ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

ЦИКЛОВА КОМІСІЯ ВИКЛАДАЧІВ ДОШКІЛЬНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Від педагога залежить, чим стане серце дитини – ніжною квіткою чи засушеною корою. Заповітна мрія кожного мислячого педагога – щоб серце вихованця було чутливим до кожного слова вихователя, щоб дитяча душа відгукнулась, мов ніжна струна, на тонку музику його душі.

В. О. Сухомлинський

Голова комісії : Клименко О. Ф.

Секретар комісії : Бевз В. В.

E-mail: vb22021988@gmail.com

Циклова комісія викладачів дошкільних психолого-педагогічних дисциплін, яка була створена в 1979 році, працює за єдиним планом освітньо-виховної і науково-методичної роботи коледжу.

Починаючи з 2001 р., комісію очолює Клименко Ольга Федорівна, спеціаліст вищої категорії, викладач-методист, відмінник освіти України, нагороджена знаком «Софія Русова».

Проблема, над якою працює комісія : «Інноваційне освітнє середовище – складова формування професійної компетентності  майбутніх  фахівців  дошкільної галузі».

У підготовці майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти викладачі циклової комісії дошкільних психолого-педагогічних дисциплін застосовують інноваційні форми і методи навчання, спрямовані на розвиток професійних компетенцій, критичного мислення та творчих здібностей здобувачів освіти. Серед таких методів особливе місце займають інтерактивні заняття, проєктна діяльність, моделювання педагогічних ситуацій, а також методи кооперативного навчання, які дозволяють майбутнім педагогам активно залучатися до освітнього процесу, розвивати навички командної роботи та ефективної комунікації.

Важливим елементом підготовки є також використання інформаційно-комунікаційних технологій, що відкривають нові можливості для вдосконалення освітнього процесу, зокрема, за рахунок впровадження дистанційного навчання та мультимедійних ресурсів. Такий підхід дозволяє майбутнім педагогам освоювати сучасні інструменти, які сприяють більш ефективному навчанню дітей дошкільного віку.

У підсумку, інноваційні форми і методи навчання у підготовці майбутніх педагогів не лише підвищують якість їхньої освіти, а й формують в них мотивацію до саморозвитку та підвищують їхню готовність до професійної діяльності у сучасних умовах.

Викладацький склад комісії характеризується  високим інтелектуальним рівнем та сучасним мисленням, накопиченим досвідом навчання та виховання здобувачів освіти, що дає можливість забезпечувати професійну підготовку й моральний розвиток майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти.

Свою діяльність циклова комісія здійснює відповідно до Законів України «Про освіту», «Про вищу освіту», Конституції України, Статуту закладу, інших документів чинного законодавства у сфері вищої освіти.

Стратегія циклової комісії викладачів дошкільних психолого-педагогічних дисциплін у галузі освітньої діяльності передбачає пошук оптимального співвідношення європейських підходів, цінностей в освіті та вітчизняних традицій підготовки фахівців дошкільної освіти, реалізацію принципів відповідності міжнародним стандартам якості вищої освіти в поєднанні з постійним процесом підвищення професійних компетентностей науково-педагогічних працівників.

В освітньому процесі викладачами циклової комісії застосовуються нові інтерактивні освітні підходи, технології, програмні продукти та джерела інформаційного забезпечення. Крім безпосереднього викладання для здобувачів освіти низки освітніх компонентів, спрямованих на формування загальних та фахових компетентностей та результатів навчання, поступово впроваджуються в освітній процес дистанційного викладання інформаційні технології та платформи для проведення відеоконференцій (корпоративні Zoom, Google Meet), повністю забезпечується освітній процес в дистанційному режимі (використання корпоративної платформи Google Work Space, зокрема Class Room, для забезпечення виконання здобувачами освіти практичних, індивідуальних, творчих завдань, а також необхідними навчальними та методичними матеріалами з окремих дисциплін).

Все це спрямоване на формування навичок у здобувачів освіти, що дозволять їм підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці, підготувати їх до вирішення складних управлінських завдань в умовах невизначеності та управління ризиками, ефективно управляти організацією  та планувати свій час, адекватно реагувати на сучасні виклики для забезпечення сталого розвитку суспільства.

Робота циклової комісії ґрунтується на принципах: науковості, саморозвитку, гуманізму, патріотизму, демократизму, академічної доброчесності, академічної свободи, академічного наступництва; забезпечення якості освітньої діяльності, єдності навчання, виховання та розвитку, інтеграції з ринком праці; колегіальності та гласності обговорення питань і прийняття рішень, що належать до її компетенції; персональної і колективної відповідальності.

Викладачі циклової комісії активно співпрацюють із КЗВО «Вінницька академія безперервної освіти», Вінницькою обласною універсальною науковою бібліотекою імені К. А. Тімірязєва, Вінницькою центральною міською бібліотекою імені І. В. Бевза, Вінницькою обласною бібліотекою для дітей імені І. Я. Франка, Вінницьким літературно-меморіальним музеєм Михайла Коцюбинського; Вінницьким державним педагогічним університетом імені Михайла Коцюбинського, Вінницьким інститутом Університету «Україна», Уманським державним педагогічним університетом імені П. Тичини, Національним педагогічним університетом імені М. П. Драгоманова, Київським університетом імені Бориса Грінченка, Хмельницькою гуманітарно-педагогічною академією, Вінницьким технічним фаховим коледжем, відокремленим структурним підрозділом «Педагогічний фаховий коледж Львівського національного університету імені Івана Франка», Комунальним закладом вищої освіти «Барський гуманітарно-педагогічний коледж імені Михайла Грушевського», Комунальним закладом «Уманський гуманітарно-педагогічний фаховий коледж імені Т. Г. Шевченка Черкаської обласної ради»; закладами дошкільної освіти міста Вінниці та Вінницької області; інклюзивно-ресурсними центрами міста Вінниці; Вінницької обласною станцією юних натуралістів; Вінницькими центрами розвитку дитини; Вінницькими громадськими організаціями.

Зазначені фактори впливають на подальший розвиток циклової комісії, зміцнення та зростання її потенціалу шляхом удосконалення структурно-функціональної організації, підвищення кваліфікації педагогічних та науково-педагогічних працівників, поглиблення наукової та науково-методичної роботи, оптимізації освітнього процесу за умов воєнного стану, інтеграцію науково-педагогічних працівників у європейське наукове середовище.

КЛИМЕНКО ОЛЬГА ФЕДОРІВНА

ГОЛОВА ЦИКЛОВОЇ КОМІСІЇ

Викладач методики формування елементарних математичних уявлень

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Відмінник освіти України, нагороджена знаком «Софія Русова».

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 47 років, в колективі 35 років.

Освіта:  Бельцький державний педагогічний інститут імені А. Руссо, 1989 р., кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка.

Сфера професійних інтересів. Вивчає  особливості формування у дітей з вадами зору понять про число, лічбу, обчислювальну діяльність; працює над створенням комп’ютерних тестів з методики формування елементарних математичних уявлень.

Нагороди, почесні звання: Почесна грамота МОН (2007); Нагрудний знак «Софія Русова» (2010); диплом учасника загальноукраїнського проекту «В Україні жіноче обличчя» та медаль «Чарівна сила України» (2012); Почесна грамота Управління освіти і науки Вінницької ОДА (2012); Почесна грамота Управління освіти і науки Вінницької ОДА (2013); грамота профспілок (2013); Подяка МОН України Ради директорів ВНЗ  І-ІІ р. а. Він. обл. (2015).

Творче кредо: Чим більше я людину поважаю, тим більше я від неї вимагаю.


БЕВЗ ВАЛЕНТИНА ВАСИЛІВНА

Викладач дошкільних психолого-педагогічних дисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Відмінник освіти України.

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 42 роки, в колективі 36 років.

Освіта:  Київський державний педагогічний інститут імені О. М. Горького, 1988 р., кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка. 

Сфера професійних інтересів. Вивчає сучасні підходи до організації ігрової діяльності дошкільників.

Нагороди, почесні звання: Знак «Відмінник освіти України» (2011); Почесна грамота Департаменту освіти і науки Вінницької ОДА (2014); Почесна грамота ВГПК (2015); грамота Департаменту освіти Вінницької міської ради (2016).

Творче кредо: Зірки запалюють не ті хто вміють, а ті хто прагнуть.


ПАВЛЮК ЛАРИСА ПЕТРІВНА

Викладач методики фізичного виховання

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 27 років.

Освіта: Уманський державний педагогічний інститут імені П. Г. Тичини, 1997 р., кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка.

Сфера професійних інтересів. Працює над проблемою використання комп’ютерних технологій на заняттях з методики фізичного виховання та організацією нетрадиційних занять з фізичного виховання в ЗДО.

Нагороди, почесні звання: Грамота  МОН (2004); грамота  ВГПК (2013); Почесна грамота Департаменту освіти і науки ОДА (2013, 2014); грамота МОН Ради директорів Вінницької області (2013).

Творче кредо: Не відкладай на завтра те, що можеш зробити сьогодні.


ПАСІКОВА НАТАЛІЯ ІВАНІВНА

Викладач методики розвитку мовлення

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Відмінник освіти України, нагороджена знаком «Антон Макаренко».

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж52 роки, в колективі 45 років.

Освіта: Ровенський державний педагогічний інститут імені Д. З. Мануїльського, 1976 р., кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка. 

Сфера професійних інтересів. Працює над вивченням модернізації форм і методів навчання у контексті кредитно-модульної системи.

Нагороди, почесні звання: Знак «Відмінник освіти України» (1988р.), «Антон Макаренко» (2006р.).

Творче кредо: Кожна людина варта рівно стільки, на скільки вона сама себе оцінює.


РАТОВСЬКА ГАЛИНА ФЕЛІКСІВНА

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Відмінник освіти України, нагороджена знаком «Антон Макаренко».

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 53 роки, в колективі 40 років.

Освіта: Ровенський державний педагогічний інститут імені Д. З. Мануїльського, 1976 р., кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка. 

Сфера професійних інтересів. Вивчає використання народних традицій в патріотичному вихованні дітей дошкільного віку.

Нагороди, почесні звання: Знак «Відмінник освіти України» (1996р.), «Антон Макаренко» (2006р.); гр. УОН (2010р.).

Творче кредо: Щоб дати дитині іскорку знань, педагогу потрібно ввібрати ціле море світла.


СНІЖКО ВАЛЕНТИНА БОРИСІВНА

Викладач дошкільних психолого-педагогічних дисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: старший викладач.

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 45років, в колективі 30 років.

Освіта: Київський державний педагогічний інститут імені О. М. Горького, 1984 р., кваліфікація – викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка. 

Сфера професійних інтересів. Вивчає використання нестандартних форм роботи в процесі викладання основ педагогічної майстерності.

Нагороди, почесні звання: Грамота МОН (2006); грамота УОН ОДА (2007, 2009).

Творче кредо: Мистецтво виховувати – це мистецтво любити і розумом, і серцем.


РУДА ТЕТЯНА ВІКТОРІВНА

Методист коледжу.

Викладач дошкільних психолого-педагогічних дисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Відмінник освіти України, нагороджена знаком «Антон Макаренко».

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 35 років, в колективі 35 років.

Освіта: Бельцький державний педагогічний інститут ім. А. Руссо, кваліфікація «Викладач дошкільної педагогіки, психології. Методист дитячого садка», 1989 рік; Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія. Ступінь вищої освіти – магістр, спеціальність «Дошкільне виховання», кваліфікація – Магістр дошкільної освіти, викладач дошкільної педагогіки і психології, 2010 рік.

Сфера професійних інтересів. Актуальні проблеми дошкільної освіти в сучасному освітньому просторі.

Нагороди, почесні звання: відзнака Міністерства освіти і науки України «Відмінник освіти України», «Антон Макаренко», Почесні грамоти Міністерства освіти і науки України, Почесні грамоти Вінницької обласної державної адміністрації та обласної Ради, Президії федерації профспілок Вінницької області, у 2016 році занесена до книги «Твої імена, Україно».

Творче кредо: Роби свою справу і пізнаєш самого себе.


ФЕДЧИШИНА ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА

Заступник декана факультету дошкільної освіти  та музичного мистецтва.

Викладач дошкільних психолого-педагогічних дисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Педагогічне звання: викладач-методист.

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 23 роки, в колективі 18 років.

Освіта: Училище Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла  Коцюбинського, спеціальність «Початкова освіта», 1999 р. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, спеціальність «Початкова освіта», 2001 р. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, спеціальність «Педагогіка вищої школи», 2003 р. Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини, спеціальність «Педагогіка вищої школи», 2003 р. Уманський державний педагогічний університет імені П. Тичини, спеціальність «Дошкільна освіта», 2012 р.

Сфера професійних інтересів. Педагогічні умови використання ІКТ у процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта». Перспективний науковий проєкт: Структурно-функціональна модель професійної підготовки майбутніх вихователів в умовах використання ІКТ.  Гармонізація традиційних та інформаційно-комунікаційних технологій у процесі фахової підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю «Дошкільна освіта».

Нагороди, почесні звання: Подяка Департаменту освіти і науки Вінницької обласної військової адміністрації, 2024 р. Подяка Міністерства освіти і науки України, 2019 р. Почесна грамота Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за вагомі здобутки у дослідженні проблем теорії і методики освіти, 2019 р. Подяка Вінницького обласного гуманітарно-педагогічного коледжу за креативний підхід та реалізацію творчого проєкту, 2018 р. Грамота Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського за активну участь у впровадженні наукових досліджень, 2017 р. Подяка Вінницького обласного гуманітарно-педагогічного коледжу з нагоди Дня дошкілля, 2017 р. Грамота Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, Вінницької обласної станції юних натуралістів за плідну і творчу співпрацю у справі екологічного виховання студентської молоді, 2016 р. Подяка Департаменту освіти і науки Вінницької облдержадміністрації, 2015 р. Нагрудний знак «За заслуги ІІІ ступеня», 2015 р.

Творче кредо: Ідеалом сучасного навчання є особистість з гнучким розумом, з повноцінними розвинутими  потребами до пізнання та самостійності дії, з певними орієнтувальними навичками і творчими здібностями, умінням учитися протягом всього життя.


ХОМІЦЬКА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Викладач дошкільних психолого-педагогічних дисциплін

Кваліфікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії.

Стаж педагогічної роботи: загальний стаж 20 років, в колективі 11 років.

Освіта: Державний вищий навчальний заклад «Університет менеджменту освіти», м. Київ. Ступінь вищої освіти – магістр, спеціальність «Педагогіка вищої школи», кваліфікація «Викладач університетів та вищих навчальних закладів», 2013 р. Вінницький обласний комунальний гуманітарно-педагогічний коледж. Ступінь вищої освіти – бакалавр, спеціальність «Дошкільна освіта», кваліфікація «Вихователь дитячого садка, вихователь-методист», 2013 р. Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. Ступінь вищої освіти – спеціаліст, спеціальність «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів», 2003 р.
Училище Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Ступінь освіти – молодший спеціаліст, спеціальність «Початкове навчання», кваліфікація «Вчитель початкових класів, вчитель іноземної мови початкових класів», 1999 р.

Сфера професійних інтересів. Здійснення досліджень у галузі інноваційних освітніх методик і технологій. Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання у навчальний процес. Професійно-особистісне самовдовконалення. Особливості дітей дошкільного віку. Шляхи налагодження взаємозв’язку та взаємодії батьків з вихователями щодо виховання та навчання дошкільнят. Гуманістичні цінності та їх формування у дітей дошкільного віку.

Нагороди, почесні звання: Почесна грамота Департаменту освіти і науки Вінницької обласної військової адміністрації, 2024 р.

Творче кредо: Створити таку атмосферу освітнього простору, де б хотілося здобувати знання не механічно, а із задоволенням.


22-Д ПРОГРАМИ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ, ЩО ФОРМУЮТЬ ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 4. ІНОЗЕМНА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 5. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 6. АНАТОМІЯ, ФІЗІОЛОГІЯ, ГІГІЄНА ТА ОСНОВИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 8. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ І ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА ОСНОВИ ФІЛОСОФСЬКИХ ЗНАНЬ (ФІЛОСОФІЯ. РЕЛІГІЄЗНАВСТВО)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА УКРАЇНСЬКА МОВАВ (ЗА ПРОФ. СПРЯМУВАНННЯМ)


22-Д ПРОГРАМИ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ, ЩО ФОРМУЮТЬ СПЕЦІАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 9. ПСИХОЛОГІЯ. ОК 9.1. ПЕДАГОГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 9. ПСИХОЛОГІЯ. 9.2. ПСИХОЛОГІЯ (ЗАГАЛЬНА, ДИТЯЧА)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 10. ПЕДАГОГІКА. 10.1. ПЕДАГОГІКА (ЗАГАЛЬНА, ДОШКІЛЬНА) ТА ОСНОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 10. ПЕДАГОГІКА. 10.2. СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СПІВПРАЦІ З РОДИНАМИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 10. ПЕДАГОГІКА.ОК 10.3. ОСНОВИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 11. ДОШКІЛЬНА ЛІНГВОДИДАКТИКА. ОК 11.1. ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ Д.В. З ОСНОВАМИ КУЛЬТУРИ І ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 11. ДОШКІЛЬНА ЛІНГВОДИДАКТИКА. ОК 11.2 МЕТОДИКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ І НАВЧАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГРАМОТИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 12. ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. ОК 12.1 МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 12. ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 12.2 МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОСПОНЕНТА 12. ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. ОК 12.3. ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВА І МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 12 ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. ОК 12.4. МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 12. ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. ОК 12.5. МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 13. ОК 13.2. РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ТА ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ПЕРЕДШКІЛЬНОГО ВІКУ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 14. ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ТА ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ


41-Д, ПРОГРАМИ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ, ЩО ФОРМУЮТЬ ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 1. ОСНОВИ ФІЛОСОФСЬКИХ ЗНАНЬ (ФІЛОСОФІЯ, РЕЛІГІЄЗНАВСТВО)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 3 УКРАЇНСЬКА МОВАВ (ЗА ПРОФ. СПРЯМУВАННЯМ)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 4. ІНОЗЕМНА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 5. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 6. АНАТОМІЯ, ФІЗІОЛОГІЯ, ГІГІЄНА ТА ОСНОВИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТА 7 ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 8 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ І ОХОРОНА ПРАЦІ В ГАЛУЗІ


41-Д , ПРОГРАМИ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТІВ, ЩО ФОРМУЮТЬ СПЕЦІАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ВСТУП ДО СПЕЦІАЛЬНОСТІ (ТЕХНОЛОГІЇ)

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК РИТМІКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 9 ПСИХОЛООГІЯ. 9.2. ДИТЯЧА ПСИХОЛОГІЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 9. ПСИХОЛОГІЯ. 9.3 ПЕДАГООГІЧНА ПСИХОЛОГІЯ ІЗ ПСИХОЛОГІЄЮ ТВОРЧОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 10. ПЕДАГОГІКА. 10.1. ПЕДАГОГІКА (ЗАГАЛЬНА, ДОШКІЛЬНА) ТА ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 11. ДОШКІЛЬНА ЛІНГВОДИДАКТИКА. 11.1. ЛІТЕРАТУРА ДЛЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСНОВАМИ КУЛЬТУРИ І ТЕХНІКИ МОВЛЕННЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 12 ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 12.2 МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ЕЛЕМЕНТАРНИХ МАТЕМАТИЧНИХ УЯВЛЕНЬ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 12 ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 12.5 МЕТОДИКА МУЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 12. ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ, 12.1. ОСНОВИ ПРИРОДОЗНАВСТВАВ І МЕТОДИКА ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПРИРОДОЮ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 12. ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. 12.3. МЕТОДИКА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 13. РОЗВИТОК ЗДІБНОСТЕЙ ТА ТВОРЧОСТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ 13.2. ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 14. ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ТА ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК РИТМІКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК. 10 ПЕДАГОГІКА. 10.2. СІМЕЙНА ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СПІВПРАЦІ З РОДИНАМИ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК. 12 ФАХОВІ МЕТОДИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ.12.4. МЕТОДИКА ОРГАНІЗАЦІЇ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДІТЕЙ

РОБОЧА ПРООГРАМА ОК 10. ПЕДАГОГІКА. 10.3. ОСНОВИ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ


ПРОГРАМИ ПРАКТИКИ

ПРОГРАМА ОК 15 ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА

РОБОЧА ПРОГОРАМА ОК 15. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА. 15.4. ПЕРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 15. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА. СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ПРОБГНА ПРАКТИКА В ГРУПАХ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 15. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА. СПОСТЕРЕЖЕННЯ І ПРОБНА ПРАКТИКА В ГРУПАХ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

РОБОЧА ПРОГРАМА ОК 15.ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА. 15.2. ЛІТНЯ ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА


ПРОГРАМА ДЕК

ПРОГРАМА КОМПЛЕКСНОГО ДЕРЖАВНОГО ЕКЗАМЕНУ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 012 ДОШКІЛЬНА ОСВІТА ОПС ФАХОВИЙ МОЛОДШИЙ БАКАЛАВР


ДОГОВІР ПРО СПІВПРАЦЮ (МІЖНАРОДНИЙ ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ)

ДОГОВІР ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО (ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ)

ДОГОВІР ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО (ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТУСА)

ДОГОВІР ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО (КЗ “ЦЕНТР ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ“)

ДОГОВІР ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО (ЛУЦЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ КОЛЕДЖ)

ДОГОВІР ПРО СПІВРОБІТНИЦТВО (НАЦІОНАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ УНІВЕРСИТЕТ)

МЕМОРАНДУМ ПРО СПІВПРАЦЮ ТА ПАРТВЕРСТВО (КУ ІРЦ №1)

УГОДА ПРО СПІЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ (ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ)

УГОДА ПРО СПІЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ (УМАНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГООГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ПАВЛА ТИЧИНИ)

УГОДА ПРО ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВПРАЦЮ З ДНЗ №6 ВМР

УГОДА ПРО ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВПРАЦЮ З ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ “БЮРО ІНСТИТУЦІЙНОГО РОЗВИТКУ”

УГОДА ПРО ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВПРАЦЮ З КУ “ЦПРПП ВМР”

УГОДА ПРО ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВПРАЦЮ З ЗДО №24 ВМР

УГОДА ПРО ПАРТНЕРСТВО ТА СПІВПРАЦЮ З ПО ЗДО “БЕЙБІ-БЕСТ”


Анкетування роботодавців

Анкета-опитування для здобувачів фахової передвищої щодо академічної доброчесності

Обсяг освітньої програми у структурі загального навантаження здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, ОПС фаховий молодший бакалавр

Форми контрольних заходів на ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)

Анкетування щодо задоволеності ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр)

Адаптація першокурсників (фахові молодші бакалаври «Дошкільна освіта»)

Анкета-опитування для здобувачів фахової передвищої щодо академічної доброчесності

Анкета щодо окремих аспектів професійної діяльності викладача

АНКЕТУВАННЯ “ОЦІНЮВАННЯ ВИКЛАДАННЯ ОК”


РЕЗУЛЬТАТИ АНКЕТУВАННЯ

Результати анкетування “Адаптація першокурсників ФМБ 012 “

Результати анкетування “Анкета-опитування для здобувачів фахової передвищої щодо академічної доброчесності “

Результати анкетування “Анкетування роботодавців “

Результати анкетування “Анкетування щодо задоволеності ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр) “

Результати анкетування “Обсяг освітньої програми у структурі загального навантаження здобувачів освіти спеціальності 012 Дошкільна освіта, ОПС фаховий молодший бакалавр “

Результати анкетування “Результати опитування здобувачів освіти щодо задоволеності ОПП спеціальності 012 Дошкільна освіта ОПС фаховий молодший бакалавр “

Результати анкетування “Форми контрольних заходів на ОПП Дошкільна освіта (фаховий молодший бакалавр) “