ОСВІТНЯ ДІЯЛЬНІСТЬ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ

Освітня діяльність музично-педагогічного  відділення коледжу має на меті забезпечення здобувачів освіти  компетентностями для успішного входження на ринок праці.  Найважливішою особливістю є незаперечна орієнтація на практичну діяльність в умовах сучасних виробництв і сфери послуг, на потреби ринку праці,  відповідність компетентностей, яких набувають здобувачі освіти, сучасним вимогам роботодавців.

         Одне з головних завдань відділення – створити для здобувачів освіти  умови, щоб вони прагнули  навчатись і працювати, тим самим сприяючи досягненню управлінських цілей. Лише за умови визначення того, що спонукає людину до діяльності, які саме мотиви служать фундаментом її дій можна спробувати сформувати ефективну систему управління нею.

        Використання сучасних технологій – для ефективної підготовки здобувачів освіти застосовуються інноваційні технології, включаючи мультимедійні засоби, дистанційне навчання, інтерактивні платформи для виконання завдань.

        Профорієнтація та наставництво – важливою частиною освітньої діяльності є сприяння у виборі професійного шляху, забезпечення консультацій, підтримки у підготовці до майбутньої кар’єри.

        Позанавчальна діяльність – організація культурних та спортивних заходів, участь у професійних конкурсах, конференціях, що допомагає розвивати творчий потенціал та професійні якості здобувачів фахової передвищої освіти.

Педагогіка партнерства

        В основі педагогіки партнерства – формальне і неформальне спілкування, взаємодія та співпраця між викладачами, здобувачами освіти, батьками та громадою, які об’єднані спільними цілями та прагненнями є добровільними і зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат.

          Мова йде про модель державногромадського управління, яка упроваджується практично в усіх країнах світу де технологія управління коледжем побудована на реалізації чотирьох блоків: викладач, студент, батьки, громадянське середовище.

        Співпраця зі стейхолдерами – організація ярмарків вакансій, стажувань, зустрічей із представниками закладів дошкільної освіти, центрами освіти і піклування, інклюзивно-ресурсними центрами тощо.

Концепція національно – патріотичного виховання

         Виховання – важлива складова освітнього процесу. Тож наше завдання – не тільки дати здобувачам освіти  ґрунтовні знання за фахом, а й сформувати їх справжніми громадянами, патріотами України, фахівців з високими моральними якостями та дати знання й практичні навички, як виховувати підростаюче покоління у своїй майбутній професійній діяльності в умовах відбудови України після війни. Виконання завдань щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України якраз і сприяє цьому. Відповідно до Концепції національно-патріотичного виховання в системі освіти України серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають громадянсько-патріотичне, духовно-моральне, військово-патріотичне виховання як основні складові національно-патріотичного виховання.

Проєктування інформаційно-освітнього середовища відділення

        Важливим напрямком розвитку закладів фахової передвищої освіти  є проєктування інформаційно-освітнього середовища та забезпечення рівного доступу учасників до інформаційних, науково-методичних, матеріально-технічних та інших видів ресурсів з метою ефективного досягнення ними більш якісних результатів, формування єдиного освітнього простору на основі мережевих взаємозв’язків.

        Основна мета діяльності відділення – забезпечити підготовку конкурентоспроможних фахівців, які здатні адаптуватися до вимог сучасного ринку праці та сприяти розвитку своїх професійних компетентностей.

Основними  напрямками  діяльності  відділення є:

1) реалізація Державних стандартів освіти;

2) планування, організація та методичне забезпечення освітнього процесу;

3) здійснення профорієнтаційної роботи, сприяння працевлаштуванню випускників;

4) інтенсифікація освітнього процесу, впровадження новітніх освітніх технологій;

5) інтеграція освітнього процесу та майбутньої професійної діяльності здобувачів освіти, організація практик та контроль за їх проходженням;

6) допомога при формуванні органів студентського самоврядування, сприяння студентським організаціям у забезпеченні норм та нормативів соціально-побутових умов навчання та проживання у гуртожитку;

7) забезпечення культурного і духовного розвитку особистості, виховання осіб, які навчаються в академічних групах відділення, у дусі українського патріотизму і поваги до Конституції та Законів України, обраної професії;

8) удосконалення методів і форм виховної роботи із молоддю, посилення ролі кураторів у процесі виховання здобувачів освіти;

9) дотримання морально-етичних норм, створення атмосфери доброзичливості та взаємної поваги між усіма учасниками освітнього процесу.

        Однією з форм художньо-творчої діяльності здобувачів вищої освіти є художні колективи, які є візитівкою факультету: жіноча хорова капела «Соломія», керівник Назарій Давидовський (концертмейстер Наталія Бахчеван); мішана хорова капела «Mix Voices»  керівник Оксана Гаврилюк (концертмейстер Наталія Твердохліб); фольклорного ансамблю «Троїсті музики», керівник Віктор Черевко; вокальний ансамбль «Веселка», керівник Володимир Ковальчук; ансамбль бандуристів «Чарівні струни», керівник Євгенія Калашнюк; ансамбль баяністів «Гармонія», керівник Микола Сегеда;студія естрадного співу «Арт Нова», керівник Наталя Балинська; фольклорний гурт «Пацьорки», керівник Ванда Городецька. Всі колективи нагороджені почесним званням «народний аматорський колектив профспілок України».

         Навчання на  відділенні дає змогу випускникам працювати вчителями музики у загальноосвітніх школах, викладачами музичних шкіл та дитячих садків, керівниками музичних гуртків або культурних центрів.

         Також музично-педагогічне  відділення коледжу готує фахівців для роботи з дітьми дошкільного віку. Основною метою програми є підготовка майбутніх вихователів, які зможуть організовувати освітній процес у дитячих садках та інших закладах дошкільної освіти. Де  у всіх типах закладів дошкільної освіти при реалізації права дітей на дошкільну  освіту враховуються особливі  освітні потреби у навчанні і вихованні кожної дитини, у тому числі дітей з особливими освітніми потребами відповідно до принципів інклюзивної освіти.

072. “ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК”

КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОГО СТУПЕНЯ ФМБ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ

ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА ПІДГОТОВКИ ФМБ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ

РЕЦЕНЗІЇ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ

МИ ПРАЦЮЄМО НАД ЦИМ…