КАБІНЕТ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА

Сорочан Марина Петрівна

Соціальний педагог коледжу

Життєве кредо: 

«Важливо не те як багато ми даємо, а як багато любові ми в це вкладаємо»

Працює в коледжі з 2015 року.

Освіта вища. Магістр.

Кваліфікація за дипломами:

  1. Викладач російської мови, вчитель зарубіжної літератури, соціальний педагог (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. 2011 рік);
  2. Вихователь дітей дошкільного віку. Організатор дошкільної освіти. Практичний психолог (Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. 2017 рік).

Є аспіранткою кафедри інноваційних та інформаційних технологій в освіті Навчально-наукового інституту педагогіки, психології, підготовки фахівців вищої кваліфікації Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

Тема дисертаційного  дослідження «Підготовка майбутніх вихователів до професійної діяльності в умовах інклюзивного навчання у закладах дошкільної освіти»

Є педагогом-тренером за програмою «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» (2016 р.) та навчальної програми «Дорослішай на здоров’я» (2016 р.). «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» (2017р.). «Школа ініціативності  та підприємливості (2017р.)». «Шкільна служба розв’язання конфліктів.» (2018р.).

Соціальний педагог – це педагогічний працівник, основна мета роботи якого полягає у забезпеченні соціально-правового захисту дітей та попередженні впливу негативних соціальних чинників на формування та розвиток особистості дитини.

Соціальний педагог разом із практичним психологом забезпечує діяльність психологічної служби коледжу.

У рамках проведення тижня протидії булінгу (23.10.23-28.10.23) на базі КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» психологічною службою було проведено ряд просвітницьких та профілактичних заходів, спрямованих на інформування учасників освітнього процесу про булінг, його види та прояви, наслідки та відповідальність (оформлення інформаційного стенду, виставка плакатів та малюнків, квест «Булінг – соціальна проблема», просвітницький вебінар для студентів «Булінг серед підлітків: відповідальність та наслідки»).

Студенти мали змогу розширити свої знання про відмінності між булінгом і конфліктом, визначити передумови та причини виникнення булінгу (цькування) в закладі освіти; учасників булінгу (цькування) в закладі освіти, їх ролі («коло цькування»); наслідки цькування для кривдника, потерпілого, спостерігачів, а також для закладу освіти та освітнього середовища.

Такі заходи формують ціннісне ставлення до себе та до інших; нетерпимість до проявів агресії; розвивають співчутливе ставлення до жертв насилля; навички надання і отримання допомоги; конструктивного вирішення конфліктних ситуацій; толерантного спілкування і неприпустимості проявів булінгу в освітньому середовищі; відповідальної та безпечної поведінки.

Медіаграмотність дитини починається з медіаграмотності батьків.

На безпеку поведінки в інтернеті як дитини, так і дорослого впливає рівень їх медіаосвіченості та медіаграмотності. Тобто вміння людини поводитися з цифровими технологіями та інформацією: відрізняти правдиву інформацію від неправдивої, корисну від некорисної, маніпулятивну інформацію від не маніпулятивної.

«Курс з медіаграмотності для батьків»

У формі коротких відеороликів та статей він розповідає батькам, як захистити дітей та підлітків від фейків, як навчити їх розпізнавати фейки, наукові фейки та ламати стереотипи, як спілкуватися з підлітками, щоб розвивати їхню медіаграмотність, як правильно ставити запитання для розвитку медіаграмотності у дітей, як навчити їх мислити критично, як захистити дитину від кібербулінгу, як розпізнавати маніпуляцію. 

Цей курс можна знайти та пройти  на сайті 4mama.ua

Посилання на відеоролики: 

Як захистити дітей від неймовірних фейків, в які вірять навіть дорослі 

Вчимо дітей розпізнавати наукові фейки та ламати стереотипи

Як допомогти підліткам розпінавати фейки

Як спілкуватися з підлітками, розвиваючи їхню медіаграмотність

Мистецтво ставити запитання для розвитку медіаграмотності у дітей

Запитання до навчання: вчимо дітей критично мислити Відео 1 Частина 1

Запитання до навчання: вчимо дітей критично мислити Відео 1 Частина 2