НАУКОВО-МЕТОДИЧНА РОБОТА

РУДА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА


МЕТОДИСТ КОЛЕДЖУ

Магістр педагогічної освіти, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист.

Нагороджена відзнаками Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти України», «Антон Макаренко», Почесними грамотами Міністерства освіти і науки України, Почесними грамотами Вінницької обласної державної адміністрації та обласної Ради, Президії федерації профспілок Вінницької області, у 2016 році занесена до книги «Твої імена, Україно».

Закінчила Бельцький державний педагогічний інститут ім. А. Руссо, кваліфікація «викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка», 1989 рік; Хмельницьку гуманітарно-педагогічну академію, кваліфікація «магістр педагогічної освіти, дошкільне виховання», 2010 рік.

Педагогічний стаж 45 років, стаж роботи на займаній посаді понад 19 років.

В коледжі працює з 1979 року.

pdf128 ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ


РОСЛА ІРИНА ВІТАЛІЇВНА

СЕКРЕТАР АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ КОЛЕДЖУ

Бакалавр

У 2025 році закінчила Комунальний заклад вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» за спеціальністю 014 «Середня освіта (Українська мова і література)».

З 2021 року навчається у Вінницькому торговельно-економічному інституті Державного торговельно-економічного університету за спеціальністю 081 «Право».

З 2025 року є здобувачкою освітнього ступеня магістра у Комунальному закладі вищої освіти «Вінницька академія безперервної освіти» за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування».

Стаж роботи у навчальному закладі- 3 роки

Професіоналізм, майстерність, досвід, новаторство, покликання, талант – це ступінь професіогенезу педагога.

Науково-методична робота – один із важелів управління освітнім процесом, який має бути спрямованим на розвиток у викладачів вимогливості до себе, бажання пошуку раціональних методів роботи.

Цілеспрямовано здійснювана методична робота в коледжі є обов’язковим компонентом педагогічної праці кожного викладача, а також є тією рушійною силою,  яка потребує постійного оновлення знань освітян, спонукає їх до самоосвіти і самовдосконалення.

Робота методичної служби коледжу спрямована на реалізацію її основної мети: забезпечення умов систематичної, колективної та індивідуальної діяльності педагогічних працівників. Удосконалення форм, методів та технологій навчання, створення якісно нового інформаційно-комунікаційного освітнього середовища, середовища без кордонів з можливістю інтеграції в європейський освітній простір.

Участь у методичній роботі – це невід’ємна складова професійної діяльності педагога, обов’язок якого – «постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру» (ст. 59 Закону України «Про освіту»).

Пріоритетними принципами функціонування методичної роботи у коледжі є:

  • науковість;
  • практична спрямованість;
  • систематичність, послідовність, масовість;
  • єдність теорії і практики;
  • діагностичний підхід;
  • оптимальне поєднання індивідуальних та колективних форм.

Головні напрями методичної роботи:

  • забезпечення педагогів професійною інформацією;
  • підготовка до атестації;
  • узагальнення, поширення досвіду роботи педагогів;
  • дисемінація педагогічного передового досвіду;
  • здійснення постійного моніторингу показників роботи навчального закладу, педагогічних працівників;
  • організація і проведення науково-педагогічних заходів.

У коледжі функціонують такі методичні формування:

  • науково-методична рада;
  • мережевий семінар;
  • 9 циклових (методичних) об’єднань;
  • творчі групи.

Організація методичної роботи будується на глибокому вивченні, аналізі, результативності освітнього процесу, рівня професійної підготовки педагогічних кадрів, координується робота з курсовою перепідготовкою та іншими формами підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Нагальним є питання атестації педагогічних кадрів. Під час підготовки до атестації проводиться копітка аналітична робота, розробляються заходи для здійснення атестаційних процедур на основі локальних моніторингових досліджень педагогів.

Однією з пріоритетних на сучасному етапі є проблема підвищення професійного рівня педагога через його самоосвіту. Свою фахову майстерність педагоги підвищують на курсах підвищення кваліфікації Вінницької академії неперервної освіти.

Використання ІКТ суттєво підвищує якість освітнього процесу, рівень знань студентів та їх інтерес до навчання. Всі педагоги коледжу пройшли навчання за курсом «Основи інформаційно-комунікаційних технологій». 

Щорічно, у травні, проводиться місячник педагогічної майстерності «Творчість. Здобутки. Пошук».В коледжі функціонує 9 циклових комісій. Система планування і роботи циклових комісій удосконалена, зібрані і систематизовані всі матеріали засідань, робота між засіданнями відрізняється різноманітністю форм і методів проведення. 

У методичному кабінеті зосереджуються зразки кращих методичних розробок педагогів і їх публікації, презентації досвіду, банк даних (картотека) науково-педагогічних знахідок, освітніх технологій.

Сучасна освіта неможлива без упровадження інноваційного освітнього середовища на основі педагогіки партнерства в умовах реалізації компетентнісного підходу та принципу дитиноцентризму.

pdf128 ШКОЛА СУПЕРВІЗІЇ НАСТАВНИЦТВА ТА МЕНТОРИНГУ

pdf128 ШКОЛА МОЛОДИХ ТА МАЛОДОСВІДЧЕНИХ СПЕЦІАЛІСТІВ 

pdf128 ШКОЛА ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ “ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ЯК АКМЕОЛОГІЧНИЙ ФЕНОМЕН”

ЗАСІДАННЯ ШКОЛИ СУПЕРВІЗІЇ, НАСТАВНИЦТВА ТА МЕНТОРІНГУ ДЛЯ МОЛОДИХ ТА МАЛОДОСВІДЧНИХ ФАХІВЦІВ

Бути сучасним, креативним і творчим сьогоднішнім педагогам допомагає принцип освіти: навчання упродовж всього життя! 25 листопада у КЗВО “Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж” пройшло щорічне чергове засідання Школи супервізії, наставництва та менторінгу для молодих та малодосвідчних фахівців.

Пандемія ковіду -19 вплинула на усі сфери діяльності людства, але не може стати на заваді професійного зростання: минулорічні випускники Школи молодих спеціалістів поділились лайфхаками в умовах діджіталізації освітнього процесу.

А ви знаєте, що таке Edmodo, Edpuzzle, Jamboard, Word Art, Booktrailer, Plikers, Zipgrade і все таке інше? А молоді педагоги нашого коледжу не тільки знають, а й вміють використовувати на своїх заннятях: фізики, астрономії, літератури, мови, історії.

Отож, творимо завтра вже сьогодні!

Педагогічна нива, щоб цвіла, всі будьте мудрими, активними і розвивайтесь. Долайте труднощі в педагогічному житті, але й творчістю прошу не розлучайтесь!

Науково-педагогічні, педагогічні працівники, які атестуються, можуть подавати до атестаційної комісії документи в паперовій або електронній формі. Електронний варіант документів (формат PDF, кожен документ в окремому файлі) надсилається на електронну пошту методичного кабінету metodkabinet@vgpk.edu.ua

2025-2026 н.р.

Положення про атестацію педагогічних працівників

Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

Наказ про створення атестаційної комісії 2025-2026 н.р.

Алгоритм проведення атестації педагогічних працівників у 2025-2026 н.р.

Графік та план роботи атестаційної комісії у 2025-2026 н.р.


2024-2025 н.р.

Положення про атестацію педагогічних працівників

Деякі питання підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників

Наказ про створення атестаційної комісії 2024-2025 н.р.

Наказ про проведення атестації науково-педагогічних та педагогічних працівників у 2024-2025 н.р.

Наказ про проведення позачергової атестації 2024-2025 н.р.

Наказ № 78/од від 20 12. 2024 “Про затвердження орієнтованого плану-графіку підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2025 р.”

План-графік підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників у 2025 р.”

Алгоритм проведення атестації педагогічних працівників у 2024-2025 н.р.

Розподіл функціональних обов’язків між членами атестаційної комісії

Графік та план роботи атестаційної комісії у 2024-2025 н.р.

Графік проведення атестації науково-педагогічних, педагогічних працівників КЗВО Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, які підлягають позачерговій атестації в 2024-2025 н. р.

Список науково-педагогічних, педагогічних працівників КЗВО Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, які підлягають позачерговій атестації в 2024-2025 н. р.

Графік проведення атестації науково-педагогічних, педагогічних працівників КЗВО Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, які підлягають черговій атестації в 2024-2025 н. р.

Список науково-педагогічних, педагогічних працівників КЗВО Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж, які підлягають черговій атестації в 2024-2025 н. р.

ПРОТОКОЛИ ЗАСІДАНЬ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ

ПРОТОКОЛ №1, ВІД 18.09.2024 Р.

ПРОТОКОЛ №2, ВІД 09.10.2024 Р.

ПРОТОКОЛ №3, ВІД 08.11.2024 Р.

ПРОТОКОЛ №4, ВІД 20.12.2024 Р.

ПРОТОКОЛ №5, ВІД 12.02.2025 Р.

ПРОТОКОЛ №6, ВІД 28.02.2025 Р.

ПРОТОКОЛ №7, ВІД 27.03.2025 Р.

27 березня 2025 року відбулося підсумкове засідання атестаційної комісії І рівня Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж», яке пройшло у відкритій і конструктивній атмосфері, з дотриманням принципів прозорості та неупередженості.

Атестаційна комісія розглянула матеріали педагогічних, науково-педагогічних працівників за міжатестаційний період, здійснила об’єктивну оцінку професійних компетентностей педагогів з урахуванням посадових обов’язків, вимог до кваліфікаційних категорій та педагогічних звань, прийняла виважені рішення шляхом таємного голосування.

Члени атестаційної комісії вкотре пересвідчилися у високій професійній компетентності педагогічних працівників закладу, їхній здатності адаптуватися до нових умов освітнього процесу.

Вітаємо усіх педагогічних, науково-педагогічних працівників з успішним проходженням атестації. Бажаємо невичерпної енергії, наснаги та подальших професійних звершень!


12 лютого 2025 р. У КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» відбувся. Захід проходив з ініціативи методиста коледжу Тетяни РУДОЇ, яка, крім того, спільно з Юліаною БЕЛІНСЬКОЮ виступила в якості модератора семінару-практикуму. Зустріч науково-педагогічних працівників мала на меті представлення передового педагогічного досвіду й обмін ідеями. Серед заявлених виступів присутні мали змогу заслухати повідомлення колег різноманітного спрямування: Юлія ШЛІХТЕНКО «Інтеграція цифрових технологій у розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів іноземних мов»; Андрій ЦАРИК «Застосування інтерактивних методів навчання в умовах дистанційного навчання»; Галина ТКАЧУК «Сучасні інструменти мотивацій до вивчення природничих дисциплін»; Ірина ЦІСАР «Підготовка здобувачів освіти до роботи в умовах інклюзії»; Валентина СЛОБОДЯНЮК «Система німецької орфографії: «орфографічна грамотність як компонент комунікативної компетенції»; Вікторія ГОНЧАРУК «Художньо-естетичне виховання. STEM-урок «Творча майстерня»; Сергій КОЛОНЮК «Сучасні онлайн платформи для вивчення англійської мови»; Людмила ГОРБАТА «Патріотичне виховання учнів ліцею: козацькі забави. Ігри патріотів»; Юлія ЯВОРСЬКА «Практика усного та писемного мовлення (теоретико-методичні засади)»; Олександра ШЕВЧУК «Педагогічна пропедевтична практика для здобувачів освіти спеціальності «Філологія»»; Ірина БУЗЕНКО «Формування еколого-валеологічної компетентності здобувачів освіти». Наприкінці заходу до колективу звернувся очільник закладу – директор Костянтин ВОЙЦЕХІВСЬКИЙ. Створювати середовище підтримки серед колег-освітян особливо важливо в сучасних кризових умовах. Дякуємо керівництву коледжу й модераторам заходу за майстерність організовувати ефективну взаємодію науково-педагогічних працівників коледжу заради покращення надання освітніх послуг.

Теоретично-практичний семінар “Від атестації до атестації”

Методичний бенефіс: самоосвіта педагога — шлях до майстерності

Pозпочала свою роботу Атестаційна вітальня

Добрий день, ми з Атестаційної вітальні!

«У справжнього вчителя найважче і найрадісніше життя, трепетно хвилююча і болісно складна творчість, незбагненно тонкі і вічно вдосконалювані інструменти, якими педагог діє на людську душу» – Василь Сухомлинський.

16 жовтня 2024 р. у КЗВО «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж» розпочала свою роботу Атестаційна вітальня, до якої були запрошені представники адміністрації коледжу та науково-педагогічний колектив кафедр та циклових комісії факультету дошкільної освіти та музичного мистецтва. Методист коледжу Тетяна Руда акцентувала увагу на тому, що діяльність педагога в міжатетстаційний період має бути спрямована на розвиток та вдосконалення загальних і професійних компетентностей для реалізації кожної трудової функції, визначених професійним стандартом та основними законодавчими документами. На зустрічі були обговорені питання наукової активності викладачів ЗВО як запоруки конкурентоспроможності на ринку освітніх послуг, атестації викладачів у поточному навчальному році, був здійснений огляд новинок науково-методичної та дослідницької літератури з професійної проблематики.

На засідання були запрошені педагоги і інших кафедр коледжу, зокрема германської філології. Для відновлення емоційного ресурсу для учасників заходу були проведені елементи соціально-емоційного навчання.

Найбільше багатство – це міцне здоров’я та вміння бути задоволеним тим, що маємо….