця, ТОВ «ТВОРИ», 2018. – 36 с.
    СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ
  3. Терепа А. В. Критерії та показники математичної компетентності майбутніх учителів початкової школи. Зб. наук. пр.: Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Київ-Вінниця, 2018. С. 406 – 410. (Індексується у міжнародній науково-метричній базі Copernicus).
  4. Терепа А. В. Психолого-педагогічні основи формування математичної компетентності майбутніх учителів в умовах педагогічних коледжів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Зб. наук. праць. Вип. 45. Редкол. КиївВінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. С. 122 – 127. (Індексується у міжнародній науково-метричній базі Copernicus).
    УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ
  5. Терепа А. В. Місце і роль математичних компетентностей в професійній діяльності сучасної людини. «Проблеми та перспективи фахової підготовки вчителя математики»: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Вінниця, 30 травня-1 червня 2018 р.). Вінниця: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2018. С. 129 – 132.
  6. Терепа А. В. Математичне модедювання як прийом формування математичної компетентності в майбутніх учителів початкової школи в педагогічних коледжах «Актуальні питання моделювання у практичній підготовці здобувачів освіти як засобу професійно-особистісного розвитку майбутнього фахівця»: наук-практ. конф.(м.Вінниця, 29лютого 2024р.) Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу: Випуск 1 (45)/за заг. Ред. К,Ф, Войцехівського. Вінниця : Твори, 2024.168с.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ/СТАЖУВАННЯ 2023-2024

  • Програми підвищення кваліфікації Академії Цифрового розвитку. Курс
    «Освітній серіал Chat GPT». Сертифікат № С0064835785 від 27 березня 2024 року
  • Програми підвищення кваліфікації «Освіторія». Курс «Дізнайся про дистанційне і змішане навчання». Сертифікат № 0-116462 від 16.05.2024 року
  • Програми підвищення кваліфікації «Освіторія». Курс «Наздоженемо :курс про подолання освітніх втрат з математики».
    Сертифікат № 0-116464 від 16.05.2024 року