Розвиток професійних компетентностей в процесі переддипломної практики
20 березня 2023 р. на філологічному факультеті в 22-УМ(б) групі пройшов захист практики у форматі онлайн на тему «Розвиток професійних компетентностей в процесі переддипломної практики». Модератором заходу виступила старший викладач кафедри української філології, керівник практики Василевич І.В.З вітальним словом звернулася до присутніх заступник директора з навчально-виробничої роботи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Сверлович В.В.З доповідями виступили…
20 березня 2023 р. на філологічному факультеті в 22-УМ(б) групі пройшов захист практики у форматі онлайн на тему «Розвиток професійних компетентностей в процесі переддипломної практики». Модератором заходу виступила старший викладач кафедри української філології, керівник практики Василевич І.В. З вітальним словом звернулася до присутніх заступник директора з навчально-виробничої роботи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Сверлович В.В. З доповідями виступили керівник практики Василевич І.В. та студенти-практиканти Сілко Діана, Багрій Тетяна, Загнітко Софія, Форостяна Катерина. Під час відеоконференції були розглянуті такі актуальні питання:
Переддипломна практика – основа професійної компетентності здобувачів освіти.
Розвиток професійної компетентності сучасного вчителя-філолога: реалії і перспективи.
Практичне застосування структурно-функціональної моделі розвитку професійної компетентності вчителів української мови та літератури.
Технології підвищення професійної компетентності педагога в умовах НУШ.
Створення навчально-дидактичних матеріалів як результат розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога. Заключне слово виголосила керівник практики Василевич І.В., наголосивши на тому, що застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури є дуже важливим аспектом розвитку професійної компетентності вчителя-філолога. Бажаємо нашим студентам, щоб у них не згасав інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи, адже, як сказав В. Сухомлинський, «хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».