Розвиток професійних компетентностей в процесі переддипломної практики

20 березня 2023 р. на філологічному факультеті в 22-УМ(б) групі пройшов захист практики у форматі онлайн на тему «Розвиток професійних компетентностей в процесі переддипломної практики». Модератором заходу виступила старший викладач кафедри української філології, керівник практики Василевич І.В.З вітальним словом звернулася до присутніх заступник директора з навчально-виробничої роботи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Сверлович В.В.З доповідями виступили…

20 березня 2023 р. на філологічному факультеті в 22-УМ(б) групі пройшов захист практики у форматі онлайн на тему «Розвиток професійних компетентностей в процесі переддипломної практики». Модератором заходу виступила старший викладач кафедри української філології, керівник практики Василевич І.В.
З вітальним словом звернулася до присутніх заступник директора з навчально-виробничої роботи, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист Сверлович В.В.
З доповідями виступили керівник практики Василевич І.В. та студенти-практиканти Сілко Діана, Багрій Тетяна, Загнітко Софія, Форостяна Катерина. Під час відеоконференції були розглянуті такі актуальні питання:

  1. Переддипломна практика – основа професійної компетентності здобувачів освіти.
  2. Розвиток професійної компетентності сучасного вчителя-філолога: реалії і перспективи.
  3. Практичне застосування структурно-функціональної моделі розвитку професійної компетентності вчителів української мови та літератури.
  4. Технології підвищення професійної компетентності педагога в умовах НУШ.
  5. Створення навчально-дидактичних матеріалів як результат розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя-філолога.
    Заключне слово виголосила керівник практики Василевич І.В., наголосивши на тому, що застосування інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури є дуже важливим аспектом розвитку професійної компетентності вчителя-філолога.
    Бажаємо нашим студентам, щоб у них не згасав інтерес до пошуку, до аналізу власної роботи, адже, як сказав В. Сухомлинський, «хто намагається розібратися в хорошому й поганому на своїх уроках, у своїх взаєминах з вихованцями, той уже досяг половини успіху».