КЗВО «Вінницький
гуманітарно-педагогічний коледж»
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ
Організація практики здобувачів освіти Коледжу фахової передвищої освіти Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» регулюється Законами України «Про вищу освіту», «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту», Положенням про практичну підготовку здобувачів фахової передвищої освіти Коледжу КЗВО «ВГПК», іншими нормативно-правовими документами.
Педагогічна Конституція Європи (2013), прийнята Асоціацією ректорів педагогічних університетів, яка стала стратегічним документом, що окреслює концептуальну платформу педагогічної освіти об’єднаної Європи ХХІ ст., визначає педагогічну практику як один із філософсько-методологічних принципів та основу ефективності педагогічного процесу підготовки здобувачів освіти. У названому документі наголошено на її діяльнісному (трудовому) та предметному характері як джерела й механізму освоєння педагогічного та соціального досвіду, критерію істини педагогічного процесу, поза якого неможлива підготовка майбутніх педагогів.
Практична підготовка – це стрижень професійної підготовки, фактор ефективності компетентнісного підходу, що передбачає підготовку до виконання конкретних завдань, передбачених майбутньою практичною діяльністю. Ще П. Блонський говорив: «Неможливо навчити лише одними книгами … Необхідна практика, але не копіююча, а творча і усвідомлена».
Система практичної підготовки у поєднанні з теоретичними знаннями робить наших здобувачів освіти фахівцями, вона є обов’язковим компонентом професійного становлення, її проходження необхідне для здобуття освітньо-професійного ступеня фахового молодшого бакалавра.
Коледж готує фахових молодших бакалаврів за спеціальностями 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, 014 Середня освіта (Фізична культура), 014 Середня освіта ( Музичне мистецтво), 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок» відповідних освітньо-професійних програм, а також у 2024-му році розпочав підготовку здобувачів освіти за спеціальністю 015 Професійна освіта (спеціалізація 015.39 Професійна освіта (Цифрові технології)).
У кожної спеціальності є своя система практичної підготовки, що відповідає вимогам освітньо-професійної програми, принципам послідовності, наступності, дозволяє адаптуватись у професії.