КАФЕДРА ШКІЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ, ПСИХОЛОГІЇ ТА ОКРЕМИХ МЕТОДИК

Кафедра шкільної педагогіки, психології та окремих методик утворена 1 вересня 2015 року. Сьогодні у її складі 7 осіб. Зокрема, кандидати педагогічних наук, доценти Л.М. Дровозюк, О.П. Яковліва; кандидати педагогічних наук І.Л. Бузенко, О.В. Майданик, О.В. Шевчук; викладачі І.В. Барщевська,   Д.М. Кузьминська. Очолює кафедру к.п.н., доцент Л.М. Дровозюк.

Кафедра  забезпечує реалізацію ОПП Початкова освіта підготовки бакалавра, викладання психолого-педагогічних освітніх компонентів та методик викладання мистецької і технологічної освітніх галузей для спеціальностей 013, 014, 012, 035. Реагуючи на нові вимоги до підготовки вчителя, оперативно вносяться зміни до ОПП, змісту навчальних програм.

Наукова робота зосереджена на дослідженні загальнокафедральної теми «Формування інноваційного освітнього середовища здобувачів освіти у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін». Результати досліджень відображено у навчально-методичних посібниках, методичних розробках, статтях. Наукова діяльність кафедри проєктується також на Раду молодих вчених коледжу, яку очолює член кафедри к.п.н. І. Л. Бузенко.

Сприятливе для здобувачів освіти середовище створюється шляхом партнерської взаємодії з ними, індивідуального підходу, дотримання принципу академічної доброчесності, використання  сучасних технологій та методів навчання і позанавчальної діяльності  (вебінари, квести, тренінги, майстер-класи, проєкти, рольові ігри, круглі столи та ін.).

Традиційно щороку проводяться педагогічні читання «Василь  Сухомлинський  і сучасна школа»,  відзначаються День науки, ювілеї  визначних педагогів (Б. Грінченка, Г. Сковороди, К.Ушинського, С. Русової), загальнодержавні пам’ятні дати і події.

З метою поширення сучасних психолого-педагогічних знань, удосконалення освітнього процесу, впровадження інноваційного педагогічного досвіду  проходить декада кафедри. Здобувачі освіти стають учасниками цікавих занять та позанавчальних заходів (майстер-класів з арт-терапії, писанкарства, тайм-менеджменту, нейрографіки, творчих  конкурсних програм, волонтерської діяльності).

У рамках педагогічної практики, обміну досвідом роботи, спілкування зі стейкхолдерами, участі у науково-практичних конференціях викладачів та здобувачів освіти, кафедра  співпрацює із закладами загальної середньої, вищої, позашкільної освіти (школи, музеї, бібліотеки Вінниці та області, Луцький педагогічний коледж, Барський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Михайла Грушевського, Уманський педагогічний університет ім. Павла Тичини, Український державний університет імені Михайла Драгоманова та ін.).

ФОТОГАЛЕРЕЯ

ДРОВОЗЮК ЛІДІЯ МИКОЛАЇВНА

ЗАВІДУВАЧ КАФЕДРИ

кандидат педагогічних наук, доцент
Освіта: Вінницький державний педагогічний інститут (спеціальність: історія, учитель історії та суспільствознавства, аспірантура зі спеціальності 13.00.01 – теорія та історія педагогіки). У 1998 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Освітня діяльність земств Правобережної України (1904-1920 рр.)». У 2002 р. присвоєно вчене звання доцента кафедри педагогіки.
Педагогічний стаж – 42 роки
Наукові інтереси: підготовка педагогічних кадрів, історія освіти Вінниччини.

Основні наукові праці:
Монографії:
Костянтин Дмитрович Ушинський: біля основ наукової педагогіки й народної школи. Київ: Видавничий дім «Простір», 2008.
Навчальні посібники:
Матеріали з історії освіти на Вінниччині у курсі історії педагогіки. Вінниця, 2013;
Обдарована дитина: кроки до розуміння і співпраці. Вінниця, 2013;
Основи науково-педагогічних досліджень: конспект лекцій. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня». 2022;
Сходинки до професії: порадник практиканта. Вінниця, 2017.
Статті:
Земська освіта як приклад успішної діяльності місцевого самоврядування. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2016. Вип. 1;
Софія Русова: дві святині – власна школа й власне військо. Історичний калейдоскоп. 2019. №1 (5);
Виховний потенціал творів українських письменників другої половини ХІХ – початку ХХ ст. Молодий вчений, 2020. № 3.1. (79.1.);
Софія Русова та земські освітяни з Поділля у боротьбі за українську школу. Софія Русова – предтеча нової української школи: зб. наук. праць за матеріалами ІY Всеукраїнської науково-практичної конференції 25-26 лютого 2021 р.;
Вимоги до особистості учителя: історико-педагогічний дискурс. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Особистісно-професійне становлення педагога в контексті інтеграції України в європейський освітній простір». Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського. 2022. (у співавторстві);
Інтеграція змісту освіти у школах України: історичний досвід. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2022. Вип. 3 (41);
Формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя в умовах педагогічного коледжу. Тези доповідей ІІІ міжнародної наукової конференції «Теоретичні та практичні аспекти формування освітнього простору: світовий та вітчизняний виміри». Львів, ЛНУ імені Івана Франка. 2023.


БАРЩЕВСЬКА ІННА ВОЛОДИМИРІВНА

викладач психолого-педагогічних дисциплін

Освіта. У 1990 р. закінчила Вінницьке педагогічне училище, у 2015 р. – Вищий навчальний заклад «Міжрегіональна Академія управління персоналом», спеціальність – «Психологія».

У 2017 р. закінчила магістратуру за спеціальністю «Педагогіка вищої школи», а у 2021 р. – аспірантуру за цією ж спеціальністю при ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України .
Наукові інтереси: освіта людей з особливими освітніми потребами, психодіагностика.

Основні наукові праці:
Навчально-методичні посібники:
Психодіагностика: навчально-методичний посібник для студентів. Вінниця, 2022
Психологія людей з особливими освітніми потребами : навчально-методичний посібник. Вінниця, 2022;
Візуалізація психологічних понять і процесів у контексті освітнього процесу. Вінниця, «Вінницька міська друкарня», 2022 р.
Статті:
Доцільність психодіагностики як науки в сучасному світі Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу, 2019. Вип.1;
Психолого-педагогічний супровід дітей із кризових сімей. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу, 2019. Вип.4;
Особливості діагностики та педагогічного супроводу дітей із синдромом Аспергера та СДУГ Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу, 2024. Вип.1.(45).


КУЗЬМИНСЬКА ДІНА МИКОЛАЇВНА

викладач педагогічних дисциплін

Освіта: Магістр, кваліфікація «Викладач педагогіки і методик початкової освіти, практичний психолог у закладах освіти» (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського). Магістр, кваліфікація «Психолог, викладач вищого навчального закладу» ( КЗВО «Вінницька академія неперервної освіти», 2020 р.). Здобувачка третього рівня вищої освіти (PhD) зі спеціальності 053 Психологія (Західноукраїнський національний університет).
Педагогічний стаж: 16 років.

Коло наукових інтересів: розвиток креативності та рефлексивності здобувачів вищої педагогічної освіти, основи ненасильницького спілкування учасників освітнього процесу.
Педагогічне кредо: «Доброзичливе ставлення до людей, компетентність і творчий підхід в роботі, постійний розвиток себе як особистості».
Основні наукові праці:
Навчальні посібники:
Особистість, яка вміє і хоче самостійно вчитися. Основи розумового виховання. Вінниця, 2018;
На допомогу практиканту: розробки виховних заходів у початковій школі. Вінниця, 2018;
Тренажер креативності майбутнього вчителя. Вінниця, 2023.
Статті:
Психологічні аспекти творчих здібностей студентів педагогічних закладів освіти. Психологічні засади розвитку, психодіагностики та корекції особистості в системі неперервної освіти. Вінниця. ТОВ «Твори». 2019;
Реалізація творчого підходу в освіті як психолого-педагогічна проблема. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2019. Вип. 4 (32);
Програма розвитку креативності майбутніх учителів початкових класів засобами настільних ігор. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2022. Вип. 3 (41);
Особистісна рефлексивність як психодуховний ресурс здобувача педагогічної освіти. Психосоціальні ресурси особистісного та соціального розвитку в епоху глобалізації. Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції, 4-5. 11. 2022 р. в 2 т. Тернопіль, 2022. Т.1;
Методологічні аспекти розвитку творчих здібностей педагогів. Психосоціальні ресурси особистісного та соціального розвитку в епоху глобалізації. Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції 3-4.11.2023 р. Тернопіль. 2023;
Ідея креативної рефлексивності та її психологічне обґрунтування. Психологія і суспільство. 2024. № 1. ( категорія Б)
Творча особистість майбутнього педагога як вимога сучасності. Особистість і суспільство: психосоціальні виміри ковітальної взаємодії. Матеріали. ІІ Всеукраїнської наук. – практ. конф. молодих учених. Тернопіль: ЗУНУ, 2024 р.;
Інноваційний підхід до розвитку творчих здібностей особистості студента. Психосоціальні ресурси особистісного та соціального розвитку в епоху глобалізації. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 01. 11. 2024 р. Тернопіль, 2024;
Рефлексивна організація процесу ухвалення рішень в юнацькому віці. Психологія і суспільство. 2024. № 2. (категорія Б). ( у співавторстві).





МАЙДАНИК ОЛЕНА ВАСИЛІВНА

кандидат педагогічних наук,
декан факультету педагогіки та фінансово-економічної діяльності

Викладач навчальних дисциплін: історія України та української культури; методика навчання громадянської та історичної освітньої галузі; теорія і методика розвитку критичного мислення
Освіта: У 1994 р. закінчила історичний факультет Львівського національного університету імені Івана Франка.
У 2017 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічному коледжі» за спеціальністю 13.00.04б – теорія та методика професійної освіти.
Педагогічний стаж: 26 років
Наукові інтереси: професійна підготовка майбутніх фахівців у педагогічному коледжі.

Основні наукові праці:
Навчальні посібники:
Роль і місце інтерактивних технологій у вивченні методики навчання предмета «Я у світі»: навчальний посібник. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2015. 156 с.;
Основи формування громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи: навчально-методичний посібник для студентів педагогічних коледжів. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2015. 216 с.;
Основи соціально-правового захисту особистості: Навчальний посібник. Вінниця: ВГПК, 2016. 156 с.;
Основи економічних знань: навчально-методичний посібник для студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2015. 188 с.;
Історія української культури: навчальний посібник. Вінниця : ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2022. 400 с.

Статті:
Діагностичний інструментарій сформованості громадянської компетентності майбутніх учителів початкової школи в педагогічному коледжі. Психолого-педагогічні проблеми сільської школи [Науковий вісник]. Умань, 2018. Вип. № 58. С. 250–260. ( у співавторстві);
Інноваційне навчання в контексті професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Київ, 2019. Вип. № 67. С. 69–73. ( у співавторстві)
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. Вип. № 33. Том 2. С. 231–238.
«Pedagogical conditions of civic competence formation of future primary school teachers in pedagogical college». Collective monograph PEDAGOGICAL AND PSYHOLOGICAL SCIENCES: REGULARITIES AND DEVELOPMENT TRENDS. Wloclawek, Poland. 2020 p.70-85. ( у співавторстві);
«Enhancing Analytical Thinking in Tertiary Students Using Debates». European Journal of Educational Research Volume 10, Issue 2, 879 – 889. URL: http://www.eu-jer.com/ ( у співавторстві);
Формування соціальної компетентності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки. Молодий вчений. №1.1. (113.1). січень 2023. С. 40–44;
Формування природничо-наукової картини світу у здобувачів початкової освіти в процесі вивчення інтегрованого курсу «Я досліджую світ». Veda a perspektivy. №9 [28], 2023. С. 131–142. ( у співавторстві);
Possibilities of using smart technologies in the higher education system for high-quality training of specialists. Revista Eduweb 2023. 17(4),165–182. URL: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.04.16 ( у співавторстві);
SOME ASPECTS OF IMPLEMENTING DISTANCE LEARNING METHODS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS. Scientific innovations and advanced technologies. (Series « Management and administration», Series «Law», Series «Economics», Series «Psychology», Series «Pedagogy»). Issue № 3(31), 2024.
URL :https://mail.google.com/mail/u/0/#inbox/FMfcgzGxSHgkpztTTRdZBPPtGHjcgXNx?projector=1&messagePartId=0.1( у співавторстві);
Підготовка майбутнього вчителя початкової школи до громадянського виховання молодших школярів. Вісник науково-методичних досліджень ВГПК. Вінниця. Випуск №1 (45). 2024. С. 18–22;
Імплементація STEM-освіти у процесі фахової підготовки майбутніх учителів. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. Вінниця: ТОВ «Друк плюс», 2024. Вип. 71. ( фахове видання категорії «Б») ( у співавторстві).





БУЗЕНКО ІРИНА ЛЕОНІДІВНА

кандидат педагогічних наук
викладає навчальні дисципліни: екологія, анатомія, ОБЖД

Освіта: Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, спеціальність «Біологія» (2013 р.). У 2018 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи в процесі професійної підготовки у педагогічних коледжах» за спеціальністю 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти.
Педагогічний стаж: 11 років.

Наукові інтереси: професійна освіта, підготовка фахівців у сфері фізичного виховання.
Основні наукові праці:
Навчально-методичні посібники:
Еколого-валеологічна компетентність майбутнього вчителя : навч.-метод. посібник. Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2018;
Безпека життєдіяльності та охорона праці: навч.-метод. посібник для студентів заочного відділення. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2017;
Біологія 7-9 класи. Дидактичні матеріали до курсу : Навчально-методичний посібник. Вінниця:ТОВ « Нілан ЛТД», 2014. (у співавторстві);
Актуальні проблеми гігієни та екології людини : навчальний посібник. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2014. ( успівавторстві);
Зошит для практичних робіт з основ загальної екології. Вінниця: ТОВ «Вінницька міська друкарня», 2017;
Зошит для практичних робіт з основ валеології. Вінниця: ТОВ «Друк», 2018.

Статті:
Формування екологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фахової підготовки. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр. Випуск 49. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2017;
Інноваційні педагогічні технології в діяльності викладача природничих дисциплін. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. Вип. 41. Вінниця, 2014. ( у співавторстві);
Екологічна та валеологічна компетентність у структурі професійно-педагогічної компетентності майбутнього вчителя. Проблеми освіти: зб. наукових праць. Інститут модернізації змісту освіти МОН України. Вип. 88. Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2018;
Формування еколого-валеологічної компетентності як педагогічна проблема. Вісник Черкаського університету. Серія :Педагогічні науки № 7. 2018;
Проблема формування екологічної компетентності майбутніх учителів. Zbior artykulow naukowych recenzowanych: Science,research, development. – Warszawa, Polska, 2018;
The formation of valeolegy ecological competence of the perconality as pedagogical problem. Wschodnioeuropejskie Czasopismo Naukowe (East European Scientific Journal). Warszawa, Polska, #3 (31).2018;
Еколого-валеологічна компетентність як особистісне утворення. Підготовка конкурентоздатних фахівців: виклики сучасності»: Зб. матер. Всеукраїнської наук.-практ. конференції. Кривий Ріг, 2018.





ШЕВЧУК ОЛЕКСАНДРА ВАЛЕРІЇВНА

кандидат педагогічних наук
Викладач навчальних дисциплін: педагогіка, етнопедагогіка, вікова психологія та педагогіка, основи педагогічної майстерності

Освіта: Магістр, викладач педагогіки і методики початкової освіти (Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010 р.); магістр «Психологія», Психологічна реабілітація (Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2022 р.); аспірантура при Інститут проблем виховання НАПН України (2018 р.); Програма багатоетапного навчання Кататимно-імажинативній психотерапії (Інститут розвитку символдрами та глибинної психології), 2023-2028 р.
У 2018 р. захистила кандидатську дисертацію на тему: «Формування екологічної поведінки учнів початкової школи засобами української етнічної культури» за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання.
Педагогічний стаж:14 років.
Наукові інтереси: екологічне виховання учнів початкових класів, етнопедагогіка, національна самосвідомість, психологічна травма, важкі емоційні переживання.
Педагогічне кредо: «Учитель не той, хто вчить, а той, у кого вчаться…»

Основні наукові праці:
Методичні посібники:
Екологічне виховання учнів початкової школи засобами української народної культури: Методичні рекомендації, розробки уроків і виховних заходів. Вінниця, 2014
Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів з курсу «Педагогіка». Вінниця, 2019.
Статті:
До кожного свята свої хлібенята ( робота з їстівним тістом у початкових класах: цікаво, екологічно). Початкова школа. 2018. № 6;
Специфіка формування екологічної поведінки в учнів початкової школи. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, досвід, проблеми: Збірник наукових праць. 2018. № 51;
Використання української етнічної культури у формуванні екологічної поведінки дітей 6-8 річного віку. Zbior artykulov naukowych recenzovanych :Science, research, development. Warszawa. 2018;
Основні детермінанти екологічної поведінки учнів початкової школи. Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал. Матеріали звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України за 2016 р. Вип. 5;
Результативність формування екологічної поведінки учнів початкової школи засобами української етнічної культури.Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал. Матеріали звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України за 2017 р. Вип. 6;
Нова українська школа і традиційна етнокультура. Соціально-економічний та гуманітарний контекст розвитку суспільства : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. Т.1. 2018 р. ( у співавторстві)
Теоретичні аспекти поняття «екологічна поведінка молодших школярів» Multidisciplinary scientific notes. Theory, history and practicl. Едмонтон, Канада. 1-4 листопада 2022;
Особистісні чинники екологічно-деструктивної поведінки молодших школярів. Analysis of modern ways of development of science and scientific discussions. Bilbao, Spain. International Science Group. 2022.



ЯКОВЛІВА ОЛЕНА ПАВЛІВНА

кандидат педагогічних наук, доцент,
доцент кафедри шкільної педагогіки, психології та окремих методик

Освіта: Вінницьке медичне училище ім. академіка Д. К. Заболотного (1977р.); Вінницький педагогічний інститут, філологічний факультет (1989 р.); аспірантура при Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського (1998 р.); факультет практичної психології Вінницького обласного інституту післядипломної освіти педагогічних працівників (2003 р.). У 2002 р. захистила кандидатську дисертацію на тему «Формування комунікативних умінь майбутніх учителів у процесі виховної роботи в оздоровчих таборах» за спеціальністю 13.00.07 – теорія і методика виховання.
Науково-педагогічний стаж: 34 роки
Наукові інтереси: підготовка вчителя в закладах педагогічної освіти

Основні наукові праці:
Навчально-методичні посібники:
Загальна психологія: Навчально-методичний посібник для студентів усіх спеціальностей. Вінниця, 2017.
Статті:
Психолого-педагогічний аналіз кліпового мислення як феномена сучасності. Академічні візії. 2023. N 17. (фахове видання, категорія Б);
Мотивація волонтерської діяльності студентської молоді під час війни. Наукові перспективи. Серія «Психологія». Вип. N 3 (33). 2023. (фахове видання, категорія Б).
Процес спілкування як умова розвитку комунікативних умінь майбутніх психологів. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору.YІІІ (68 т.). Київ: Генеза, 2016;
Застосування дидактичних ігор у процесі формування пізнавальної діяльності молодших школярів. International scientific conference. Curreht issues and problems of social sciences – Kielce, 2016
Спілкування як умова розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. 2017. вип. №4 (24);
Особливості тривожності учнів молодшого шкільного віку. Збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Луцьк, 2018;
Формування когнітивної діяльності учнів початкової школи у процесі ігрової терапії. Вісник науково-методичних досліджень Вінницького гуманітарно-педагогічного коледжу. Випуск 1 (33). Вінниця 2020;
Тези до конференцій:
Особливості психофізіологічних якостей студентів. VІ Міжнародна науково-практична конференція ” Scientific directions of educational activity “. Осака, Японія – 2023 (1.
Комунікативна компетентність як професійно важлива особистісна якість майбутнього вчителя. ХІ Міжнародна науково-практична конференція “Актуальні проблеми навчання педагогічним методам”, Відень, Австрія. 2022 р.
Умови розвитку комунікативних умінь майбутніх учителів. ІV Міжнародна науково – практична конференція “Сучасні виклики суспільства та шляхи їх подолання”. Таллін, Естонія (30 січня- 2 лютого 2024.





РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПЕДАГОГІКА” (21-Ш(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПЕДАГОГІКА” (33-Ф(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПЕДАГОГІКА” (21-22-Ф(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПЕДАГОГІКА” (11-12-Філ(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПСИХОЛОГІЯ” (11-12-Філ(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ” (21-Ш(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ВАЛЕОЛОГІЯ З ОСНОВАМИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ”(11-Ф(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “АНАТОМІЯ”(11-Ф(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ТА АДАПТИВНА ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА”(33-Ф(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “БЖД ТА ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ”(11-Ш(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ІСТОРІЯ УКРАЇНИ ТА УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ”(11-Ш(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ТЕХНОЛОГІЙ”(11-Ш(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ОСНОВИ ПСИХОДІАГНОСТИКИ”(11-Ш(б))

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПСИХОЛОГІЯ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ І СПОРТУ “

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО З МЕТОДИКОЮ НАВЧАННЯ”

РОБОЧА ПРОГРАМА ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА “ПЕДАГОГІКА З ОСНОВАМИ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ”