ІНФОРМАЦІЯ ПРО НАУКОВУ, ВИДАВНИЧУ ДІЯЛЬНІСТЬ; СТАЖУВАННЯ ТА ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ МИСЛІЦЬКОЇ Н.А.

ДОСВІД ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ:

  • з 1999 року по 2001 рік працювала у СЗОШ №34 м. Вінниці на посаді учителя фізики.
  • у 2002 році закінчила магістратуру у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського на фізико- математичному факультеті за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Фізика», диплом з відзнакою.
  • з 2003 по 2006 р. навчалась в аспірантурі у Національному педагогічному університеті імені Михайла Драгоманова (м.Київ).
  • з 2003 р. про 2021 р. – працювала на кафедрі фізики і методики навчання фізики, астрономії у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського на посадах асистента, старшого викладача, доцента, професора.
  • з 2021 року по теперішній час – завідувач кафедри науково-природничих та математичних дисциплін Комунального закладу вищої освіти «Вінницький гуманітарно-педагогічний коледж»
    Член галузевої комісії ІІ туру Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з галузей і спеціальностей (м.Умань). Працювала у складі журі Всеукраїнської студентської олімпіади з фізики (м.Київ). Понад 10 років – член журі обласної учнівської олімпіади з фізики.
    Офіційний опонент – 3-х докторських та 6-ти кандидатських дисертацій. У 2021 році – голова разової спеціалізованої вченої ради захисту дисертації на здобуття ступеня доктора філософії у Вінницькому державному педагогічному університеті імені Михайла Коцюбинського.
  • ОСНОВНІ НАУКОВІ ПРАЦІ:
    Авторка / співавторка понад 200 наукових і навчально-методичних праць, серед яких основними є:
    ВИДАННЯ, ЩО ВНЕСЕНІ ДО МІЖНАРОДНОЇ НАУКОМЕТРИЧНОЇ БАЗИ SCOPUS ТА WEB OF SCIENCE
  1. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Слободянюк І.Ю. Електронний навчально-методичний комплекс з фізики для учнів класів суспільно- гуманітарного напряму// Інформаційні технології і засоби навчання, 2019, Том 74, №6. С. 43-55. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v74i6.3164
  2. Заболотний В.Ф., Слободянюк І.Ю., Мисліцька Н.А. Дидактичні можливості використання веб-орієнтованих технологій під час навчання фізики в класах гуманітарного профілю. Інформаційні технології і засоби навчання. 2018. Том 65. №3. С. 53-65. URL: https://doi.org/10.33407/itlt.v65i3.2074.

СТАТТІ У НАУКОВИХ ФАХОВИХ ВИДАННЯХ УКРАЇНИ:

  1. Мисліцька Н.А., Слободянюк І.Ю., Заболотний В.Ф. Мобільні застосунки в системі засобів розвитку дослідницьких компетентностей учнів Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / Кам.-Под. націон. ун-т імені Івана Огієнка. Вип. 30: Проблеми сучасних науково-освітніх трансформацій у підготовці фахівців природничо-математичного профілю. 2024. С.148-152.
  2. Демкова В.О., Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф. Електронний навчально- методичний комплект «Природничі науки в педагогічних університетах: лабораторний експеримент з фізики в хмаро орієнтованому середовищі» // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету ім.І.Огієнка, Кам.-Под., Вип.27, 2021, С.96-100.
  3. Демкова В. О., Мисліцька Н.А. Вивчення ізопроцесів з використанням віртуальних симуляторів. / Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Теорія та методика навчання природничих наук. Вінниця, 2021. С. 50-61.
  4. Мисліцька Н. А. Підвищення мотивації до навчання фізики на основі використання історичного компоненту засобами інформаційного освітнього середовища //Інноваційна педагогіка, 2020, Вип.22. Т.2. С. 34-37.
  5. Мисліцька Н.А., Колесникова О.А., Заболотний В.Ф., Семенюк Д.С. Дидактичний потенціал технології мобільного навчання. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. Вип. 22. Киів-Вінниця: ТОВ «Планер», 2020. С.284-288.
  6. Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф., Колесникова О.А., Семенюк Д.С. Психолого-соціальні характеристики сучасних учнів як суттєвий чинник реалізації STEM-освіти. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / Кам.-Под. націон. ун-т імені Івана Огієнка. Вип. 25: Управління інформаційно-навчальним середовищем як концептуальна основа результативності фізико-технологічної освіти. 2020. С.148-152.
  7. Слободянюк І.Ю., Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф., Колесникова О.А. Використання хмаро орієнтованих технологій в умовах дистанційного навчання. Науковий журнал: Фізико-математична освіта, 2020, Вип.1(23). С. 78-82. URL: https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/
  8. Мисліцька Н.А., Колесникова О.А., Заболотний В.Ф.Формування пізнавальних універсальних навчальних дій учнів у процесі домашньої експериментальної діяльності з фізики //Інноваційна педагогіка, 2019, Вип.14. Т.1. С. 87-91. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/14-1-ukr
  9. Мисліцька Н.А., Колесникова О. А., Заболотний В. Ф. Використання цифрової лабораторії Nova-5000 в системі засобів демонстраційного фізичного експерименту. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / Кам.-Под. націон. ун-т імені Івана Огієнка. Вип. 25: Управління інформаційно-навчальним середовищем як концептуальна основа результативності фізико-технологічної освіти. 2019. С.130-134.
  10. Колесникова О.А., Мисліцька Н.А., Семенюк Д.С. Використання технології BYOD для формування експериментальних знань та умінь учнів з фізики: Науковий журнал: Фізико-математична освіта, 2019, Випуск 2(20). С. 48-53. URL: https://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/publ/2-1-0-508
  11. Мисліцька Н.А., Семенюк Д.С., Колесникова О.А. Мобільне навчання в системі сучасних методичних підходів до організації і проведення учнями фізичних досліджень: Наукові записки Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки №183, 2019. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/ix-mizhnarodna-naukovo- praktychna-onlain-internet-konferentsiia
  12. Заболотний В.Ф., Слободянюк І.Ю., Мисліцька Н.А. Використання хмарних технологій під час навчання фізики //Фізика та астрономія в рідній школі, №2, 2018. С.33-39.
  13. Мисліцька Н.А. Організація навчання майбутніх учителів фізики методики вивчення шкільного курсу фізики основної школи/ Фізико- математична освіта : науковий журнал. Вип. 2 (12) // Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, Фізико-математичний факультет. Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017. С. 111-118.
  14. Мисліцька Н. А. Формування методичної компетентності майбутнього учителя фізики на основі використання пропедевтичного підходу під час вивчення загальної фізики : Наукові записки. Вип.12. Серія : Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч.1. Кропивницький : РВВ ЦДПУ ім.В.Винниченка, 2017. С.80-86.
  15. Мисліцька Н.А. Методична система вивчення загального курсу фізики з використанням методичної пропедевтики// Зб.наук. Кам-Под. нац. ун-ту ім.І.Огієнка. Вип.23: Теоретичні і практичні основи управління процесами компетентнісного становлення майбутнього учителя фізико-технологічного профілю. Кам-Под.: Кам-Под.нац.ун-т., 2017. С.139-142.
  16. Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф. Методичний інструментарій викладача в організації вивчення фізики // Збірник праць Бердянського педагогічного університету. Серія : Педагог. науки. Вип.1 Бердянськ : БДПУ, 2018. С.24-31.
  17. Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф. Використання серісів інфографіки в процесі фахової підготовки майбутніх учителів фізики //Фізико-математична освіта: науковий журнал. Вип. 4 (14). Сумський держ. педагогічний університет імені А.С. Макаренка. Суми: СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2017. С.229-233.
    СТАТТІ У ЗАКОРДОННИХ ВИДАННЯХ
  18. Myslicka N. Modernization didactic means and forms of independent work of students physics-based service using infographics //Scientific issue of knowledge, education, law and management. №1 (17). Kelm, 2017. Р. 229-232
  19. Myslicka N., Zabolotnyj W. Organizacja przygotowania i prźeprowadzenie laboratoryjnych ćwiczeń praktycznych z uzyciem propedeutyki podejścia// Scientific issue of knowledge, education, law and management. №2 (18). Kelm, 2017. Р. 116 – 125.
  20. МОНОГРАФІЇ
  21. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Формування уявлень у молодших школярів про природничо-наукову картину світу: інноваційні технології: монографія. Вінниця, 2020. Нілан-ЛТД. 161 с. https://drive.google.com/file/d/17YRKrdrKjI1xLZQ1QfAOIEX95Ke6iULF/view
  22. Мисліцька Н.А. Організація фахової підготовки майбутнього учителя фізики з використанням методичної пропедевтики: монографія. Вінниця, 2017. Нілан-ЛТД. 308 с.
  23. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Моклюк М.О. та ін. Окремі аспекти удосконалення методичної підготовки учителя фізики у педагогічному університеті засобами освітніх технологій: монографія. Вінниця, 2013. 255 с.
    НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНІ ПОСІБНИКИ
  24. Демкова В.О., Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Експериментаторська підготовка майбутнього учителя в курсі фізики: інноваційні підходи: навч.- метод. посібник. Вінниця, 2020. Нілан-ЛТД. 218 с.
  25. Заболотний В.Ф., Кузьминський О.В., Мисліцька Н.А. Контурні карти з астрономії. Вінниця: Твори, 2021. 24 с. (рекомендовано МОН України).
  26. Заболотний В.Ф., Кузьминський О.В., Мисліцька Н.А. Робочий зошит з астрономії. Вінниця: Твори, 2021. 36 с (рекомендовано МОН України).
  27. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Слободянюк І.Ю. Хмаро орієнтовані технології навчання: навч.-метод. посіб. Вінниця: ТОВ «ТВОРИ», 2020. 144 с.
  28. Слободянюк І.Ю., Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Технології та методи навчання у класах гуманітарного спрямування (на прикладах предметів освітньої галузі «Природознавство»): навч.-метод.посібник. Вінниця, 2018. Нілан-ЛТД. 148 с.
  29. Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф. Методичний інструментарій учителя і викладача фізики: навч.-метод.посібник. Вінниця, 2017. Нілан-ЛТД. 189 с.
  30. Мисліцька Н.А., Заболотний В.Ф. Методичний інструментарій учителя і викладача фізики: навч.-метод.посібник. Вінниця, 2017. Нілан-ЛТД. 189 с.
  31. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Войцехівський К.Ф. Інформаційні технології навчання: навч.-метод.посібник. Вінниця, 2016. Нілан-ЛТД. 204 с.
  32. Заболотний В.Ф., Шут М.І., Мисліцька Н.А. Технології навчання фізики: навч. пос. з мультимед. супроводженням. Вінниця, ТОВ «Нілан-ЛТД», 2014. 176 с. (Гриф МОНМС України).
  33. Мисліцька Н.А. Теоретичні аспекти формування знань студентів про поняття як логічну категорію (з мультимедійною підтримкою): навч. посібник. Вінниця, 2012. Нілан-ЛТД. 128 с.
  34. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Демонстраційні комп’ютерні моделі в системі засобів формування фізичних понять. Вінниця: ВДПУ, 2006. 110 с.

НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ

  1. Мисліцька Н.А., Бутківська С.В. Нариси з історії фізики (з мультимедійною підтримкою). Вінниця, 2013. 80 с.
  2. Сусь Б.А., Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Коливання і хвилі: навч. посібник для самостійної роботи з електронним представленням. Київ: ВІТІ НТУУ «КПІ», 2011. 192 с. (Гриф МОНМС України N1/11-10347 від 08.11.11).
  3. Сусь Б.А., Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А. Електрика: навч. посібник для самост. роботи студентів з мультимедійними додатками в електронному представленні. Київ: ВІТІ НТУУ «КПІ», 2012. 146 с. (Гриф МОНМС України)
  4. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Шут М.І. «Фізика-7. Мультимедійні додатки» (Гриф МОН, протокол № 16 від 16.04.2009 р.). Електронний засіб навчального призначення. Вид-во Rostok Records, Київ, 2009.
  5. Заболотний В.Ф., Мисліцька Н.А., Пасічник Ю.А. Фізичні величини. Закони. Тернопіль: Навчальна книга: Богдан, 2007. 58 с.

УЧАСТЬ У МІЖНАРОДНИХ ТА ВСЕУКРАЇНСЬКИХ КОНФЕРЕНЦІЯХ (2024 р.)

  1. ХVІІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Неперервна освіта: актуальні дискурси», Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, Ужгород, 10-11 жовтня 2024 р.
  2. VІ Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум
    «Інноваційні трансформації в сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії», Національна академія педагогічних наук України, Національна академія наук України, Кропивницький 12 листопада 2024 р.
  3. VІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Філологічні горизонти: науковий, лінгводидактичний, філософський, соціальний, національно-патріотичний вектори», 17 жовтня 2024 року, Вінниця
  4. Міжнародна науково-практична конференція «Цифрова трансформація освіти: теоретико-методичні засади», Український державний університет імені Михайла Драгоманова, Київ, 28 жовтня 2024 р.
  5. XVІІІ Міжнародна науково-практична інтернет конференція
    «ПРОБЛЕМИ ТА ІННОВАЦІЇ В МАТЕМАТИЧНІЙ, ЦИФРОВІЙ,
    ПРИРОДНИЧІЙ І ПРОФЕСІЙНІЙ ОСВІТІ», Центральноукраїнський державний ун-т ім. В. Винниченка, Кропивницький, 27 листопада 2024 р.
  6. Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція
    «ПЕДАГОГІЧНА ОСВІТА: МЕТОДОЛОГІЯ, ТЕОРІЯ, ТЕХНОЛОГІЇ»,
    Уманський держ. педаг. ун-т ім. Павла Тичини, Умань, 17-18 жовтня 2024 року
  7. XІV Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Сучасні цифрові технології та інноваційні методики навчання: досвід, тенденції, перспективи», Тернопільський націон. педаг. ун-т імені Володимира Гнатюка, Тернопіль, 7-8 листопада 2024 р.
  8. Всеукраїнська науково-практична конференція «Астрономія і сьогодення», Вінницький держ. педагог.ун-т імені М. Коцюбинського). 12 квітня 2024 р.
  9. Міжнародна науково-практична конференція «Штучний інтелект у науці та освіті», Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, 1-2 березня 2024 р.
  10. Міжнародна науково-практична конференція (онлайн формат)
    «Цифрова компетентність вчителя НУШ 2024: (інновації в умовах змін)», КИЇВ, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, 21 березня 2024 р.
  11. IІ Міжнародна науково-практична інтернет-конференція
    «АКТУАЛЬНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ STEAM-ОСВІТИ В УМОВАХ
    ЄВРОІНТЕГРАЦІЇ», Донецький державний університет внутрішніх справ, Кропивницький, 26 квітня 2024 р.
  12. IV Міжнародна науково-практична конференція «ІМЕРСИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ» (Immersive Technologies in Education (ITE-2024), НАПН України, Інститут цифровізації освіти НАПН України, Київ, 30 квітня 2024 року
  13. Науково-практична конференція «Актуальні питання моделювання у практичній підготовці здобувачів освіти як засобу професійно-особистісного розвитку майбутнього фахівця», Вінниця, КЗВО «ВГПК», 20 лютого 2024 р.

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ/СТАЖУВАННЯ (2023-2024 н.р.)

  • Програма підвищення кваліфікації Академії Цифрового розвитку. Курс “Інтерактивне навчання”. Сертифікат № T0050989051 від 31 серпня 2023 р.
  • Програма підвищення кваліфікації Академії Цифрового розвитку. Курс “Цифрові навички для вчителя”. Сертиф. № T0051026933 від 02 вересня 2023 р.
  • Програма підвищення кваліфікації Академії Цифрового розвитку. Курс “Цифрограм 2.0 для громадян”. Високий рівень. Сертифікат №D0000914629 від 04 вересня 2023 р.
  • Програма підвищення кваліфікації Академії Цифрового розвитку. Курс “Онлайн-безпека для освітян”. Сертиф. № S0000004312 від 05 вересня 2023 р.
  • Всеукраїнський онлайн-марафон «Як мотивувати дітей до вивчення фізики: 25 прийомів, що реально працюють». Сертифікат № Y200224112557843Е728 від 20 лютого 2024 р.
  • Майстер-клас “Штучний інтелект – поповнення скриньки цифрових інструментів ” сучасного педагога Сертифікат № 5662024-289 від 25.04.2024 р.
  • Програми підвищення кваліфікації Академії Цифрового розвитку. Курс
    «Освітній серіал Chat GPT». Сертифікат № С0064767016 від 26 березня 2024 р.
  • Програми підвищення кваліфікації «Освіторія». Курс «Дізнайся про дистанційне і змішане навчання». Сертифікат № 0-116862 від 16.05.2024 р.
  • Тренінг в рамках програми підвищення кваліфікації «УСПІХ 3.0: вдосконалення компетентностей педагогів у контексті інформаційно-цифрової організаційної та інклюзивної освіти. Сертифікат № 128адм/19/11-13 від 19.11.2024 р.